Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt paketissa?
Laitetaas vielä arkkuun.
Iltaa B
Kuinka on maanantaisi mennyt?
Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.
t Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäs kevät, kun sinua kaipaan. Montako vielä jäljellä?
Et tule muistamaan minua ensi keväänä. Koska lähden syksyllä.
Miten niin en muistaisi? Miten voisin noin vain unohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Sinä voitit tämän väsytystaistelun. Olen loppu.
Jes! 🥳🥳🎉🎉🎉
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Sitte ei muuta ku tapaamisiin. Mulla löytyy sulle nyt aikaa ihan minä päivänä tahansa. Raivaatko tilaa jollekin päivälle tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko toverit, että kohta on kesä ja lämpimät yöt. Ollapa kaivattu siinä lähistöllä käyskentelemässä...
Täällähän mä, läpikuultavassa yöpaidassa odottelen jo kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain tykkään sinusta mies, tai siitä puolesta minkä näen siellä missä näemme. Enhän sinua tunne. Ja on sinua miellyttävä katsella. Kunpa kehtaisi olla röyhkeämpi ja tuijotella enemmän. En kuitenkaan tee sitä, sillä en halua sinulle kiusallista oloa. Tuskin edes pidät minua viehättävänä. Olen toivonut kokoajan, että pääsisin juttelemaan sinulle jotenkin enemmän, muutakin kuin ne muutamat kerrat pari sanaa lähinnä vain siitä asiasta minkä parissa kohtaamme. En kuitenkaan oikein jaksa enää uskoa minkäänlaiseen lähentymiseen. Olisi sinullakin ollut muutama tilaisuus aloittaa juttelu jostain jos olisit halunnut.
Myskinhajuinen partavetesi haisee tekstistäsi, trolli.
Paranoidit keskuudessamme, nekin on vaan kestettävä. Sivusta
Päivitämme parhaillaan kalustoa uudempaan. Pidämme teitä ajantasalla prosessin edetessä koskien myös jokaista pientäkin olennaista muutosvaihetta jotta lopputulos olisi paras mahdollinen ja jotta yhteistyömme sujuisi mahdollisimman mutkattomasti. Se on kaikkien kannalta paras ratkaisu. Loppu.
Yhdeksäs : (
Onko pikkasen ollut kestävyys koetuksella<\3
Kaipaan sinua turkoosipaitainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko toverit, että kohta on kesä ja lämpimät yöt. Ollapa kaivattu siinä lähistöllä käyskentelemässä...
Täällähän mä, läpikuultavassa yöpaidassa odottelen jo kesää.
Kaivattu nukkuu todennäköisesti kuitenkin boksereissa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt paketissa?
Jep.
Saimme kaivatun kanssa toisemme, mutta hän on koko ajan puhelimella. Luottamus rakoilee kun en tiedä kaipaako hän kuitenkin jotain toista täällä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
😍🔥🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romantiikka on kuollut :(
Ei kun hengityskoneessa.
Elvytämme parhaillaan mutta voitte valmistautua jättämään hyvästit. Temme parhaamme. Pahoittelen, tilanne on hyvin vakava emmekä halua maalata piruja seinille tai luoda tilanteesta liian ruusuisiakaan kuvia. Jätän teidät hetkeksi kahden, kutsukaa vain jos tarvitsette minua, muutoin palaan hetkisen kuluttua.
Korisi hetken ja kuoli kuitenkin. Oh well.
Oh well. The bad guy. What is going on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍🔥🌺
= näet rakkaasi, kun juhannuskokon aikaan tunget kukkia ja yrttejä tyynyn alle.
Vierailija kirjoitti:
Neljäs kevät, kun sinua kaipaan. Montako vielä jäljellä?
Nolla💋💕
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt ymmärretty toisesta välittämisen ydin.
kallio ja vesi..kauniita unia.. kirjoitti:
Jaaha. Taas krammaria.
Et tule muistamaan minua ensi keväänä. Koska lähden syksyllä.