Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
5941/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää kaivatulle!

Kiitos, taitaa olla tuttuja ketjussa? 😊

Luultavasti. Minä kirjoitan kuitenkin niin kuin kaikki muut kuin kaivattu olisivat ventovieraita. Niin kauan kun ei olla myönnetty irl, että keitä on ketjussa ja kuka kirjoittelee kenellekin, kohtelen kaikkia ventovieraina. ;)

Yhdyn tähän

Vierailija
5942/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti. Minä kirjoitan kuitenkin niin kuin kaikki muut kuin kaivattu olisivat ventovieraita. Niin kauan kun ei olla myönnetty irl, että keitä on ketjussa ja kuka kirjoittelee kenellekin, kohtelen kaikkia ventovieraina. ;)

Ja tuo onnittelutoivotus oli ensimmäinen viestini tänään täällä. Nuo rähjääjät ovat eri ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisikin juttelemaan sun kanssa, olisi niin paljon kerrottavaa ja kysyttävää.

Tämä! Ihan ystävällisissä merkeissä, ei heti kimppuun kuin sika limppuun. Oisi niin kiva tutustua ensin vaikka kieltämättä mulla on ihan hirmu halipula ja kaipuu 😢. Tämä miehelle vaalealle parrakkaalle 💙

Vierailija
5944/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn tähän

Yritän kohdella kaikkia kuten rakkainta ystävääni - paitsi Häntä

Olenkohan nyt ymmärtänyt jotain väärin?

Vierailija
5945/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista katseltavaa olit tänään, kaunotar ja oman tien kulkija.

Aivan, yksityistie, kohta nähdään taas 😊💖💕

Vierailija
5946/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muistaa lomautettua Joulupukkia näin kesän kynnyksellä

Vierailija
5947/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kirjanmerkiksi randomisti muutamia kortteja, kun oli saatavilla. Ajattelin sua ja ilokseni merkki tippui ja siinä oli kuva miekkavalaasta.

Olisi ihan mielettömän kivaa lähteä kanssasi joskus katsomaan näkyisikö niitä tai delfiinejä. Ihan kavereina, jos ei muuten. Hitsi ku kaipaan sua ja ääntäsi.

Vierailija
5948/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tänne vähään aikaan avautunut. Nyt tuli tarve ihan pieni viesti jättää. Surullista että halusit polttaa sillat takanasi. Mä en sitä halunnut ja yritin vielä viimeiseen saakka sen näyttää sinulle. Käyttäytymistäsi en ymmärrä enkä hyväksy mutta ei mun tarvi alkaa ketään vihaamaan. Toisten vihaaminen ja katkeruudessa eläminen vie valtavasti energiaa. Vaikka satutit mua syvästi. Mieluummin täytän ajatukseni kaikella hyvällä. Anteeksiantaminenkin kannattaa. Se keventää oloa. Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
5949/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tänne vähään aikaan avautunut. Nyt tuli tarve ihan pieni viesti jättää. Surullista että halusit polttaa sillat takanasi. Mä en sitä halunnut ja yritin vielä viimeiseen saakka sen näyttää sinulle. Käyttäytymistäsi en ymmärrä enkä hyväksy mutta ei mun tarvi alkaa ketään vihaamaan. Toisten vihaaminen ja katkeruudessa eläminen vie valtavasti energiaa. Vaikka satutit mua syvästi. Mieluummin täytän ajatukseni kaikella hyvällä. Anteeksiantaminenkin kannattaa. Se keventää oloa. Kaikkea hyvää sinulle

n-n?

Vierailija
5950/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä suhun koskisi pitkällä tikullakaan.

Tiedän. Kaipaan silti! Olen pahoillani siitä, että olen aiheuttanut sinulle pahaa mieltä ja surua, mutta ikinä en tule pyytämään anteeksi sitä, että tunnen vetoa sinuun.

Osaatko kertoa, miksi tunnet vetoa ilkeään ihmiseen?

