Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa paratiisia tässä ajassa, en ole kiinnostunut siitä myöskään toisessa ajassa.
Mun paratiisissa kasvaa karvoja.
Pitäiskö törmätä suhun kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että kertoisit, jos sinulla on tunteita. Tänään seisoin vieressäsi, muttei juteltu eikä tauoillakaan nähty. Väistelit katsetta aamun jälkeen.
Niin monta kertaa oon kertonut. Ilman sanottavampaa vastakaikua. Sä väistät oman vastuusi vuorovaikutuksessa.
-vinttis
Kaivatulle perjantai-illan halaukset ja yön suukot - tulen taas ihan viereesi.
Vierailija kirjoitti:
Pilasin sen, mikä oli mulle suurin haave.
Kyllä, voit kiittää itseäsi. Ohi on.
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot juhlia 5-kymppisiä?
En juhli synttäreitä, sama mikä luku.
Mä rakastan sua ihan hulluna ja kaipaan niin että varpaankynnet irtoaa heti kun ollaan erillään.
Mutta.
Mua ärsyttää ihan veeeeesti muutama asia. Kun sä olet läheistes/kavereides/randomeiden/kenen hyvänsä kanssa niin unohdat mut ihan kokonaan. Ei viestiä ei mitään kuulu, vaan se olen aina minä joka pitää yhteyttä ja kysyy miten menee.
Sitten sä kaivat sitä nenääs. Kesken seksin, for real? Seksi on ihanaa ja antoisaa ja aah ja kaikkea mutta se kiiiieltämättä vie vähän fiiliksiä jos keskityt aarrejahtiin samalla.
Kolmas asia mikä ärsyttää niin että en tiedä pystynkö siihen on noi sun reissut. Ei se että lähdet, mutta se ettet kerro niistä jos en erikseen kysy. Mites, olisitko vastannut vaan viestillä hyvään huomeneen että terveiset vinkuintiasta?
Ja sit sä mietit että asuttais yhdessä. Katoaisitko viikoiksi jonnekin ilmoittamatta
Mutta mä kaipaan sua silti. Mun joka solu rakastaa jokaista sinun.
Vierailija kirjoitti:
Ai kehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnollisessa yhteisössä kasvaneena harmittaa aina niiden aivan tavallisten ihmisten puolesta, joiden maineen nämä hörhöuskikset pilaavat.
Kysymys ei ole mistään hörhöydestä, vaan väitteiden totuusarvosta. Joko Jumala vastaa rukouksiin tai sitten ei. Jos ei vastaa, silloin koko se jeesusteluhomma on täysin turhaa, suorastaan huijausta, joka pitäisi kieltää.
Jumala vastaa omalla tavallaan. Ei tule antamaan sulle tussua tai rahaa, mutta kuulee rukouksesi.
Olen hulluna sinuun edelleen nainen. Ei muuta. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Antaisit jotakin. Taputa vaikka päätä. Sitten jaksan taas. Mitä sinä haluat vaihdossa?
Tätä mä oon odottanut. En mitään niin kauhean ihmeellistä.
P. S. Kiitos sille ihanalle kanssakaipaajalle, joka virtuaalihalasi sillä ihanalla viestillään iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Max kävelyvauhtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komistus, kaipaan sua ja sitä miten katsot mua. Haluan tutustua suhun...🧡🤗
Niin minäkin erääseen ihanaan. Kenelle tämä?
Kuulostaa hyvältä. Hänelle, jonka kanssa ollaan halattu. Oon K ja hän kuulee musta vielä.
Ollaan myös halattu. Tavallaan toi K kyllä täsmää munkin ihanaan.💙
Sä ooot halannut mua mun pyynnöstä. Näin jälkikäteen ajatellen pyyntöni oli tahditon, mutta .nooh.tilanne oli mikä oli. En ala sitä puolustelee.
K on toinen nimeni niin sanoakseni. Tiedät, että viittaan tällä moneen.💙millä hänen nimi alkaa?
Ai miehen? M: llä mun tietääkseni. Tähän saattaa liittyä pieni harhautus niin sanoakseni. Voi alkaa muullakin. Kuten A: lla tai S: llä mm.
Vierailija kirjoitti:
Olen hulluna sinuun edelleen nainen. Ei muuta. T. Nainen
Sama ongelma siis kummallakin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Se saatettaisiin katsoa virkavirheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa paratiisia tässä ajassa, en ole kiinnostunut siitä myöskään toisessa ajassa.
Mun paratiisissa kasvaa karvoja.
Voimakas parrankasvu ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen umpirakastunut varattuun. Auttakaa!
Tota on liikkeellä. Ota iisisti, kyllä se ohi menee. Hengittele syvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt laitan sut selkä seinää vasten mies. Mitä sä musta ajattelet ja mitä sä mua kohtaan tunnet? Kerro kaikki, tässä ja nyt niin saadaan tähän lopullinen selvyys ja piste tälle jutulle
Tykkään susta ja viihdyn sun seurassa.
Ei ollut multa tuo ultimaatumi. 💛🌞
P. S. Mä tykkään myös meidän naapurin mummosta.Anteeksi, sivusta siis.
Naapurin mummon kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varjo tavoittelee toista
sivusta hiljaa
ei halua häiritä näkymätön
varjo toista hiljaa huomaamatta
ajatuksissaan
piirtää poskelle sydämen
juoksee pois
<3
-HaiKu
Kaunista. Olet taitava. Kirjoita runoteos.
No en. En oikeasti osaa. Runoilijat ja kirjailijat on erikseen.
Harrastelijat ihan jotain muuta.
-HaiKu