Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
3801/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?

Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?

Huomenta!

Ei oo löytynyt!

Kaikki viimeaikaiset on olleet jossakin määrin pahiksia.

Taidankin vaihtaa sisiliskoon, koska ihan asiantuntija sanoi videolla että ne on hyviäelinkumppaneita ihmisille.

En ole etsinyt mitään prinssiä.

Olen tavoitellut ihmistä isolla Iillä, joka olisi yhtä umpirehellinen kuin itse olen. Ja pystyisi sanojensa sekä tekojensa jälkeen katsomaan silmiin. Ensisijaisesti hänen pitäisi kyetä itseään ja toista kunnioittavaan parisuhteeseen, jossa kykenee hyvillä vuorovaikutustaidoilla manipuloimatta kommunikoimaan kanssani.

En etsi mitään täydellisyyden perikuvaa, koska sellaista ei ole olemassakaan. En ole itsekkään sellainen.

Ihan hyvä jos olisi luonteenlaadultaan yhtä sitkas ja itsepäinen kuin itsekkin olen, mutta kuitenkin omaisi joustavuutta ja kompromissintekokykyä parisuhteen kiemuroissa.

Ihan kiva jos osaisi sanoittaa tai opettelisi sanoittamaan omia tunteitaan ja tunnelmiaan. Hellyyden osoittamistaidot katson aina positiivisiksi sekä uteliaisuuden yhdessä tutkailla terveissä rajoissa asioita, ilmiöitä ja mm. Eroottista yhteistä elämää.

Koska itse annan hänelle vapauden harrastaa itselle tärkeitä asioita ja tavata kavereitaan ilman ehtoja tulisi hänenkin kunnioittaa minun valintoja omieni suhteen.

Olikohan nämä nyt liikaa vaadittu?!

Hyvin kirjoitettu. Ei varmasti ole liikaa vaadittu. Vaadin itsekin arvoistani kumppania. Kiitos tästä ja toivon mukaan hommat etenee! Tsemppiä 👍

Kiitti! Ikuisessa toivossa on hyvä elää 😬

Kyllä, nimenomaan. Älä menetä toivoasi koskaan elämää kohtaan. 👍

Toistaiseksi en ole menettänyt, mutta myönnettäköön että on se joskus ollut koetuksella, isojen vaikeuksien keskellä. Ehkä niistäkin on loppujen lopuksi saanut voimaa ja vahvuutta selviytyä kaikesta.

Älä huoli, se mikä ei tapa, se vahvistaa vielä loppuelämäksikin! Taivaassa tavataan. 🤍

Vierailija
3802/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kokemusten takia olen kehittänyt pelin, jossa testailen ihmisiä, jotta todellinen luonne paljastuu. Kyllästynyt ihmisten ylimielisyyteen, itsekkyyteen, ahneuteen ja piilotettuihin motiiveihin.

Kyllä, ei haittaa mutta pidä hyvää huolta myös itsestäsi..

Harjoittelen tätäkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kokemusten takia olen kehittänyt pelin, jossa testailen ihmisiä, jotta todellinen luonne paljastuu. Kyllästynyt ihmisten ylimielisyyteen, itsekkyyteen, ahneuteen ja piilotettuihin motiiveihin.

Oletko tavannut myös hyviä ihmisiä?

Vierailija
3804/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoitus tekee mestarin. Älä katkeroidu sillä se on haitaksi lähinnä itsellesi ja silloin menee elämä pilalle. Take care!

Vierailija
3805/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muutamia tullut vastaan.

Vierailija
3806/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 🐯!

Vierailija
3807/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen tapaa mutta valitettavasti aina he eivät ole, jää tai pysy elämässämme. Ei ole yksiselitteinen asia. Ei saa kiusata toisia. Purkakaa terveemmällä tavalla pahaa oloanne.

Vierailija
3808/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoitus tekee mestarin. Älä katkeroidu sillä se on haitaksi lähinnä itsellesi ja silloin menee elämä pilalle. Take care!

Vähän myöhäistä tuolle.

Vierailija
3809/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Vierailija
3810/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana 🐯!

Räyh 😈

Vierailija
3811/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana 🐯!

Viekas 🦊

Vierailija
3812/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana 🐯!

Viekas 🦊

Toni tiikerille...

Vierailija
3813/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crafts esille 😊

Vierailija
3814/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Miksi? Ei ole mitään kerrottavaa. Erilaisille ihmisille eri pelit.

Vierailija
3815/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana 🐯!

Viekas 🦊

Toni tiikerille...

Tiikeri-tosikselle? 

Vierailija
3816/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?

Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?

Unelmieni prinsessa olisi hillitty, ystävällinen, positiivinen, fiksu, lukenut, keskustelutaitoinen, avaramielinen, utelias elämää ja sen ilmiöitä kohtaan, kiinnostunut tapahtumista ja kulttuurista. Introvertti kuten minäkin, ettei koko ajan tarvitsisi kuulla eikä nähdä. Ei haluaisi lapsia tai edes muuttaa yhteen. Samalla saisi kuitenkin käytännön asioissa olla kaikkea muuta kuin prinsessa. Huumorintaju kohtaisi omani kanssa. Ulkoisesti mieluiten minua lyhyempi, ja toki muutenkin jotenkin määrittelemättömällä tavalla vetovoimainen.

Unelmaa kysyttiin, joten täydellisen haavekuvan pohjalta vastasin. Tosielämässä toki joutuu tinkimään ja tekemään kompromisseja, mutta ne tietää sitten, kun sen henkilön kohtaa ja jalat lähtee alta.

Vierailija
3817/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään

toivon ilon ja onnen ikimuistoisia hetkiä meille kaikille.

Kaivatulleni tietysti eniten. 🍀👍

Vierailija
3818/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihastuksestasi tekee unohtumattoman?

Vierailija
3819/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana 🐯!

Viekas 🦊

Toni tiikerille...

Tiikeri-tosikselle?