Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
541/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli💕

Vierailija
542/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän, milloin on oikea aika?

Silloin kun siltä tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Irl toiminta kertoo muuta

Vierailija
544/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

This will never end 'cause I want more

More, give me more, give me more

Vierailija
545/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sydän sanoo niin. Tai sitten jos kuuntelet järkeä, silläkin voi olla mielipiteensä.

Vierailija
546/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt. Ota yhteyttä ja sovitaan sopiva ajankohta

Vierailija
547/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä maailman ihanin, ikävä😢

Vierailija
548/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

< kirjoitti:

Ajatuksissani olit tänäänkin, hymyilin viesteillesi joita lähetit.

Ikävä on..

Suukot sulle halauksin..

Samoin. Nyt minäkin voin hymyillä, kun tiedän sinun löytäneen ne.

Ikävä vain vaivaa.

Suukko halauksella.

Vierailija
549/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekisi mieli jättää sanojen tyhjäkäyttö ja tähdätä niillä osuvasti. Hiukan hivellä ja verbaaliseasti sivellä, koska et taida uskoa, että pidän sinusta.

Anna nyt tulla vain!

Vierailija
550/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa B

Kuinka on maanantaisi mennyt?

Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.

t Mies

Moi. Töissä olin päivän, nyt makaan metsässä Ticket To The Moonissa. Biologiystäville ei kannata heikkona hetkenä koskaan sanoa kyllä. Havainnointia edelleen. Havainnoitavat lajit vaan lisääntyvät. Opitko mitään mielenkiintoista sammakoista :) Onko vointi jo ok?

B

Metsässä Ticket To The Moon? ELO? Ei sano mulle muuta, ELO oli joskus mun suosikki. Vointi on hyvä, ei ihan täysi pirteys vielä. En kyllä päässyt sammakoista peruskoulun oppimäärää pidemmälle, kovin pintapuolista tietoa löytyi äkkisiltään. Yritin löytää jotain sammakoiden merkityksestä ekosysteemille. Tuli mieleen Ruotsissa Dalälvenin hyttysinvaasiot, mahtaako sammakoiden puutteella olla merkitystä. Syytä tuohon hyttyspiinaan ei kai ole löydetty.

Lisäksi tein itselleni muutaman narsistitestin netissä, kun olen rakkauslovebombannut - lähes nollapisteillä menen. Mitenköhän tätä pitäisi tulkita?

Hah, riippumatossa makaan (merkki Ticket jne.), kun ei saisi pitää ääntä, jota väistämättä metsässä tulee, kun yhtään liikahdat. Joten ei saa naurattaa. Kahdeksan astetta enää lämmintä. Extravillahousut olis olleet buenot sittenkin.

Mutta ELO, love it. Hyvä maku sulla.

Sammakot on tärkeitä, juu. Tämä on suojeluprojekti. Ja harvinaisten kartoitusta.

Rakkauslovebombannut, mikä ihana sana :) sanoisin, että noista testituloksista kannattaa olla onnellinen. Mä ainakin.

Ai niin, paneuduin lupaukseni mukaan täällä riippumatossa aiheeseen häävalssi. Jokin puhutteli Etta Jamesin At Last-kappaleessa.

B

Kahdeksan astetta ja liikkumatta - liian isot kellunta-/pilkkihaalarit on tuommoiseen sopivat. Ja nyt mun yö sitten meneekin siinä kun etsin mikä suojeluprojekti mahtaa olla kyseessä. Jotkut niistä on kai salassapidettäviä.

Jäi vastaamatta että olenko käynyt ensiapukurssin - ainakin neljä kertaa, armeijassa, työpaikalla, opintojen yhteydessä sekä sukelluskurssilla. Metsälampisukellusta en tosin ole koskaan kokeillut, se voisi olla kokemus yöaikaan. Miltä kuulostaisi? Saisi tosiaan rauhoitella itseään ja sukelluskaveria, olen liian kuumaverinen sukeltamaan, ilmaa kuluu liikaa. Kädestä pitäisi pitää kiinni...

Vierailija
551/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekisi mieli jättää sanojen tyhjäkäyttö ja tähdätä niillä osuvasti. Hiukan hivellä ja verbaaliseasti sivellä, koska et taida uskoa, että pidän sinusta.

Tekeville sattuu

Vierailija
552/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että! Tämä hivelee mieltä ja sivelee sielua, mutta kenen?

Vierailija
553/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuli jo hyvin selkeästi ilmi että haluat nähdä tai sitten pelkäät että unohdan sun näkemisen. Älä huoli, en lähde täältä mihinkään ennen kuin viimein nähdään. Kenties jo ensi viikolla. 

Vierailija
554/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

This will never end 'cause I want more

More, give me more, give me more

Lisempää

Vierailija
555/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin vasta ymmärsin, että Mies, josta olen tykännyt kauan pitää minusta.

Minun sydän sulaa aina, kun kohtaamme.

Vierailija
556/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun siltä tuntuu

En tarkoita sitä.

Vierailija
557/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pupillit on aina olleet niin isot katsoessasi minua, että en edes tiedä miltä silmäsi normaalisti näyttävät. Mutta mitä jos se johtuu jostain lääkkeistä? Sä jatkuvasti koskettelet mua tarpeettomasti mutta mitä jos kyse on vain siitä, että käsityksesi ihmisen kehollisuudesta on erilainen ammattisi vuoksi? Meidän interpersoonallinen alue mitataan toisinaan millimetreissä mutta ehkä sä olet samanlainen kaikkien kanssa, ystävällinen ja mukava. Eihän tässä ole mitään järkeä. Mä tiedän, että sä et edes voisi olla musta kiinnostunut ja kaikki tämä saa mut epäilemään todellisuudentajuani.

Vierailija
558/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sydän sanoo niin. Tai sitten jos kuuntelet järkeä, silläkin voi olla mielipiteensä.

totuus on yksinkertainen

egon viehätys kaksinaismoralistinen

-tuntematon

🖤

Vierailija
559/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia kauniissa paketissa:

Olipa kerran kerran hevonen, joka ei voinut lakata hirnumasta. Ja olipa kerran naikkonen, joka ei voinut lakata nauramasta.

Vierailija
560/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äskettäin vasta ymmärsin, että Mies, josta olen tykännyt kauan pitää minusta.

Minun sydän sulaa aina, kun kohtaamme.

Kerro hänelle tunteistasi

Ketju on lukittu.