Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Identiteettikö on sellaista, että päälle päin esitetään yhtä, mutta pinnan alla tavoitellaan aivan toista? Tuollainen on vain falskia.
Ei. Identiteetti on yksilön käsitys omasta itsestä.
H-miehelle hyvää työpäivää 🌷🌺
Vierailija kirjoitti:
Sun takia oon pukeutunu vihreään ja takkikin on vihreä...
Tämä piti muuten paikkansa, vihreää oli aina. 💚
Vierailija kirjoitti:
Voisitte edes laittaa kirjoitatteko miehelle vai naiselle
Miksi? Jos ei haluta. Suurin osa kirjoittajista on joka tapauksessa naisia, joten suhtaudu tekstiin naisen tekstinä, oli sitten kummalle hyvänsä.
Sua, pájaro 💘😊
Hurmaava oot!
Lesboja kirjoittaa myös paljon tässä ketjussa. Miehiä ei ole kuin muutama prosentti kirjoittajista.
Vierailija kirjoitti:
Lesboja kirjoittaa myös paljon tässä ketjussa. Miehiä ei ole kuin muutama prosentti kirjoittajista.
Eikä mitään pelkkiä lesboja, itsekin seurustelen miehen kanssa ja kaipaan täällä naista
Totaalisen kyllästynyt tähän ketjuun ja koko vauva- palstaan. En irl elämässä koskaan edes lue Vauva-lehteä, kun se aihepiirinä ei kosketa millään lailla omaa elämääni. Siirryn jatkossa kirjoittamaan Suomi24:lle jos on vielä tarvis kaipuusta kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Totaalisen kyllästynyt tähän ketjuun ja koko vauva- palstaan. En irl elämässä koskaan edes lue Vauva-lehteä, kun se aihepiirinä ei kosketa millään lailla omaa elämääni. Siirryn jatkossa kirjoittamaan Suomi24:lle jos on vielä tarvis kaipuusta kirjoitella.
Ei mitään Vauva-lehteä ole ollut olemassakaan enää vuosiin, eikä tää aihe vapaa -palsta saati ketju liity vauvoihin mitenkään
Samaa mieltä, itse kirjoitan molempiin, tänne nykyisin enää harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa miesprosenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään Vauva-lehteä ole ollut olemassakaan enää vuosiin, eikä tää aihe vapaa -palsta saati ketju liity vauvoihin mitenkään
Liittyyhän. Lue otsikko: vauva.fi.
Mulle riittää että täällä on yksi mies💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyyhän. Lue otsikko: vauva.fi.
Otsikko on Aihe vapaa
Vierailija kirjoitti:
Kesäterveiset miehelle, jolla kiireinen vuosi takana. Eikö elämä ole sitten ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
Kiitos. Kiireitä on pitänyt ja onneksi kohta helpottaa. Olisi kiva nähdä taas, laitan viestiä. sivusta kai
Mä en oikeesti yhtään ymmärrä, mikset voi puhua asioista mulle suoraan kun tiedät, että tää jatkuvasti painaa mua. Mä en vaan saa sulta vastauksia kysymyksiini. Se on aika julmaa.
Huomenta eräälle liian ihanalle. Olisitpa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäterveiset miehelle, jolla kiireinen vuosi takana. Eikö elämä ole sitten ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
Kiitos. Kiireitä on pitänyt ja onneksi kohta helpottaa. Olisi kiva nähdä taas, laitan viestiä. sivusta kai
Laittaisitkin. Sivusta
Et sä koskaan mitään viestiä laita, se on yhtä suurta vedätystä niinkun joka kerta ennenkin. Korkeintaan vastaat mun viesteihin jotain, jos sattuu kiinnostaan. Ethän sä ees viitsi lukea mun laittamia viestejä. Näitä tyhjiä puheiya on sun suusta kuultu. T