Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kerro tänne, mitä sä siihen viestiin laittaisit, jossa vuodattaisit kaiken ulos?
Kysy rakas irl mitä kuuluu, niin lupaan vuodattaa ihan irl.
Vierailija kirjoitti:
Moro for good! 👋
Poro is good! 👏
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se Jumala onkin lopulta oikeassa, kun ei anna sulle sitä sun kaivattua. Mitäs jos tän kaiken takana onkin oikeesti joku plääni, jota me ei vaan tajuta.
Ei ole mitään pläänejä tai johdatuksia. Sattumaa kaikki. Toisilla käy hyvä tuuri, toisilla huono. Jotkut syntyvät rikkaaseen perheeseen, toiset köyhään. Toiset syntyvät hyvännäköiseksi ja saavat helposti seuraa, toiset rumaksi ja jäävät yksin. Toiset kuolevat nuorena, toiset elävät vanhaksi, eikä siinäkään ole mistään muusta kuin sattumasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen umpirakastunut varattuun. Auttakaa!
Olen varattu ja umpirakastunut varattuun. Terveisiä vaan työkaverille. Pistetäänkö kaikki paskaksi ja palamaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot juhlia 5-kymppisiä?
Joku kuumailmapallolento vois olla aika jees?
Toivoisin, että kertoisit, jos sinulla on tunteita. Tänään seisoin vieressäsi, muttei juteltu eikä tauoillakaan nähty. Väistelit katsetta aamun jälkeen.
Oon ajatellu perustaa lahkon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu ja umpirakastunut varattuun. Terveisiä vaan työkaverille. Pistetäänkö kaikki paskaksi ja palamaan?
🔥🧡 sydän roihuaa
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ihan noin kovasti tarvi fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ihan noin kovasti tarvi fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ajatellut kehitellä Lahkojuuston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei voi olla tämän enempää solmussa. Eikä ole mitään näkyä, että solmut saataisiin avattua.
Se mikä on ihmiselle mahdotonta, on Jumalalle mahdollista. T.palstapappi tjsp
Olen rukoillut monesti, mutta Jumalaa ei kiinnosta.
Tuo ei ole totta. Joskus asiat tapahtuu hitaammin, mutta jossain kohtaa huomaat miten helpottaa ja alkaa aukeamaan.
Niin toivoisi. Mutta kun asiat jatkuvat vuosia, alkaa olla toivoton olo.
Kuitenkin, jos tarkastelet niin onko hyviäkin asioita tapahtunut? Ehkä pieniä, ehkä yllättäviä, jotain.
Aina jotakin, mutta ne eivät kokonaiskuvaa muuta. Ei auta kuin ajatella, että Jumalalle kaikki on mahdollista.
🤗heippa rakas, mun pitää syödä ja tehdä vielä pari kotihommelia!💋💗
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivatun kanssa jossain tunnelmallisessa paikassa.
Taas pitkin viikkoa ollut paljon terveisiä, jotka voisi olla minulle. Nimikirjaimesta ihan nimeen ja tapauksia, jotka sopii. Mutta vain irl merkitsee, ja irl ei ole mitään elonmerkkejä enää. Se on loppu nyt 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivatun kanssa jossain tunnelmallisessa paikassa.
💋vielä!
Ei taatusti juhlita yhtään mitään yhdessä koskaan.
Ajattelen, että tämä maailma on monimutkainen verkosto, vähän kuin internet, missä kaikki vaikuttaa kaikkeen. Asioita tapahtuu, kun kaikki asianosaisia koskevat jutut loksahtaa kohdilleen. Aina ei hommat välttämättä mene heti niin kuin toivoisi, mutta lopulta ne jonkun mutkan kautta järjestyvät. Silloin on syytä olla kiitollinen.