Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
3761/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?

Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?

Pitkä, ruskeasilmäinen, vaaleahiuksinen.

Vierailija
3762/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä merkki, että kävit täällä.

🔼 nainen

🔽 mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta linnan juurelle!

Löytyykö pelastavia prinssejä?

Kertokaa millainen on teidän unelmien prinsessa?

Vierailija
3764/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Tietysti kiltti, välittävä, kohtelias, huomaavainen, rakastava, hellä ja huumorintajuinen. Lisäksi pitää olla fyysistä, sekä henkistä vetovoimaa.

Hyviä ominaisuuksia. Ilkeät miehet ei kiinnosta aina.. Yhteys täytyy kyllä olla petipuuhiakin varten. Juuri muistelin sitä ihanaa euforista olotilaa kun fyysisen kontaktin jälkeenkin on niin hyvä olotila. Oi niitä aikoja!

Vierailija
3765/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T:lle kirjoitti:

Aurinkoista päivää aurinkoiseen kaupunkiin. Anna hymysi loistaa, muru.

Ainakin täällä aurinko paistaa. Olisipa viesti sulta. Miehelle kaukaa.

Naiselta oli tietty.

Niinpä tietysti. Kuten kaikki täällä. 😞

Vierailija
3766/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaaleat viikingit on ihan parhautta.

Sekin vielä 👍

Vierailija
3767/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Luulin et ois tumma siilitukkainen, mut olikin blondi polkkatukkainen ;)

Oliko luonnostaan blondi? Harvinaista prinsseissä. Mäkin haaveilin aina tummasta pitkästä komeasta miehestä mutta sain valkoisen pahiksen. En oo päässyt vielä eroon. Viilaillaan pilkkuja sekä asetellaan pisteitä paikalleen.

Jaa? Kumpaan rakastuit, isä vai poika Malfoyihin?

Vierailija
3768/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Komea vaaleahko kolmekymppinen, urheilullinen, sama ammatti kuin mulla, lempeä, mukava, ottaa asiat rennosti. Vähän huumorilla kato.

Rentoutuskin on hyvästä. Kyllä kato just näin.

Vierailija
3769/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, jos loukkaa kunnolla niin se oli siinä, en anna anteeksi ikinä, vaikka koko sydän ja kroppa haluaa toisen luo. Näennäisesti voin olla kaveri, mutta asiaan on turha palata vuosia myöhemmin tai ylipäätään myöhemmin.

Vierailija
3770/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokikirja_13.5. kirjoitti:

🔼 nainen

🔽 mies

Kerrankin on joku osannut laittaa nuolet oikeinpäin, onnittelut välkylle! 🤩👏🏻

Vierailija
3771/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Huomenta!

Ei oo löytynyt!

Kaikki viimeaikaiset on olleet jossakin määrin pahiksia.

Taidankin vaihtaa sisiliskoon, koska ihan asiantuntija sanoi videolla että ne on hyviäelinkumppaneita ihmisille.

En ole etsinyt mitään prinssiä.

Olen tavoitellut ihmistä isolla Iillä, joka olisi yhtä umpirehellinen kuin itse olen. Ja pystyisi sanojensa sekä tekojensa jälkeen katsomaan silmiin. Ensisijaisesti hänen pitäisi kyetä itseään ja toista kunnioittavaan parisuhteeseen, jossa kykenee hyvillä vuorovaikutustaidoilla manipuloimatta kommunikoimaan kanssani.

En etsi mitään täydellisyyden perikuvaa, koska sellaista ei ole olemassakaan. En ole itsekkään sellainen.

Ihan hyvä jos olisi luonteenlaadultaan yhtä sitkas ja itsepäinen kuin itsekkin olen, mutta kuitenkin omaisi joustavuutta ja kompromissintekokykyä parisuhteen kiemuroissa.

Ihan kiva jos osaisi sanoittaa tai opettelisi sanoittamaan omia tunteitaan ja tunnelmiaan. Hellyyden osoittamistaidot katson aina positiivisiksi sekä uteliaisuuden yhdessä tutkailla terveissä rajoissa asioita, ilmiöitä ja mm. Eroottista yhteistä elämää.

Koska itse annan hänelle vapauden harrastaa itselle tärkeitä asioita ja tavata kavereitaan ilman ehtoja tulisi hänenkin kunnioittaa minun valintoja omieni suhteen.

Olikohan nämä nyt liikaa vaadittu?!

Vierailija
3772/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi laimeta, jos homma ei etene. Pakkohan sitä on ihan itseään suojellakseen päästää irti mahdottomasta. Joskus tunteet voi kyllä leimahtaa myös uuteen liekkiin, jos asiat muuttuu. Alunperin ystävyystasolle jäänyt juttu saattaa muuttuakin joksikin muuksi, ja lemmiskelyn myötä ne lemmentunteet pääsee ihan uudelle tasolle, johon pelkkä alkuperäinen ihastuminen ei kuumimmissa päiväunissakaan päässyt. Pitkään ikään ehtii kokea kaikenlaista.

Ei VOI laimeta vaan laimenee. Ei olis kelleen hyväks jäädä roikkuu, et nää jotka itkee ikänsä jotain ihastusta, niin ei itte halua päästää irti.

Muistakaa et ihmiset valehtelee paljon. Tunnistakaa tositunteet, sairasta jäädä kii johki vaik ois kuinka ihana, ei oo sellasta.

