Treffeillä nainen tuijotti lompakkoani
Kommentit (19)
Koska se oli vaaleanpunainen Hello Kitty-lompakko?
Näytti niin ohuelta ruippanalta, että nainen mietti pitääkö sen tarjota sulle.
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli vaaleanpunainen Hello Kitty-lompakko?
😂😂😂
Provo, missään treffeillä käynytkään, huoh
Olisit koittanut nahkalompakkoaan.
Siksi, että sulla oli lompakko? Oliko vielä sellainen 5 cm paksu, joka oli täyteen tungettu kuitteja ja seteleitä? Olen itse 50-vuotias ja en muista, kuka käyttäisi lompakkoa normaalisti. Kaikilla puhelimessa ja mahdollisesti sen kuoressa kulkee kaikki tarvittava.
Ilmeisen paksu lompakko, kun on pitänyt treffeillä takataskusta siirtää pöydälle, että on pystynyt istumaan? 15 erilaista korttia, iso nippu kuitteja ja paljon pikkuseteleitä ja kolikoita lompakossa?
Kyllä sitä katsoo aikansa, kun se lätkäistään silmien eteen :D
Koska sun kikuli on niin pieni ettei siitä ole mitään iloa, joten antoi sulle säälistä 2. mahdollisuuden
Ehkä luuli että lahkeessa pullottaa jotain muuta
Minä katsoin nykyisen puolison lompakkoa, koska se pysyi kasassa rukouksen avulla 😄 Se oli aika kamalan näköinen. Uusi lompakko oli ensimmäinen lahja mitä annoin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että sulla oli lompakko? Oliko vielä sellainen 5 cm paksu, joka oli täyteen tungettu kuitteja ja seteleitä? Olen itse 50-vuotias ja en muista, kuka käyttäisi lompakkoa normaalisti. Kaikilla puhelimessa ja mahdollisesti sen kuoressa kulkee kaikki tarvittava.
Kuoressa🤣
Minulla tuijottaa yleensä napaa tai alavatsaa tehden samalla rytmikästä edestakaista liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossako tämä tapahtui?
Mikä tämä Porvoon-juttu on? OLen seurannut tätä palstaa vain vähän aikaa ja usein viitataan Porvooseen.
Asiayhteyttä ko. viestiin en ole löytänyt tai tajunnut.
Vahvistaa silmillään minkä haistaa nenällään (raha).
Hänellä on jo suunnitelmat valmiina sen käytöstä.