Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko tunnussanan!
IMO?
En keksisi parempaa. Tallennetaanko?
Väärä tunnussana. Mitä tuo edes tarkoittaa? Ap
Tunnussana on sana jonka voit valita tunnussanaksesi jolla kirjaudut sisään järjestelmään. Jos haluat vaihtaa tunnussanaa ota yhteyttä johonkin numeroon jossa joku osaa ehkä auttaa sinua. Muussa tapauksessa voit yrittää käyttää aikasi vaihtamalla tunnussanaa itse oletettavasti siinä onnistumatta sillä tunnussanan vaihtamiseen ei ole annettu ohjeita emmekä muista onko tunnussanaa mahdollista vaihtaa itse.
Kissamiehelle tulee kuumat paikat. Voi voi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Neljäs kevät, kun sinua kaipaan. Montako vielä jäljellä?
Sama tilanne. Tempus fugit.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa B
Kuinka on maanantaisi mennyt?
Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.
t Mies
Moi. Töissä olin päivän, nyt makaan metsässä Ticket To The Moonissa. Biologiystäville ei kannata heikkona hetkenä koskaan sanoa kyllä. Havainnointia edelleen. Havainnoitavat lajit vaan lisääntyvät. Opitko mitään mielenkiintoista sammakoista :) Onko vointi jo ok?
B
Vierailija kirjoitti:
Kissamiehelle tulee kuumat paikat. Voi voi. ;)
Onko sulla kissa?
Onko suklaasilmäinen löytänyt paikalle uuteen ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romantiikka on kuollut :(
Ei kun hengityskoneessa.
Elvytämme parhaillaan mutta voitte valmistautua jättämään hyvästit. Temme parhaamme. Pahoittelen, tilanne on hyvin vakava emmekä halua maalata piruja seinille tai luoda tilanteesta liian ruusuisiakaan kuvia. Jätän teidät hetkeksi kahden, kutsukaa vain jos tarvitsette minua, muutoin palaan hetkisen kuluttua.
Korisi hetken ja kuoli kuitenkin. Oh well.
Oh well. The bad guy. What is going on?
You live some, you die some?
Kaivatun kaivattu sanoi, että tämä olisi hyvä päivä lähtä baariin, joten lähdin vaikkei ollut aikomus. Näin yhden tutun kaverin, joten ei tämä hukkaan mennyt. Saapa nähdä ehdinkö etsiä biisin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voitit tämän väsytystaistelun. Olen loppu.
💕💗💋Kiitos, rakkain! Olen sanaton. Vollotan täällä kuin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Keväitä ei tarvita, syksyllä on valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko tunnussanan!
IMO?
En keksisi parempaa. Tallennetaanko?
Väärä tunnussana. Mitä tuo edes tarkoittaa? Ap
Tunnussana on sana jonka voit valita tunnussanaksesi jolla kirjaudut sisään järjestelmään. Jos haluat vaihtaa tunnussanaa ota yhteyttä johonkin numeroon jossa joku osaa ehkä auttaa sinua. Muussa tapauksessa voit yrittää käyttää aikasi vaihtamalla tunnussanaa itse oletettavasti siinä onnistumatta sillä tunnussanan vaihtamiseen ei ole annettu ohjeita emmekä muista onko tunnussanaa mahdollista vaihtaa itse.
Yrität sä vihjailla johonkin hiljattain tapahtuneeseen 🤓🥹😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain tykkään sinusta mies, tai siitä puolesta minkä näen siellä missä näemme. Enhän sinua tunne. Ja on sinua miellyttävä katsella. Kunpa kehtaisi olla röyhkeämpi ja tuijotella enemmän. En kuitenkaan tee sitä, sillä en halua sinulle kiusallista oloa. Tuskin edes pidät minua viehättävänä. Olen toivonut kokoajan, että pääsisin juttelemaan sinulle jotenkin enemmän, muutakin kuin ne muutamat kerrat pari sanaa lähinnä vain siitä asiasta minkä parissa kohtaamme. En kuitenkaan oikein jaksa enää uskoa minkäänlaiseen lähentymiseen. Olisi sinullakin ollut muutama tilaisuus aloittaa juttelu jostain jos olisit halunnut.
Tunnistan.
Kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Prosessi on saatettu loppuun. Voit levätä rauhassa ja kun olet voimissasi lähdemme kotiin. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Onko suklaasilmäinen löytänyt paikalle uuteen ketjuun?
Täällä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväitä ei tarvita, syksyllä on valmista.
Kyllä jo aiemminkin ensi viikolla valmista tulee.
Shamaanininjan
Henkikaartina katson
Jadepalatsin
Silhuetissa hienos
Taistelui mahtiponnin
Joita viimeiseen
Hengenvetoon asti käy
Rohkeat poistuu
Areenalta sointujen
Voitollisten soidessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosessi on saatettu loppuun. Voit levätä rauhassa ja kun olet voimissasi lähdemme kotiin. Loppu.
Hyvää matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Saimme kaivatun kanssa toisemme, mutta hän on koko ajan puhelimella. Luottamus rakoilee kun en tiedä kaipaako hän kuitenkin jotain toista täällä ketjussa.
Luota vaistoosi. Et ole hänelle oikea ihminen, jos hänen täytyy seurustella puhelimen kanssa, kun olette yhdessä.
Oivoi, tätä ainoota elämätä