Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
3781/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokikirja_13.5. kirjoitti:

Pistäpä merkki, että kävit täällä.

🔼 nainen

🔽 mies

Kerrankin on joku osannut laittaa nuolet oikeinpäin, onnittelut välkylle! 🤩👏🏻

Ei tarvitse olla erityinen välkky että tuon tajuaa. Kolmiot noin päin ovat esim maailman yleisin miesten- ja naistenvessojen symboli. Pikemminkin pitää olla tavallista tahvompi laittaakseen ne toisin päin. Kieltämättä sellaista on täällä esiintynyt. Sivuutin ne kyselyt ja liputin kaikki.

Liputin tämän ohiksena ja ilkeilynä. Eri

Vierailija
3782/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran, jos loukkaa kunnolla niin se oli siinä, en anna anteeksi ikinä, vaikka koko sydän ja kroppa haluaa toisen luo. Näennäisesti voin olla kaveri, mutta asiaan on turha palata vuosia myöhemmin tai ylipäätään myöhemmin.

Tuollainen viittaa valitettavasti narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Suurin osa ihmisistä joutuu antamaan monenlaista anteeksi ja myös pystyy siihen. Se oma ego ei ole koko maailman napa. Paljon rennompaa itsellekin.

Totta tuokin. Omalla kohdallani päätin näin siksi että ei ole mukavaa jos kumppani loukkaa pahasti mutta kyllä niitä päätöksiä tuli pyörrettyä. Omasta mielestäni liikaakin mutta ehkä sen kaiken tuskan jälkeen olenkin siksikin näin vahva. Ei kukaan tervepäinen koko ajan loukkaa toisia ihmisiä. Pahimmat vielä nauttii siitä. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran, jos loukkaa kunnolla niin se oli siinä, en anna anteeksi ikinä, vaikka koko sydän ja kroppa haluaa toisen luo. Näennäisesti voin olla kaveri, mutta asiaan on turha palata vuosia myöhemmin tai ylipäätään myöhemmin.

Tuollainen viittaa valitettavasti narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Suurin osa ihmisistä joutuu antamaan monenlaista anteeksi ja myös pystyy siihen. Se oma ego ei ole koko maailman napa. Paljon rennompaa itsellekin.

No tämä onkin sitten ainoa narsistinen piirre, jonka omaan. Osaan kyllä antaa anteeksi, mutta haluan vierelleni ihmisen joka ei missään tapauksessa satuttaisi tahallisesti missään tilanteessa. Se kertoo vain ongelmista.

Vierailija
3784/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kesä ja voikukat

ei sua

on paperia

myös sivellin

Kesä ennustettu? 😕

Vierailija
3785/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi laimeta, jos homma ei etene. Pakkohan sitä on ihan itseään suojellakseen päästää irti mahdottomasta. Joskus tunteet voi kyllä leimahtaa myös uuteen liekkiin, jos asiat muuttuu. Alunperin ystävyystasolle jäänyt juttu saattaa muuttuakin joksikin muuksi, ja lemmiskelyn myötä ne lemmentunteet pääsee ihan uudelle tasolle, johon pelkkä alkuperäinen ihastuminen ei kuumimmissa päiväunissakaan päässyt. Pitkään ikään ehtii kokea kaikenlaista.

Ei VOI laimeta vaan laimenee. Ei olis kelleen hyväks jäädä roikkuu, et nää jotka itkee ikänsä jotain ihastusta, niin ei itte halua päästää irti.

Muistakaa et ihmiset valehtelee paljon. Tunnistakaa tositunteet, sairasta jäädä kii johki vaik ois kuinka ihana, ei oo sellasta.

Pääsin irti taannoin melkein 20 vuoden jälkeen hullusta ihastuksesta. Olispa päässy irti ihan päättämällä. Eikä todellakaan ollut mikään ihana mua kohtaan. Sivusta

Täsmälleen sama tilanne, paitsi että hän on aina ollut (liian) ihana mua kohtaan.

Kauhee tilanne, mitä tarkoittaa liian ihana?

Ei ole enää kauhee koska tosiaan olen päässyt irti tuosta pitkästä ihastuksesta. Ihminen voi olla liian ihana toivottomien, yksipuolisten tunteiden kohteeksi. Juuri sen vuoksi kesti niin kauan.

Jos saisin liian ihanan miehen, pitäisin kiinni. Ei siis kohdanneet tunneasiat? Et ehkä pitänyt läheisyydestä samalla tavalla? Rakkautta on osata päästää irti, toiset käyttävät hyväkseen ihmisiä.

