Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Milloin saan sinut? Puhutaanko vuosista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain tykkään sinusta mies, tai siitä puolesta minkä näen siellä missä näemme. Enhän sinua tunne. Ja on sinua miellyttävä katsella. Kunpa kehtaisi olla röyhkeämpi ja tuijotella enemmän. En kuitenkaan tee sitä, sillä en halua sinulle kiusallista oloa. Tuskin edes pidät minua viehättävänä. Olen toivonut kokoajan, että pääsisin juttelemaan sinulle jotenkin enemmän, muutakin kuin ne muutamat kerrat pari sanaa lähinnä vain siitä asiasta minkä parissa kohtaamme. En kuitenkaan oikein jaksa enää uskoa minkäänlaiseen lähentymiseen. Olisi sinullakin ollut muutama tilaisuus aloittaa juttelu jostain jos olisit halunnut.
Tunnistan.
Kerro lisää
Vice versa💋
No minä kirjoitin monta riviä. Sinä vain yhden sanan.
Kaivatulle - fyysisen päivän jälkeen tulen viereesi ja nukahdan välittömästi - halaukset ja lämpimät suukot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäs kevät, kun sinua kaipaan. Montako vielä jäljellä?
Et tule muistamaan minua ensi keväänä. Koska lähden syksyllä.
Syksyllä alkaa uusi kausi. Huomenna on uusi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suklaasilmäinen löytänyt paikalle uuteen ketjuun?
Täällä yksi.
Kaksi
Vierailija kirjoitti:
Jos mua tarkoitat niin taisi mennä ohi. Huomenna aloitan lenkkeilyn 6 kilsaa ja illalla punttisalia. Tuskin pysyt muuta kuin mailin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa B
Kuinka on maanantaisi mennyt?
Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.
t MiesMoi. Töissä olin päivän, nyt makaan metsässä Ticket To The Moonissa. Biologiystäville ei kannata heikkona hetkenä koskaan sanoa kyllä. Havainnointia edelleen. Havainnoitavat lajit vaan lisääntyvät. Opitko mitään mielenkiintoista sammakoista :) Onko vointi jo ok?
B
Metsässä Ticket To The Moon? ELO? Ei sano mulle muuta, ELO oli joskus mun suosikki. Vointi on hyvä, ei ihan täysi pirteys vielä. En kyllä päässyt sammakoista peruskoulun oppimäärää pidemmälle, kovin pintapuolista tietoa löytyi äkkisiltään. Yritin löytää jotain sammakoiden merkityksestä ekosysteemille. Tuli mieleen Ruotsissa Dalälvenin hyttysinvaasiot, mahtaako sammakoiden puutteella olla merkitystä. Syytä tuohon hyttyspiinaan ei kai ole löydetty.
Lisäksi tein itselleni muutaman narsistitestin netissä, kun olen rakkauslovebombannut - lähes nollapisteillä menen. Mitenköhän tätä pitäisi tulkita?
Vierailija kirjoitti:
Tuut tänne ja oot mun. ;)
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksäs : (
Onko pikkasen ollut kestävyys koetuksella<\3
Trust me I'm bad 10/10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt paketissa?
Jep.
Nyt se vasta alkaa.
Hyvää yötä kaunis opettajakollega🥰
Sä soitat jotain todella syviä säveliä minussa. Alan olla hukkumassa suhun. Iloon siitä, että saan tuntea kaltaisesi ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko toverit, että kohta on kesä ja lämpimät yöt. Ollapa kaivattu siinä lähistöllä käyskentelemässä...
😍🔥🌺
= näet rakkaasi, kun juhannuskokon aikaan tunget kukkia ja yrttejä tyynyn alle.
Noup
Vierailija kirjoitti:
Sama kyssäri sulle
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaunis opettajakollega🥰
Kiitos. 😘🥰
(Omin, vaikka luultavasti ihan eri ponnu/nuttura)
Vierailija kirjoitti:
Kissamiehelle tulee kuumat paikat. Voi voi. ;)
Bet that's true.
Vice versa💋