Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Minkäslaista päivää vietät kaivattusi kanssa? Haluaisitko ehkä kertoa jopa tarkemmin miksi juuri hän on kaivattusi ja miksi juuri hän joka on kaivattusi ei ole jotakin muuta kuin kaivattu tällä hetkellä?
Taidan ottaa aamupalaa tai brunssihan se taitaa jo olla. Tarkasteltuani asiaa otan lasin kaakaota ja kovilla juväsillä täytetyn sämpylän. Leipurilla on ollut ehkä kiire?
Palstaa hieman tarkasteltuani asiani eivät kuulu palstalle milläänlailla. Jotkut ovat vain liian uteliaita eivätkä omaa minkäänlaista häveliäisyyttä. Kunhan pääsee juoruamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on kyllä niin ylimielinen, että en huolis enää, vaikka maksettais 😂
Se tuskin maksaa sulle mitään😊
Käytit jokaisen aivosolusi tähän vastaukseen ja pieleen meni silti 🤭 et taida olla fiksuimmasta päästä
Ja sinä tulet kertomaan sen hänelle. 😂👍
Rakkaudessaan pettynyt on taas saapunut linjoille negailemaan muiden viestejä 😆. Ei se loputon kyynisyys välttämättä kanna asian yli.
Vierailija kirjoitti:
En vietä päivää kaivattuni kanssa. En tule koskaan viettämäänkään. Vietän päivääni yksin muiden ihmisten joukossa.
Se on varmasti hyvä ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta lasta sinulla ja kaivatullasi on yhteensä?
Meillä kolme. Hänellä 1, minulla 2.
Nolla. Minulla 0, hänellä 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ilman tänäänkin. Taitaa olla aika lopullisesti luopua sinusta, koska ei sinua ole tainnut olla tähänkään asti minulle. Tekee kipeää.
Se on sinusta kiinni. Olen yhden viestin päässä, sitten kaikki on selvää ja olen sinun. Tee siis aloite.
Hän ei ole.
En minäkään
Galluppi kirjoitti:
Oletko miettinyt perhe-elämää kaivattusi kanssa?
Millaista se olisi?
Tietysti. Asuisimme erillään, eikä meillä olisi lapsia. Lemmikkejä voitaisi ottaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäslaista päivää vietät kaivattusi kanssa? Haluaisitko ehkä kertoa jopa tarkemmin miksi juuri hän on kaivattusi ja miksi juuri hän joka on kaivattusi ei ole jotakin muuta kuin kaivattu tällä hetkellä?
Taidan ottaa aamupalaa tai brunssihan se taitaa jo olla. Tarkasteltuani asiaa otan lasin kaakaota ja kovilla juväsillä täytetyn sämpylän. Leipurilla on ollut ehkä kiire?
Palstaa hieman tarkasteltuani asiani eivät kuulu palstalle milläänlailla. Jotkut ovat vain liian uteliaita eivätkä omaa minkäänlaista häveliäisyyttä. Kunhan pääsee juoruamaan.
Totta. Kiitos puheenvuorostasi joka oli täysin merkityksetön sekä vailla minkäänlaista painoarvoa ja sitä kautta myöskään vaikutusvaltaa elämässäni.
Varmuuden vuoksi hyvää äitienpäivää miesoletetulle kaivatulle. 🌼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on kyllä niin ylimielinen, että en huolis enää, vaikka maksettais 😂
Käytit jokaisen aivosolusi tähän vastaukseen ja pieleen meni silti 🤭 et taida olla fiksuimmasta päästä
Ja sinä kerrot tämän mulle? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Varmuuden vuoksi hyvää äitienpäivää miesoletetulle kaivatulle. 🌼
Sinulla tuli nyt pieni virhe. Haluaisitko korjata sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun huomasit just sopivasti ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole niin moneen kertaan täällä kerrattu, ettei enää jaksa. Tiedän myös varmastikin kaikkien tämänhetkisten vakkareittenkin tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole niin moneen kertaan täällä kerrattu, ettei enää jaksa. Tiedän myös varmastikin kaikkien tämänhetkisten vakkareittenkin tarinat.
Oli kuitenkin pakko taas tunkea nenukkansa toisten asioihin ja kertoa mielipiteensä jota ei kysytty ja joka ei kiinnosta ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun huomasit just sopivasti ajallaan.
Ei kannata leikkiä fiksumpaa mitä on
Vierailija kirjoitti:
En vietä. Vietän äitienpäivää oman perheeni kanssa. Puolisoni vaikuttaa jälleen unohtaneen äitienpäivän.
Jos viettäisin äitienpäivän viettäisin sitä kaivatun kanssa niin, että hän onnittelisi minua ja ostaisi minulle kukkia.
Runsaasti rakkautta päivääsi. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Oon vihdoin tajunnut sun ihastuneen toiseen. Huomasin sussa muutoksen ja luulin ensin sun tunteiden kohdistuvan muhun ja ihastuin. Ei se niin mennytkään. En ole katkerakaan, ei voi sullakaan olla kovin helppoa. Tunnen jopa myötätuntoa. Voi meitä ihmisiä tunteinemme.
En ole ihastunut kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kuitenkin pakko taas tunkea nenukkansa toisten asioihin ja kertoa mielipiteensä jota ei kysytty ja joka ei kiinnosta ketään?
Omista asioistani kirjoitin.
Hän ei ole.