Meneekö tässä nyt kaksi keskustelua sekaisin? Kommenttini oli tänään merkkipäiväänsä viettävälle. Ei hän ole ollut minulle (kovin) ilkeä koskaan.

Itsepäinen hän on, ja se ilmenee hänen toiminnassaan hyvässä ja pahassa, mutta ei se ole ilkeyttä, vaan luonteenpiirre, joka myös auttaa häntä saavuttamaan tavoitteensa ja suoriutumaan työtehtävistä. Toki se sama luonteenpiirre ilmenee myös silloin, jos hän on vihainen. Mutta en sanoisi häntä ilkeäksi ihmiseksi. Päinvastoin, auttaa monia.

Vierailija
5951/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n-n?

Miehelle kirjoitin. Oon aika lailla lopettanut tänne kirjoittelun. Joskus saatan kommentoida jonkun viestiin mutta harvoin enää itse avaudun. Vielä en ole päässyt kokonaan täältä irrottautumaan. Välillä selailen.

Vierailija
5952/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intentioni on olla onnellinen itsessäni ja elämässäni aina syntymästä kuolemaan. - Jeesus

Vierailija
5953/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää mammoille. Lehtipihviä ja paistettuja perinoita. Olkaapa hyvä..

Vierailija
5954/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin käydä menneet asiat edes kursorisesti läpi kronologisesti alusta loppuun ja kertoa oman versioni; sen, miltä asiat minusta näyttivät. Sitä ei koskaan tehty, ja se on jäänyt vaivaamaan. Lopuksi olisin sanonut, missä asioissa mieleni on muuttunut ja miten. Mutta en päässyt edes alkuun, kun jo suutuit uudestaan. Yllätyin sitä, vähän säikähdinkin!

Reaktiosi rajuus yllätti minut. Luulin, että aikaa olisi jo kulunut niin, että menneistä oltaisiin voitu puhua arkisen rauhallisesti. Ei minulla ollut pyrkimys katkoa mitään siltoja, vaan päinvastoin rakentaa entistä vahvempi silta, jossa ei ole kannen alla piilossa yhtään lahoa lankkua. Epäonnistuin, mutta yritykseni oli silti vilpitön.

Näyttää siltä, että meillä on hyvin erilaiset tavat käsitellä kipeitä asioita. Kummankaan tapa ei ole oikein tai väärin, ne ovat vain erilaisia. Mutta erilaisuus tekee asioiden yhteisestä käsittelystä melko vaikeaa, jos toinen haluaa kätkeä kaiken sisälleen ja tutkiskella asioita hiljaa sydämessään, kun taas toinen haluaisi kertoa kaiken yksityiskohtaisesti ja käydä läpi teot ja niihin vaikuttaneet tunteet ja motiivit.

Kaikkea hyvää myös sinulle!

Vierailija
5955/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Katkeraan loppuun.

5956/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää mennyttä äitienpäivää mammoille🙂

Eilen ei tullu käytyä täällä joten siksi toivotus myöhässä🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5957/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa en olisi jäänyt juttelemaan sulle onnistuneen kierroksen jälkeen. Sulla meinasi mennä ylitöiksi kun juttelimme.

Jos olisin tiennyt paremmin, niin olisin onneton mutta onnellinen.

Vierailija
5958/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivää mammoille. Lehtipihviä ja paistettuja perinoita. Olkaapa hyvä..

Kiitos. Söin just vikat makaronimössöt mutta säästän myöhemmälle. Ihanaa päivää just sinulle!

Vierailija
5959/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko iltana nähdään, tai viimeistään torstaiaamuna, rakas. 😘 Olehan kulmilla. Mulla on ikävä sua. 

Vierailija
5960/27486 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intentioni on olla onnellinen itsessäni ja elämässäni aina syntymästä kuolemaan. - Jeesus

Kiesus sentäs.

Eiks oo mahdoton tavoite?

Ketju on lukittu.