Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sinä valitsit. Pois minusta.
Enkä. Et tee mitään konkreettista.
Kuten?
Sitä mitä muutkin tekee. Ottaa yhteyttä ja lähestyy oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen Aarteeni.
Edelleen?
Toivotatteko hyvää äitienpäivää vaikkei nainen sun äiti olisikaan? Moni mies vetoaa tähän, ei tarvitse huomioida naista tänäkään päivänä selityksen takia. Odottaako mies kuitenkin itselleen huomiointia?
Huomenta. Kivaa päivää aurinkokaupunkiin.Uneksin susta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi mamma ja/tai mummo?
Kaipaan miestä. Viikko sitten Espanjassa oli äitienpäivä ja muistelin edesmennyttä äitiäni.
Vierailija kirjoitti:
Oon vihdoin tajunnut sun ihastuneen toiseen. Huomasin sussa muutoksen ja luulin ensin sun tunteiden kohdistuvan muhun ja ihastuin. Ei se niin mennytkään. En ole katkerakaan, ei voi sullakaan olla kovin helppoa. Tunnen jopa myötätuntoa. Voi meitä ihmisiä tunteinemme.
Miksi ei hänellä ole helppoa? Onko ihastunut varattuun?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
how are you?💕
Thank u for asking. I` m fine. Enjoying my morning first coffee with apple pie now.
How u doing?Kaivattua kaipaan
Could I be her?
Yes🤍
Well, then u should do something else than only longing here.
Osaisinpa minäkin englantia paremmin. Täytyy pyytää englantia opettavia enkeleitä auttamaan, loppuelämä aikaa opetella lisää. 😁 Lähinnä matkustamista varten. Oletko matkustellut paljon? Oletko täysin suomalainen?
Meillä olis suurperhe. 2+2 ja koira. Mahtuis vielä 1-2 yhteistä. 🥰💞😎
Vierailija kirjoitti:
Ei, eikä halua lapsia. En itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sinä valitsit. Pois minusta.
Enkä. Et tee mitään konkreettista.
Kuten?
Sitä mitä muutkin tekee. Ottaa yhteyttä ja lähestyy oikeasti.
Okei, ei varmastikaan mulle. Joku kohtuus täytyy hänelläkin olla sen suhteen mitä voi toiselta odottaa suhteessa siihen, miten itae käyttäytyy. Mä oon ollut aina se, joka on lähestynyt, ne yhteydet ottanut ja rakentanut. Hän tietää oman suhtautumisensa, ja varmasti ymmärtää mitä on kohtuullista toiselta niiden jälkeen odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
how are you?💕
Thank u for asking. I` m fine. Enjoying my morning first coffee with apple pie now.
Could I be her?
Yes🤍
Osaisinpa minäkin englantia paremmin. Täytyy pyytää englantia opettavia enkeleitä auttamaan, loppuelämä aikaa opetella lisää. 😁 Lähinnä matkustamista varten. Oletko matkustellut paljon? Oletko täysin suomalainen?
I won` t answer all questions. 😅😁. U should have long distance relationship or friends from outlands, so u could get better english knowledges. I`d be your quide here or outlands.
Kuinka monta lasta sinulla ja kaivatullasi on yhteensä?
Meillä kolme. Hänellä 1, minulla 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten hauskaa. Eräs ex-kaivattu on ilmeisesti tunnistanut itsensä ja kuvittelee, että edelleen kaipaan häntä ja siksi negailee ja solvaa mua. Mulla vaan on ollut muut mielessä jo pitkään. Että voit lopettaa jo sen egobuustaamises.
Harhaa vain. Itsestä kans tuntunut välillä, et ex-kaivattu luulee mun ulisevan täällä jotain sen perään.
Harhaa vain, harhaa vain, toistetaan, kunnes uskotaan.
Joo, nykyään te molemmat huutelette mun perään. Ei mahda mitään.
Käsitin, että niitä huutelijoita olisi enemmänkin 😁
Katselen väärin päin olevaa kaakelia ja mietin sinua.
Oletko miettinyt perhe-elämää kaivattusi kanssa?
Millaista se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
how are you?💕
Could I be her?
Yes🤍
I won` t answer all questions. 😅😁. U should have long distance relationship or friends from outlands, so u could get better english knowledges. I`d be your quide here or outlands.
Olen käynyt vain kerran ulkomailla. Se oli mielenkiintoinen matka, tapasin siellä muutaman perheen kyllä mutta ainainen jäätymiseni vaikeutti puheen tuottamista. Ajoittain oli vaikea tuottaa puhetta vaikka olisi ollutkin haluja virheistä huolimatta. Kielitaito on tärkeä kyllä matkustettaessa muualle kuin Espanjaan. 😂 Now were talking!
Kiitos kulta, nyt on vatsa kakkua täynnä. Olet ihana 💖