Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei satu, etten ollut sulle se,
vaan se, etten ollut sulle mitään.olit sä.
Ei mitään? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa
Mikä saa luulemaan,ettet ollut? Voin sanoa uudestaan,olit sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa
Sivusta toi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi syntymäkuukausi?
Huhtikuu
Muako sää täällä märehdit? 😁
Meillä ei kaivatun kanssa kummallakaan ole toisiimme mitään mahdollisuutta. Ollaan erilaisia.
Hyvää syntymäpäivää kaivatulle!
Kohta et näe sitäkään vähää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kaivatun kanssa kummallakaan ole toisiimme mitään mahdollisuutta. Ollaan erilaisia.
Miksi sitten kaipaatte toisianne? Ei mitään logiikkaa.
Sä et taida tietää paljoakaan kaipauksesta. Logiikka ei liity siihen.
Hmm...kurkkaatkohan tänne vielä...Terkkuja sulle, ajatuksieni ihana "kivitasku", siltä mukavalta ja kivalta 🤗
Ihan keskikesän tunnelma. Uimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liittyy hyvnkin olennaisesti jos on terve ihminen.
Aika harvan ihmisen kaikki tunteet on aukottoman loogisia. Joka muuta väittää, valehtelee tai ei tunne itseään lainkaan.
Kaunista katseltavaa olit tänään, kaunotar ja oman tien kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, taitaa olla tuttuja ketjussa? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liittyy hyvnkin olennaisesti jos on terve ihminen.
Aika harvan ihmisen kaikki tunteet on aukottoman loogisia. Joka muuta väittää, valehtelee tai ei tunne itseään lainkaan.
Jepjep. Niinhän ne sanoo. Muut ei sano mitään.
Mä olen halunnut sua kaikki nämä vuodet, mutta olen pelännyt sun tunteita ja sitä, että satuttaisin sua, koska minusta ei ole ehkä antamaan kaikkea sitä mitä ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, taitaa olla tuttuja ketjussa? 😊
Luultavasti. Minä kirjoitan kuitenkin niin kuin kaikki muut kuin kaivattu olisivat ventovieraita. Niin kauan kun ei olla myönnetty irl, että keitä on ketjussa ja kuka kirjoittelee kenellekin, kohtelen kaikkia ventovieraina. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaton olo.
Mikä siihen on syynä vai yleisesti ottaen vaan?
Vaikea ja epävarma elämäntilanne.
Saatko lähimmäisiltäsi apua ja tukea? Jokainen tarvii joskus tukihenkilöitä. Se on todella yleistä, älä jää yksin asioidesi kanssa, mutta joskus riittää vain jonkun lähellä olo.
Kiitos huolenpidosta. Jos uskaltaa vaivata, saa. Ongelma on siinä, että se lähin aiheuttaa turvattomuuden.
Sivusta. Minulla vähän sama. Tunne-elämältään epävakaa henkilö. Kohdistuu lähinnä läheisimpiin. Mitä aurinkoisin, avuliaisin ja mukavin - kunnes NAPS - esim. pukeudut vahingossa vääriin vaatteisiin tai pidät omat mielipiteesi etkä hänen. Ja taas mennään. Hyökkäyssyyllistäminen, marttyrointi, itkuraivarit ja sen päälle pitkä mykkäkoulu, joka on henkistä väkivaltaa. Myöhemmin koko juttu lakaistaan maton alle ja saat lahjoja ja kommunikointi on normaalia. Kunnes taas NAPS, kun et ole jyrättävissä, vaikka oletkin ahdistuneisuushäiriöinen. Sitä voi miettiä, millaista on kasvaa tällaisessa ilmapiirissä ja mitä se tekee perusluottamuksen tunteelle.
Kuulostaa hyvin sairaan ihmisen kuvaukselta. Sinun tulisi saada apua hyvin pian, ettei sinun käy huonosti. Oletko pyytänyt apua?
Tämän ihmisen pitäisi saada apua tunnekäsittelyynsä ja reagoitiinsa. Se vaatisi luultavasti vuosikausien apua eikä välttämättä silloinkaan onnistuisi. Tämä ei ole sellainen ihminen, jota voi ohjata terapiaan. Hän tekee, mitä päättää tehdä. Olen jo jokseenkin tottunut ja osaan suhtautua tietyllä tavalla, vaikka tietysti tuo käytös painaa ja ahdistaa välillä.
Ihan hyvä! Jatka samaan tapaan kun olet jo totuttautunut. Tulet olemaan onnellisin. 👍
Elokuu💕🥰