Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu tämä palsta!
on kyllä. Vielä kun jotenkin auttaisi asiaa.
No ota apu vastaan
Eipä ole apua ollut näköpiirissä
Vierailija kirjoitti:
Voitas mennä ulkomaille, otettais sun munasolut mukaan ja you know.👶🏼👶🏼
Käy hakees ne kotio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luovuin ajatuksesta meistä ja yhteisestä elämästä unen takia. Unessa (niin kuin oikeassa elämässäkin) olin aivan rakastunut, saatiin toisemme ja selvästi sitouduit meihin ja olit uskollinen, mutta et ollut onnellinen. En halunnut, että tyydyt minuun missään olosuhteissa tai pilaa yhtään mitään, joten hautasin kaikki turhat toiveet ja haaveet. Jopa ystävyyden. Ja niin hullulta, kuin tämä kuulostaa, mutta olihan se selvää, että tunteet eivät täysin kohdanneet. Uni vain auttoi näkemään asiat niinkuin ne ovat.
Millainen uni? Mitä siinä tapahtui, kun noin isoja ratkaisuja sen pohjalta teit? Sivusta
Kaikenlaista, mutta se vaikutti, että selvästi oli onneton (ei sanonut tätä, mutta huomasi) ja minä onneni kukkuloilla. Tietenkin irl tähän myös vaikutti omalta osaltaan, mutta tuo uni oli se ratkaiseva tekijä.
Mäkin teen päätökset aina unien mukaan.
No todennäköisesti uni vaan heijasteli omia pelkojani, mutta en halua ottaa riskiä, että toteutuu. En kestäisi sitä. Ja tämä unen mies kyllä ansaitsee kaiken onnen, sekä unelmiensa naisen.
Tottakai ja kaiken muun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu tämä palsta!
on kyllä. Vielä kun jotenkin auttaisi asiaa.
No ota apu vastaan
Eipä ole apua ollut näköpiirissä
No tee nyt sitte jotai
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on lopussa.
Pitääkö tulla taas keittämään sitä sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan jo pois täältä shitholesta. No reason to stay.
*inkkari*
Käytätkö ponchoa, vai mistä moinen nimimerkki?
Ei liity vaatetukseen. Naiselta oli.
Onko sh*tholessa about 80 000 asukasta?
Hah, fraction tuosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on lopussa.
Yritä ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on lopussa.
Yritä ymmärtää
Joo, aina kannattaa yrittää ymmärtää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luovuin ajatuksesta meistä ja yhteisestä elämästä unen takia. Unessa (niin kuin oikeassa elämässäkin) olin aivan rakastunut, saatiin toisemme ja selvästi sitouduit meihin ja olit uskollinen, mutta et ollut onnellinen. En halunnut, että tyydyt minuun missään olosuhteissa tai pilaa yhtään mitään, joten hautasin kaikki turhat toiveet ja haaveet. Jopa ystävyyden. Ja niin hullulta, kuin tämä kuulostaa, mutta olihan se selvää, että tunteet eivät täysin kohdanneet. Uni vain auttoi näkemään asiat niinkuin ne ovat.
Millainen uni? Mitä siinä tapahtui, kun noin isoja ratkaisuja sen pohjalta teit? Sivusta
Kaikenlaista, mutta se vaikutti, että selvästi oli onneton (ei sanonut tätä, mutta huomasi) ja minä onneni kukkuloilla. Tietenkin irl tähän myös vaikutti omalta osaltaan, mutta tuo uni oli se ratkaiseva tekijä.
No todennäköisesti uni vaan heijasteli omia pelkojani, mutta en halua ottaa riskiä, että toteutuu. En kestäisi sitä. Ja tämä unen mies kyllä ansaitsee kaiken onnen, sekä unelmiensa naisen.
Tottakai ja kaiken muun
Ehdottomasti. Mitä ikinä haluaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ja kaiken muun
Ehdottomasti. Mitä ikinä haluaakaan.
Hienoa, että pystyt tekemään noin. En tiedä olisiko musta tuohon, että toivoisi vain toisen hyvää ja luopuisi omastaan. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti tiedä, pitäiskö pysytellä poissa ja vältellä, etten häiritsisi sinua vai voinko elää normaalisti ja olla oma hölmö itseni ja kulkea omia polkujani ajoittain edelleen niin, että ne risteävät toisinaan sinun polkujesi kanssa. Olisi kiva saada vastaus, helpottaisi elämää vähän.
Vaalealle nuorelle naiselle
Unelmien nainen?
En tiedä, kun en tunne juurikaan. Epäilen etten taida häneen koskaan kunnolla tutustuakaan
Vierailija kirjoitti:
Viestiä vaan tännepäin.
Kyllä ne muut miehet tungettelee somekanavista, vaikka kuinka estelisi mutta ei vaan eräs Mies.
Tänään oli kyllä fiksu mies, sanoi suoraan että ignooraa vaan jos siltä tuntuu kun kysyin miksi otti yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiä vaan tännepäin.
Jos oisin super rikas niin voitas toteuttaa. Toistaseks voin olla vaan super rakas..
Sä oot mun voimaihminen