Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras deittisovellus? Käyttääkö tinderiä enää kukaan?

Vierailija
06.01.2024 |

Tässä voisi jotain puuhaa pakkaspäiväksi keksiä 😄

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan järkevä ihminen ei pariudu tinderin kautta, seksisovellus

Vierailija
2/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän vähän tarkoitinkin kysellä, että onko se tinder mennyt pelkästään lihatiskiksi... Mistä sitten voisi kumppania katsella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei käytä kukaan enää Tinderiä. Tasan nollaa näyttää asiakastilit siellä.

Vierailija
4/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seksissä on vikana, en kyllä ymmärrä sinua yhtään. 

Vierailija
5/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä moni suhde on alkanut Tinderistä ja voisin väittää suurimman osan sinkuista ainakin käyvän siellä. Tinder ei ole tosin normaalille ihmiselle mikään sellainen lihatiski mitä lehtijutuista voisi olettaa. Moni pariutunut kaveri on esimerkiksi voivotellut miten helppoa nykyään on kun vain tinderin kautta kutsuu seuraa luokseen, vähän ollut vaikea selittää että ei se nyt ihan noin mene. 

Vierailija
6/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ollut jo vuosia seksisovellus, mutta on sieltä jotkut saaneet hoidon ihan vakituiseksikin. Omista kavereistani Tinderiä käyttävät vain he jotka ovat jo naimisissa ja etsivät sivusuhdetta. Sinkuille tuota ei voi suositella, ellei sitten tykkää siitä "pelaamisesta". Monelle naimisissa olevalle tuo pelaaminen on juuri se syy miksi käyttävät sitä. Saavat piristystä elämään.

Itse sinkkuna en jaksa noita pelejä ja en käytä sitä. Harmittaa ettei nykyään ole vakavasti otettavaa deittisovellusta. Tinder pilasi nettideittailun täysin.

Vierailija
7/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä moni suhde on alkanut Tinderistä ja voisin väittää suurimman osan sinkuista ainakin käyvän siellä. Tinder ei ole tosin normaalille ihmiselle mikään sellainen lihatiski mitä lehtijutuista voisi olettaa. Moni pariutunut kaveri on esimerkiksi voivotellut miten helppoa nykyään on kun vain tinderin kautta kutsuu seuraa luokseen, vähän ollut vaikea selittää että ei se nyt ihan noin mene. 

En ole miehenö Tinderiä kokeillut mutta, jos kuka tahansa kutsusi ja pyytäisi missä tahansa ensitreffeille kotiinsa, niin saattaisin tulla vähän epäluulosieksi.

Vierailija
8/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä alle vuoden. Poistin sen kaksi vuotta sitten. 

Vierailija
9/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on yhtä huonoja. Samat naamat jokaisessa ja ei yhtään mätsiä mistään. Jo kolmatta vuotta tässä joka päivä kattellu.

Vierailija
10/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Tinderin happn-sovellukseen. Tinderissä oli pelkästään pakan pohjimmaiset sakat jäljellä enkä tavannut sitä kautta yhtään kiinnostavaa tyyppiä. Ensivaikutelmana happnissä näkyy olevan fiksumpaa porukkaa ainakin omassa +-30-vuotiaiden ikäluokassa.

Vierailija
11/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän vähän tarkoitinkin kysellä, että onko se tinder mennyt pelkästään lihatiskiksi... Mistä sitten voisi kumppania katsella? 

Tuskin, monenlaisia ihmisiä siellä etsimässä eri asioita. 

Vierailija
12/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole seksiä hakevia horatsuja.

Vierailija
13/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kais seksissä yleiesti ole mitään erityistä vikaa mutta kuka mieltää seuranhaun olevan sama kuin hakea välitöntä seksiseuraa, ilman haluaisi lainkaan tutustua toiseen ensin?

Sinkkumies

Vierailija
14/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon löytäny tinderistä yhden mun parhaista ystävistä ja nykyisen avomiehen. Tinderissä pitää vaan osata tehdä oikeenlainen profiili niin ei oo seksiviestejä täys

Vierailija
15/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi ystävää löysi aikoinaan puolison suomi24:sta. Ovat edelleen samojen miesten kanssa. 

Vierailija
16/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne on yhtä huonoja. Samat naamat jokaisessa ja ei yhtään mätsiä mistään. Jo kolmatta vuotta tässä joka päivä kattellu.

Ei pahalla mutta tuo toimintasi vaikuttaa jo vähän epätoivoiseta. - Luulisin, että sulle tekisi hyvää välillä poistua Tinderistä.

Sinkkumies

Vierailija
17/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuin moni mies sekä nainen miettii voiko tinderistä löytää muuta kun seksiseuraa. Samat tyypit on tinderissä ja yrittää etsiä jotain vakavampaa, joten miksei ne voisi sieltä löytää toisiaan? 

Oon ite löytäny avomieheni tinderistä ja samoin kaveri löys tinderistä miehensä ja ne on ollu jo 10v yhdessä

Vierailija
18/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole seksiä hakevia horatsuja.

Totta, vain harva ottaa maksun seksistä. Ja tinderin horatsuista 90% on miehiä, harva nainen haluaa hypätä sänkyyn heti tuntemattoman kanssa

Vierailija
19/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuin moni mies sekä nainen miettii voiko tinderistä löytää muuta kun seksiseuraa. Samat tyypit on tinderissä ja yrittää etsiä jotain vakavampaa, joten miksei ne voisi sieltä löytää toisiaan? 

Oon ite löytäny avomieheni tinderistä ja samoin kaveri löys tinderistä miehensä ja ne on ollu jo 10v yhdessä

Niinpä. Ihmiset eivät ilmeisesti itse tiedä mitä haluavat. PItäisi tykätä vain tyypeistä, joiden kanssa oikeasti uskoisi synkkaavan ja joka on sitä omaa TASOA. Moni yrittää varmaan kepillä jäätä ja yrittää omaan tasoonsa nähden vääriä tyyppejä. 

Vierailija
20/44 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon löytäny tinderistä yhden mun parhaista ystävistä ja nykyisen avomiehen. Tinderissä pitää vaan osata tehdä oikeenlainen profiili niin ei oo seksiviestejä täys

Mulla on sellanen profiili. Kerrotko millanen sen pitäis olla että sais seksiviestejä? 

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän