Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli jättää sanojen tyhjäkäyttö ja tähdätä niillä osuvasti. Hiukan hivellä ja verbaaliseasti sivellä, koska et taida uskoa, että pidän sinusta.
Ai että! Tämä hivelee mieltä ja sivelee sielua, mutta kenen?
Tuntematon potilas
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia kauniissa paketissa:
Olipa kerran kerran hevonen, joka ei voinut lakata hirnumasta. Ja olipa kerran naikkonen, joka ei voinut lakata nauramasta.
Ei täällä murheella eletä (sano mies kun naurulokkia söi)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kaksoiselämää viettävä sohvan omistaja
Minä en ainakaan vietä kaksoiselämää vaikka sohvan omistankin
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi tuli jo hyvin selkeästi ilmi että haluat nähdä tai sitten pelkäät että unohdan sun näkemisen. Älä huoli, en lähde täältä mihinkään ennen kuin viimein nähdään. Kenties jo ensi viikolla.
Toivon todella että nähdään. Mutta aiotko oikeasti ottaa yhteyttä? Mä en pysty vaikka haluaisin enemmän kuin mitään muuta. Lähestyminen täytyy tulla sun puolelta. Onnistuisiko jo tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli jättää sanojen tyhjäkäyttö ja tähdätä niillä osuvasti. Hiukan hivellä ja verbaaliseasti sivellä, koska et taida uskoa, että pidän sinusta.
Tuntematon potilas
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän, milloin on oikea aika?
Nyt. Ota yhteyttä ja sovitaan sopiva ajankohta
Etukäteen pitäisi ratkaista yksi juttu.
Kuuntelin Etta Jamesin "At Last" - kiitos
t Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, ehkäpä nähdään jo huomenna? Laita tähän, koska sulla on tauko, niin tulen paikalle. Pihalle?
Mä olen ihan pyörryksissä. Luulin, ettei susta kuulu koko päivänä mitään ja vasta illalla törmäsin tähän useita sivuja käsittävään ketjuun. On ollut sulattelemista, oikeasti. Rakastan sua niin paljon. Meidän pitää kuitenkin puhua muistakin kuin työasioista <3
Olet kerrassaan hämmentävä ja upea. Miten siitä komeasta hiljaisesta miehestä löytyykin tällainen Ruuneperi???
M
Parhaimmat kalat ui syvissä vesissä ;)
Isoimmat.
vierestä
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Etta Jamesin "At Last" - kiitos
t Mies
B
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan sinut? Puhutaanko vuosista?
Minut olisi saanut jo moni, jos olisi uskaltautunut ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sut omakseni. Rakastettavaksi. Mutta sä et ole mun otettavissa.
Olisin.
Olisitpa, mutta et ole
No en kyllä kaikille, mutta yhdelle J:lle kyllä
Täällä yksi J ja ihanaa (vaikkei varmaan oikea J).
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa murmeli.
Sulle ei käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En niin. Toivoisin voivani uskoa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon potilas
Höpsistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän, milloin on oikea aika?
Silloin kun siltä tuntuu
En tarkoita sitä.
Vaan?
1. Mistä?
2. Tiedän?
3. Milloin?
4. On oikea?
5. Aika?
Ja miten saan rahaa?
Mutta liittyen mihin?
No niinpä. Liittyen mihin? Liittyen mihin. Sehän on vähän kuin joka päiväinen kysymykseni. Sitä minäkin olen yrittänyt selvittää kuukausitolkulla, että mikä liittyy mihin ja mikä ei liity mihin ja voisiko jokin liittyä liitännäisen kautta liitännäiseen, ja voisiko joku liitos olla oikeasti olematta liitos. Anteeksi, hieman tässä väsyttää.
Hyvää elämänpolkua teille muutamalle, joita olen ajoittain kaivannut. L, J, E ja M. Kutakin sen aikaa, kun tuntui siltä. Yhtä hieman muita pidempään. Mutta en enää. Onneksi ihminen voi työstää asioita ja päästä yli. 💕🍀
Onko sulla kissa?
Se, joka järsii IPhonen laturinjohtoa?