Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Syyskuussa nähtiin viimeksi enkä voi N....n silmiä unohtaa edelleenkään...
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikko iltana nähdään, tai viimeistään torstaiaamuna, rakas. 😘 Olehan kulmilla. Mulla on ikävä sua.
Missä te näette? Ja missä hänen pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Lähetän maisemapostikortin kaipaamalleni henkilölle. Kirjekyyhky tuo
Kiitos, kultaseni! Tuon matkan kyyhky kiikuttaa nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tänne vähään aikaan avautunut. Nyt tuli tarve ihan pieni viesti jättää. Surullista että halusit polttaa sillat takanasi. Mä en sitä halunnut ja yritin vielä viimeiseen saakka sen näyttää sinulle. Käyttäytymistäsi en ymmärrä enkä hyväksy mutta ei mun tarvi alkaa ketään vihaamaan. Toisten vihaaminen ja katkeruudessa eläminen vie valtavasti energiaa. Vaikka satutit mua syvästi. Mieluummin täytän ajatukseni kaikella hyvällä. Anteeksiantaminenkin kannattaa. Se keventää oloa. Kaikkea hyvää sinulle
Halusin käydä menneet asiat edes kursorisesti läpi kronologisesti alusta loppuun ja kertoa oman versioni; sen, miltä asiat minusta näyttivät. Sitä ei koskaan tehty, ja se on jäänyt vaivaamaan. Lopuksi olisin sanonut, missä asioissa mieleni on muuttunut ja miten. Mutta en päässyt edes alkuun, kun jo suutuit uudestaan. Yllätyin sitä, vähän säikähdinkin!
Reaktiosi rajuus yllätti minut. Luulin, että aikaa olisi jo kulunut niin, että menneistä oltaisiin voitu puhua arkisen rauhallisesti. Ei minulla ollut pyrkimys katkoa mitään siltoja, vaan päinvastoin rakentaa entistä vahvempi silta, jossa ei ole kannen alla piilossa yhtään lahoa lankkua. Epäonnistuin, mutta yritykseni oli silti vilpitön.
Näyttää siltä, että meillä on hyvin erilaiset tavat käsitellä kipeitä asioita. Kummankaan tapa ei ole oikein tai väärin, ne ovat vain erilaisia. Mutta erilaisuus tekee asioiden yhteisestä käsittelystä melko vaikeaa, jos toinen haluaa kätkeä kaiken sisälleen ja tutkiskella asioita hiljaa sydämessään, kun taas toinen haluaisi kertoa kaiken yksityiskohtaisesti ja käydä läpi teot ja niihin vaikuttaneet tunteet ja motiivit.
Kaikkea hyvää myös sinulle!
Et kuulosta mieheltä, jolle kirjoitin. Itse olisin kyllä kertonut kaiken miten asiat oikeasti ovat, mutta hän otti asian niin kielteisellä tavalla käsittelyyn että ei ollut mitään mahdollisuutta kertoa totuutta. Asiat menevät joskus epäreilulla tavalla. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää päästä tästä kaikesta yli.
Ok, ohi varmaan sitten. Mitäpä jos kirjoittaisit oman versiosi hänelle? Lähetät spostiin tmv. ja toteat: näin tämä minun mielestäni on, usko tai älä. Eihän se ota jos ei annakaan. Totuus voi joskus olla vaikea niellä, mutta parempi silti karvas totuus kuin kaunis valhe. Totuus tekee vapaaksi. No, tsemit sulle jokatapauksessa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ootta pösilöitä.
Sivusta
Olen höpsähtänyt pösilö, myönnän
Olisinpa toisenlainen. Ehkä olisin päässyt sinuun tutustumaan jo. Nyt sitä ei tapahtu koskaan. On vain tyhjä tunne kun tajuaa, että olen tämänkin kesän yksin.
Someviestinnässä olisi hyvä palauttaa mieliin Osmo A. Wiion niin sanotut Wiion lait. Niiden mukaan mm. "Viestintä yleensä epäonnistuu paitsi sattumalta ja Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootta pösilöitä.
SivustaOlen höpsähtänyt pösilö, myönnän
Oon pihkassa yhteen höpsähtäneeseen pösilöön. 😳
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pinkki paita.
Ehkä väärä henkilö.
Uusi yritys!
Oli pinkki. Meinasin eilen varottaa, etten ole pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Someviestinnässä olisi hyvä palauttaa mieliin Osmo A. Wiion niin sanotut Wiion lait. Niiden mukaan mm. "Viestintä yleensä epäonnistuu paitsi sattumalta ja Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
Wiion viestinnän lait:
1. Viestintä epäonnistuu aina, paitsi sattumalta.
2. Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
3. On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.
4. Mitä enemmän viestitään, sitä huonommin viestintä onnistuu.
5. Joukkoviestinnässä ei ole tärkeää se, miten asiat ovat, vaan se, miten ne näyttävät olevan.
6. Uutisen tärkeys on kääntäen verrannollinen sen etäisyyden neliöön.
7. Mitä tärkeämmästä tilanteesta on kysymys, sitä todennäköisimmin unohdat olennaisen asian, jonka muistit hetki sitten.
Vierailija kirjoitti:
i love you
You love me (I)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love you
You love me (I)
Yes I do
Vierailija kirjoitti:
Mä olen halunnut sua kaikki nämä vuodet, mutta olen pelännyt sun tunteita ja sitä, että satuttaisin sua, koska minusta ei ole ehkä antamaan kaikkea sitä mitä ansaitset.
Mitä et pystyisi antamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa toisenlainen. Ehkä olisin päässyt sinuun tutustumaan jo. Nyt sitä ei tapahtu koskaan. On vain tyhjä tunne kun tajuaa, että olen tämänkin kesän yksin.
Teitkö sitä aloitetta vai odottelitko vain jotain tapahtuvan? Ehkä siinä se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i love you
You love me (I)
Yes I do
Do I? Yes please!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö sitä aloitetta vai odottelitko vain jotain tapahtuvan? Ehkä siinä se ongelma?
Se odottaa että kaikki tapahtumatkin vain menevät ohitse elleivät tartu kuin punkki ihon alle. IMO. Siis ihan hyvällä 👍
Mikä ihana päivä tänään. Linnut laulavat ja hämyinen harhaverho sulkee minut itseensä ja hemmottelee minua tuoden mieleni tilaan ihania, pehmeitä ajatuksia sinusta ja siitä kuinka piehtaroimme koko kesän pirkan jäätelötöttöröidemme kanssa lempiuimarantamme laiturinnokassa rakastellen yhdessä vain ajatustasolla ja puhumme toisillemme kauniita monimutkaisia sanoja käyttäen kirjakieltä hyväksemme...
Wake up!
Öh, ehkä tätä ajatusta täytyy vielä hioa.. Niin ne laskutkin..
Et kuulosta mieheltä, jolle kirjoitin. Itse olisin kyllä kertonut kaiken miten asiat oikeasti ovat, mutta hän otti asian niin kielteisellä tavalla käsittelyyn että ei ollut mitään mahdollisuutta kertoa totuutta. Asiat menevät joskus epäreilulla tavalla. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää päästä tästä kaikesta yli.