Vierailija
3786/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Ansku. Olen niin pettynyt tähänkin viikkoon. Haluaisin niin paljon, että meillä olisi pitkiä keskusteluja ja että voisimme kosketella toisiamme.

Vierailija
3787/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?

Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?

En ole prinsessa enkä etsi prinssiä, pöh. Enkä niin yksinäinenkään koe olevani.

Unelma olisi luotettava, ymmärtäväinen, kärsivällinen mies. Kotona olisi hyvä viihtyä, ei bilettäjä. Mies joka tykkäisi tehdä extempore reissuja, liikkua luonnossa eikä alko hallitse elämää. Mies joka halaa jokapäivä nallekarhumaisesti. Ikä> 50 tai niitämain. Ainiin, ehdottomasti minua pidempi😉

Vierailija
3788/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

En ole prinsessa enkä etsi prinssiä, pöh. Enkä niin yksinäinenkään koe olevani.

Unelma olisi luotettava, ymmärtäväinen, kärsivällinen mies. Kotona olisi hyvä viihtyä, ei bilettäjä. Mies joka tykkäisi tehdä extempore reissuja, liikkua luonnossa eikä alko hallitse elämää. Mies joka halaa jokapäivä nallekarhumaisesti. Ikä> 50 tai niitämain. Ainiin, ehdottomasti minua pidempi😉

Viimeinen kohta erittäin tärkeä 👍

Vierailija
3789/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔼 nainen

🔽 mies

Ei tarvitse olla erityinen välkky että tuon tajuaa. Kolmiot noin päin ovat esim maailman yleisin miesten- ja naistenvessojen symboli. Pikemminkin pitää olla tavallista tahvompi laittaakseen ne toisin päin. Kieltämättä sellaista on täällä esiintynyt. Sivuutin ne kyselyt ja liputin kaikki.

Juu ei hätää, Pirjo liputtelee, siihen me ollaan totuttu😊

Ei ol Pirjo, sori.

Vierailija
3790/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Huomenta!

Ei oo löytynyt!

Kaikki viimeaikaiset on olleet jossakin määrin pahiksia.

Taidankin vaihtaa sisiliskoon, koska ihan asiantuntija sanoi videolla että ne on hyviäelinkumppaneita ihmisille.

En ole etsinyt mitään prinssiä.

Olen tavoitellut ihmistä isolla Iillä, joka olisi yhtä umpirehellinen kuin itse olen. Ja pystyisi sanojensa sekä tekojensa jälkeen katsomaan silmiin. Ensisijaisesti hänen pitäisi kyetä itseään ja toista kunnioittavaan parisuhteeseen, jossa kykenee hyvillä vuorovaikutustaidoilla manipuloimatta kommunikoimaan kanssani.

En etsi mitään täydellisyyden perikuvaa, koska sellaista ei ole olemassakaan. En ole itsekkään sellainen.

Ihan hyvä jos olisi luonteenlaadultaan yhtä sitkas ja itsepäinen kuin itsekkin olen, mutta kuitenkin omaisi joustavuutta ja kompromissintekokykyä parisuhteen kiemuroissa.

Ihan kiva jos osaisi sanoittaa tai opettelisi sanoittamaan omia tunteitaan ja tunnelmiaan. Hellyyden osoittamistaidot katson aina positiivisiksi sekä uteliaisuuden yhdessä tutkailla terveissä rajoissa asioita, ilmiöitä ja mm. Eroottista yhteistä elämää.

Koska itse annan hänelle vapauden harrastaa itselle tärkeitä asioita ja tavata kavereitaan ilman ehtoja tulisi hänenkin kunnioittaa minun valintoja omieni suhteen.

Olikohan nämä nyt liikaa vaadittu?!

Hyvin kirjoitettu. Ei varmasti ole liikaa vaadittu. Vaadin itsekin arvoistani kumppania. Kiitos tästä ja toivon mukaan hommat etenee! Tsemppiä 👍

Kiitti! Ikuisessa toivossa on hyvä elää 😬

Vierailija
3791/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔼 nainen

🔽 mies

Eli olet itse se tahvo joka käyttää maailman yleisintä sukupuolisymbolia väärin päin? Eikö sun kannattaisi sivistää itseäsi ja alkaa käyttää niitä oikein päin, mieluummin kun liputella sellaisten viestejä jotka ystävällisesti korjaa sun virheellisiä käsityksiä?

Vierailija
3792/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Ansku. Olen niin pettynyt tähänkin viikkoon. Haluaisin niin paljon, että meillä olisi pitkiä keskusteluja ja että voisimme kosketella toisiamme.

Tiesitkö Ansku että sulla oli tällasia odotuksia tälle viikolle?