Pääsin irti taannoin melkein 20 vuoden jälkeen hullusta ihastuksesta. Olispa päässy irti ihan päättämällä. Eikä todellakaan ollut mikään ihana mua kohtaan. Sivusta

Täsmälleen sama tilanne, paitsi että hän on aina ollut (liian) ihana mua kohtaan.

Kauhee tilanne, mitä tarkoittaa liian ihana?

Vierailija
3773/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔼 nainen

🔽 mies

Nainen tietty!

Vierailija
3774/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Luulin et ois tumma siilitukkainen, mut olikin blondi polkkatukkainen ;)

Oliko luonnostaan blondi? Harvinaista prinsseissä. Mäkin haaveilin aina tummasta pitkästä komeasta miehestä mutta sain valkoisen pahiksen. En oo päässyt vielä eroon. Viilaillaan pilkkuja sekä asetellaan pisteitä paikalleen.

Jaa? Kumpaan rakastuit, isä vai poika Malfoyihin?

Isäänsä kunnioittamaton ilkeä poika. It still is.

Vierailija
3775/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sivu!

Vuosi ja nimpparikuukausi. 🥰

Vierailija
3776/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran, jos loukkaa kunnolla niin se oli siinä, en anna anteeksi ikinä, vaikka koko sydän ja kroppa haluaa toisen luo. Näennäisesti voin olla kaveri, mutta asiaan on turha palata vuosia myöhemmin tai ylipäätään myöhemmin.

Näin minäkin päätin ihan itse mutta no, mieli voi muuttua tai jotakin muuta...

Vierailija
3777/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta linnaan!

Huomenta!

Ei oo löytynyt!

Kaikki viimeaikaiset on olleet jossakin määrin pahiksia.

Taidankin vaihtaa sisiliskoon, koska ihan asiantuntija sanoi videolla että ne on hyviäelinkumppaneita ihmisille.

En ole etsinyt mitään prinssiä.

Olen tavoitellut ihmistä isolla Iillä, joka olisi yhtä umpirehellinen kuin itse olen. Ja pystyisi sanojensa sekä tekojensa jälkeen katsomaan silmiin. Ensisijaisesti hänen pitäisi kyetä itseään ja toista kunnioittavaan parisuhteeseen, jossa kykenee hyvillä vuorovaikutustaidoilla manipuloimatta kommunikoimaan kanssani.

En etsi mitään täydellisyyden perikuvaa, koska sellaista ei ole olemassakaan. En ole itsekkään sellainen.

Ihan hyvä jos olisi luonteenlaadultaan yhtä sitkas ja itsepäinen kuin itsekkin olen, mutta kuitenkin omaisi joustavuutta ja kompromissintekokykyä parisuhteen kiemuroissa.

Ihan kiva jos osaisi sanoittaa tai opettelisi sanoittamaan omia tunteitaan ja tunnelmiaan. Hellyyden osoittamistaidot katson aina positiivisiksi sekä uteliaisuuden yhdessä tutkailla terveissä rajoissa asioita, ilmiöitä ja mm. Eroottista yhteistä elämää.

Koska itse annan hänelle vapauden harrastaa itselle tärkeitä asioita ja tavata kavereitaan ilman ehtoja tulisi hänenkin kunnioittaa minun valintoja omieni suhteen.

Olikohan nämä nyt liikaa vaadittu?!

Hyvin kirjoitettu. Ei varmasti ole liikaa vaadittu. Vaadin itsekin arvoistani kumppania. Kiitos tästä ja toivon mukaan hommat etenee! Tsemppiä 👍

Vierailija
3778/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rallaa 😊 Maistuisiko aamukahvit yhdessä?

Vierailija
3779/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi laimeta, jos homma ei etene. Pakkohan sitä on ihan itseään suojellakseen päästää irti mahdottomasta. Joskus tunteet voi kyllä leimahtaa myös uuteen liekkiin, jos asiat muuttuu. Alunperin ystävyystasolle jäänyt juttu saattaa muuttuakin joksikin muuksi, ja lemmiskelyn myötä ne lemmentunteet pääsee ihan uudelle tasolle, johon pelkkä alkuperäinen ihastuminen ei kuumimmissa päiväunissakaan päässyt. Pitkään ikään ehtii kokea kaikenlaista.

Ei VOI laimeta vaan laimenee. Ei olis kelleen hyväks jäädä roikkuu, et nää jotka itkee ikänsä jotain ihastusta, niin ei itte halua päästää irti.

Muistakaa et ihmiset valehtelee paljon. Tunnistakaa tositunteet, sairasta jäädä kii johki vaik ois kuinka ihana, ei oo sellasta.

Pääsin irti taannoin melkein 20 vuoden jälkeen hullusta ihastuksesta. Olispa päässy irti ihan päättämällä. Eikä todellakaan ollut mikään ihana mua kohtaan. Sivusta

Täsmälleen sama tilanne, paitsi että hän on aina ollut (liian) ihana mua kohtaan.

Kauhee tilanne, mitä tarkoittaa liian ihana?

Ei ole enää kauhee koska tosiaan olen päässyt irti tuosta pitkästä ihastuksesta. Ihminen voi olla liian ihana toivottomien, yksipuolisten tunteiden kohteeksi. Juuri sen vuoksi kesti niin kauan.

Vierailija
3780/27486 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔼 nainen

🔽 mies

Nainen tietty!

Nonni, pitihän se arvata. Naisilla on silmää yksityiskohdille!

T. edellinen kommentoija, mies

Ketju on lukittu.