Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Olen sulkenut sinut sydämeeni. Kietonut haaveissani käsivarsieni suojaan. Päästänyt ihoni alle käsiksi uinuviin tunteisiin. Herätit jotain, enkä halua nukahtaa enää uudelleen.
Hieno tulkinta. Ei varmaan mulle? Vink vink 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksen tarttunut
tilaisuuteen, kun tulit
yllättäin liki.
Sen voi toteuttaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vain hiirenkorvien kuunnellessa kuiskaan sinulle kauneimmat terveiseni.
Salaisuudet ovat joskus hyvin yksityisiä. 💛
Vierailija kirjoitti:
Galluppi kirjoitti:
Oletko miettinyt perhe-elämää kaivattusi kanssa?
Millaista se olisi?En välitä enää elää perhe-elämää.
Seuraava suhteeni on kahden aikuisen suhde.
Toki lapset välillä käyvät💕
Sama.
En edes halua tulla isovanhemmaksi. Olen niin paljon antanut omille lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä aikuistun?
Miksi kysyt meiltä? 😏
Eikös täältä aina saa vastauksia kaikkeen.
Sometimes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumi, en pyydä paljoa, vain kaivatun ja 100k€ (näin alkuun), kiitos.🙏🏼😌
Lotto vetämään ja muutoin kaikki ylimääräinen patjan alle, omalle puolelle tietenkin.
Entä kaivattu?
Ei se liittynyt tähän. Vedämme selkeän rajan välillemme asioihin joihin hänellä ei ole vaikutusvaltaa. Tosin hän ei siitäkään tiedä mitään mutta ei kannata häntäkään vaivata turhilla ääneen lausutuilla ajatuksilla. Hyvää juhannusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen tarttunut
tilaisuuteen, kun tulit
yllättäin liki.Sen voi toteuttaa vielä.
Tai sitten ei. Joskus tilaisuudet lipuvat ohitsemme kuten Mikki Hiiri merihädässä lipuu ohi keiken myrskysään lipuen tai lipumatta.
Ihana T. 🧡
Olet rakas, muru.
Vierailija kirjoitti:
"Jo kohta kesäisen koivunvihreän kunniaksi itken. Ne kerrat voi koko alkuvuonna laskea yhden käden sormilla. Tervettä siis.
Mitä ikinä onkin, mitä ikinä me olemme jos olemme ollenkaan, mitä ikinä välillämme oli...
Ei selvästikään ole aika. Ei ole aika olla luona. Se olisi kai vastoin asioiden luontaista soljumista, vastoin välistämme vuorovettä. Se olisi asioiden kiirehtimistä, junttaamista ja pakottamista jonnekin mihin se ei nyt taivu.
Itken, koska se tekee niin kipeää. Itken, koska se on kai se mihin nyt taivun. Kipu pyytää sitä. Itke ihminen, itke. Maailma on kaunis, itke silti, itke siitä ja sen tähden. Suuntasi on nyt silmiesi takaa, silmiesi pintaan, yli ja kasvojesi poikki. Itke niin, että yletyt varpaisiin asti, aina maahan.
Tässä hetkessä sen hyväksyminen ettei ole aika, ettei tiedä tuleeko se aika ikinä, tulevan tuntemattomuus, se että pitää hellittää sinusta. Se sattuu kuin olisin kadottamassa, viemässä maailmasta, katsomassa ja tuntemassa kuin maailman kaikki koivut tai kaikki sini taivaalta tai kaikki vesiputoukset häviäisivät.
Tuntuu ettei maailma ole niin kuin pitää ilman sinua siinä, tässä nyt kun on aikasi. Mitä sydämeni ei ymmärrä, vain aisteiltaan ja kokemukseltaan rajoittunut ihminen kun on, ettet ole kadonnut, et ole poistunut minulta ja maailmasta, vaikken voikaan sinua havaita ja olla kosketeltavasti ja mieleni havaittavasti vuorovaikutuksessa. Jotkut muut havaitsevat. Itu, vaimosi, ystäväsi, äitisi, isäsi, lemmikkisi, kesän voikukat ja ajan oloon pääskyset. Lämmönsäteet osuvat sinuun ja vihreäkin on sinua varten. Maailma haaveilee sinusta siinä missä sinäkin haaveilet maailmasta. Tuo kaikki on ja sinä olet niin siinä, vaikka juuri minä en sinua havaitsekaan." Eiliseltä. Viisutkin jäivät hammassäryn vuoksi.
Sinä. Opettele rakastamaan itseäsi.
Tätä niin kauan kuin viisuja hypetetään. Huom käärijä- liivi nyt 200€, viikon päästä 5€.
Minkäslaista päivää vietät kaivattusi kanssa? Haluaisitko ehkä kertoa jopa tarkemmin miksi juuri hän on kaivattusi ja miksi juuri hän joka on kaivattusi ei ole jotakin muuta kuin kaivattu tällä hetkellä?
Taidan ottaa aamupalaa tai brunssihan se taitaa jo olla. Tarkasteltuani asiaa otan lasin kaakaota ja kovilla juväsillä täytetyn sämpylän. Leipurilla on ollut ehkä kiire?
Vierailija kirjoitti:
Ihana T. 🧡
Olet rakas, muru.
Sinä olet rakas ja ihana L 💛
Vierailija kirjoitti:
I yearn for you. 🥺
Yö! What a word and word to that. 🤭
Sinua ilman tänäänkin. Taitaa olla aika lopullisesti luopua sinusta, koska ei sinua ole tainnut olla tähänkään asti minulle. Tekee kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on kyllä niin ylimielinen, että en huolis enää, vaikka maksettais 😂
Se tuskin maksaa sulle mitään😊
Käytit jokaisen aivosolusi tähän vastaukseen ja pieleen meni silti 🤭 et taida olla fiksuimmasta päästä
Vierailija kirjoitti:
Sinua ilman tänäänkin. Taitaa olla aika lopullisesti luopua sinusta, koska ei sinua ole tainnut olla tähänkään asti minulle. Tekee kipeää.
Se on sinusta kiinni. Olen yhden viestin päässä, sitten kaikki on selvää ja olen sinun. Tee siis aloite.
Vierailija kirjoitti:
No voi, saattaahan se vähän sattua. Kaikkea hyvää kuitenkin!
En vietä päivää kaivattuni kanssa. En tule koskaan viettämäänkään. Vietän päivääni yksin muiden ihmisten joukossa.
Uu mikä biisi, kuulin ekaa kertaa. Tää on kaikille kaipaajille