Vierailija
3793/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on kesä ja voikukat

ei sua

on paperia

myös sivellin

Kesä ennustettu? 😕

Ei mutta tilannekatsaus näin kesän ekana päivänä.

Vierailija
3794/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔼 nainen

🔽 mies

Eli olet itse se tahvo joka käyttää maailman yleisintä sukupuolisymbolia väärin päin? Eikö sun kannattaisi sivistää itseäsi ja alkaa käyttää niitä oikein päin, mieluummin kun liputella sellaisten viestejä jotka ystävällisesti korjaa sun virheellisiä käsityksiä?

Oliskohan tämä nuolikeskustelu jo käyty? Pointti tuli varmaan kaikille selväksi? (Ja tietty oli jo entuudestaan selvä suurimmalle osalle).

Vierailija
3795/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kokemusten takia olen kehittänyt pelin, jossa testailen ihmisiä, jotta todellinen luonne paljastuu. Kyllästynyt ihmisten ylimielisyyteen, itsekkyyteen, ahneuteen ja piilotettuihin motiiveihin.

Vierailija
3796/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Tietysti kiltti, välittävä, kohtelias, huomaavainen, rakastava, hellä ja huumorintajuinen. Lisäksi pitää olla fyysistä, sekä henkistä vetovoimaa.

Hyviä ominaisuuksia. Ilkeät miehet ei kiinnosta aina.. Yhteys täytyy kyllä olla petipuuhiakin varten. Juuri muistelin sitä ihanaa euforista olotilaa kun fyysisen kontaktin jälkeenkin on niin hyvä olotila. Oi niitä aikoja!

En ole vielä törmännyt tähän unelmien prinssiin. Ei ole siis kokemusta, mut kuulostaa kivalta 👍

Vierailija
3797/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Huomenta!

Ei oo löytynyt!

Taidankin vaihtaa sisiliskoon, koska ihan asiantuntija sanoi videolla että ne on hyviäelinkumppaneita ihmisille.

Olen tavoitellut ihmistä isolla Iillä, joka olisi yhtä umpirehellinen kuin itse olen. Ja pystyisi sanojensa sekä tekojensa jälkeen katsomaan silmiin. Ensisijaisesti hänen pitäisi kyetä itseään ja toista kunnioittavaan parisuhteeseen, jossa kykenee hyvillä vuorovaikutustaidoilla manipuloimatta kommunikoimaan kanssani.

En etsi mitään täydellisyyden perikuvaa, koska sellaista ei ole olemassakaan. En ole itsekkään sellainen.

Ihan hyvä jos olisi luonteenlaadultaan yhtä sitkas ja itsepäinen kuin itsekkin olen, mutta kuitenkin omaisi joustavuutta ja kompromissintekokykyä parisuhteen kiemuroissa.

Ihan kiva jos osaisi sanoittaa tai opettelisi sanoittamaan omia tunteitaan ja tunnelmiaan. Hellyyden osoittamistaidot katson aina positiivisiksi sekä uteliaisuuden yhdessä tutkailla terveissä rajoissa asioita, ilmiöitä ja mm. Eroottista yhteistä elämää.

Koska itse annan hänelle vapauden harrastaa itselle tärkeitä asioita ja tavata kavereitaan ilman ehtoja tulisi hänenkin kunnioittaa minun valintoja omieni suhteen.

Hyvin kirjoitettu. Ei varmasti ole liikaa vaadittu. Vaadin itsekin arvoistani kumppania. Kiitos tästä ja toivon mukaan hommat etenee! Tsemppiä 👍

Kyllä, nimenomaan. Älä menetä toivoasi koskaan elämää kohtaan. 👍

Vierailija
3798/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kokemusten takia olen kehittänyt pelin, jossa testailen ihmisiä, jotta todellinen luonne paljastuu. Kyllästynyt ihmisten ylimielisyyteen, itsekkyyteen, ahneuteen ja piilotettuihin motiiveihin.

Kyllä, ei haittaa mutta pidä hyvää huolta myös itsestäsi..

Vierailija
3799/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Huomenta!

Ei oo löytynyt!

Kyllä, nimenomaan. Älä menetä toivoasi koskaan elämää kohtaan. 👍

Toistaiseksi en ole menettänyt, mutta myönnettäköön että on se joskus ollut koetuksella, isojen vaikeuksien keskellä. Ehkä niistäkin on loppujen lopuksi saanut voimaa ja vahvuutta selviytyä kaikesta.

Vierailija
3800/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin aamu ja aamukahvit on juotu rauhassa. Sitten suihkuun ja päivän varsinaisiin touhuihin. Hauskaa lauantaita kaikille!

Ketju on lukittu.