Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
26421/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mitä tästä tulee?

Ikuinen arpi sydämeen.

Arpiin tottuu ja sitten niihin ei enää jaksa kiinnittää huomiota.

Paitsi silloin, kun silmät tai sormenpäät niitä viistävät ja palauttavat sen alkuperäisen tuskan taas mieleen.

Vierailija
26422/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan ne profiilisi, haavisi auki ja jatka eteenpäin. Meillä oli aikamme. On tainnut käydä niin että on tosi vaikea tästä kuroa mitään enää. Ehkä hetkeksi mutta sitten taas kaikki repeää, entistä pahemmin joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26423/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli laittaa 💗 sun

työpuhelimeen, mutta en uskalla.

Miksi et

Vierailija
26424/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?

En tiiä, miten näitä arvotetaan. Mun yksipuolinen ihastus oli järisyttävämpi kokemus kuin kaksi aiempaa pitkää ("laimempaa") rakkaussuhdetta.

Sovin itseni kanssa, et mulla on vielä yksi kerta jäljellä, ellei hauta tule vastaan sitä ennen.

Vierailija
26425/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo poistunu mun mielestä sen jälkeen kun me tanssittiin lähekkäin. Haluisitko ottaa uusiksi?

Haluan. Jo tällä viikolla?

Ehdottomasti jos pyydät

Voinko soittaa vielä tänään?

Vierailija
26426/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näytät tunteesi kaivatulle?

Kaikin mahdollin mukavin tavoin - pusuja, haleja, kosketuksia.

Noi nyt voi kertoa vain halusta panna.

Vierailija
26427/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?

En ole koskaan rakastunut. Olen ollut suhteissa, koska se voittaa yksinäisyyden.

Vierailija
26428/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 jäljellä. 

Valitse tarkasti

Käsittääkseni ihminen ei valitse, keneen rakastuu. Sivusta.

Ai miten niin?

Vierailija
26429/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö luistelet?

Vierailija
26430/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo poistunu mun mielestä sen jälkeen kun me tanssittiin lähekkäin. Haluisitko ottaa uusiksi?

Tanssittiinko yökerhossa isommalla porukalla vai mikä juttu?

Näinhän se taisi mennä. Otetaanko uudestaan?

Milloin tämä tapahtui? Tai vaihtoehtoisesti: millä kirjaimella yökerhon nimi alkaa?

Ei tästä kauaa ole. Muutama viikko.

Nyt iski pieni harha. En vain keksi mitään tarkentavaa kysymystä just nyt. Sellaista, jonka vain me kaksi tietäisimme. Seuraanko sinua instassa?

Vierailija
26431/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.

Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)

Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.

Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.

Täydellinen vastaus, olen samaa mieltä.

Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.

Ei tietenkään ole, jos koskaan ei ole mitään luvattu.

Lupauksia ei tehdä rikottavaksi. Kuitenkin on kunnioittavaa ja hyvä tapaista sanoa, jos ei mitään halua. Ilman lupauksiakin.

No kerronkin tässä ja nyt sinulle, etten ole kiinnostunut. En ole koskaan ollutkaan. Ole hyvä ja ota kunnioitukseni osoituksena. En nyt jokaiselle sitä erikseen ala kirjoittamaan, mutta lukekaa se tästä: En ole kiinnostunut.

Kyllä se pitää sille ihmiselle kirjoittaa. Ei palstalle.

Vierailija
26432/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö luistelet?

Toki. Kuinka niin?

Vierailija
26433/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä tapahtui? Tai vaihtoehtoisesti: millä kirjaimella yökerhon nimi alkaa?

Nyt iski pieni harha. En vain keksi mitään tarkentavaa kysymystä just nyt. Sellaista, jonka vain me kaksi tietäisimme. Seuraanko sinua instassa?

Et seuraa. Jos osuu niin laita sä sen yökerhon ensimmäinen kirjain.

Vierailija
26434/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan. Jo tällä viikolla?

Ehdottomasti jos pyydät

Voinko soittaa vielä tänään?

Haluatko päästä vain panemaan?

Vierailija
26435/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko löytänyt minut täältä?

Mistä tunnistit?

Asioista.

J>P

Tämä taisi olla naiselta? 🤔

Vierailija
26436/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas yksi selkeästi kiinnostunut tyyppi. Aika usein on tullut nyt vastaan... Ja minä se mietin vain sinua.. on niin vaikea ymmärtää miksi juuri sun kanssa tuntuu kolahtaneen ja miksi jäin juuri sinua kaipaamaan. Niin vahva tunne siitä, että meidän olisi joskus kuulunut aiemmin jo tavata. Olisi pitänyt se sulle osoittaa. Vitsi se raastaa. Päivä toisensa jälkeen. Varattua ei ole kohteliasta pokailla, mutta ikävä mikä jäi jälkeen tuntui aivan valtavalle mitä en siinä hetkessä edes tajunnut.

Haluaisin nähdä sut joku päivä.

Kaikkia arvoituksia ei pysty ratkaisemaan mielen ja sanojen avulla ja jotkut voivat jäädä ratkaisematta kokonaan, jos tähtien asennot eivät ole suotuisat. Toivottavasti törmäät häneen jossain. Sivusta

Vierailija
26437/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.

Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)

Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.

Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.

Täydellinen vastaus, olen samaa mieltä.

Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.

Ei tietenkään ole, jos koskaan ei ole mitään luvattu.

Lupauksia ei tehdä rikottavaksi. Kuitenkin on kunnioittavaa ja hyvä tapaista sanoa, jos ei mitään halua. Ilman lupauksiakin.

No kerronkin tässä ja nyt sinulle, etten ole kiinnostunut. En ole koskaan ollutkaan. Ole hyvä ja ota kunnioitukseni osoituksena. En nyt jokaiselle sitä erikseen ala kirjoittamaan, mutta lukekaa se tästä: En ole kiinnostunut.

Mitä teet täällä ketjussa?

Vierailija
26438/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, mitä sinun päässäsi liikkui noin kaksi vuotta sitten?

Kaksi vuotta sitten asiat olivat jo melko pielessä, eikä tilanne ole sen koommin parantunut. Silti jotenkin silloin olin vielä hieman optimistinen tulevaisuuden suhteen. Enää en ole. Pitäisi taas tehdä jonkinlaisia uusia ratkaisuja oman elämän suhteen, mutta ei ole enää oikein mitään näköaloja mihinkään suuntaan, joten kannattaisiko se sitten mitään muuttaa kuitenkaan? Ehkä yritän raahustaa tätä polkua yhä eteenpäin kuitenkin, vaikkei se mihinkään mua vie kuitenkaan.

Just näin. Anna kaiken vain olla. Älä tee yhtään mitään!

Luulet olevasi fiksukin, huoh. Se nyt vain on niin, että jos riittävän monta kertaa tekee muutoksia, vaihtaa alaa, vaihtaa kaupunkia, vaihtaa uskontoa jne. jne. ja ikinä ei tule kuin paskaa käteen, niin jossain vaiheessa sitä tajuaa, että ei ne suunnanmuutokset mitään auta. Lopputulos on sama joka tapauksessa. Elämässä ei ole aikaa rajattomasti, ja jos tietyssä vaiheessa asiat menevät pieleen, ne ovat sitä loppuun asti.

Niin. Itseään ei pääse pakoon uusiin kaupunkeihin, uusiin habituksiin, uusiin identiteetteihin. Itse olen muuttanut paikkakuntaa useammin kuin keskivertoihminen vaihtaa kännykkää, ulkonäköä on muunneltu jopa kirurgian avulla, olen jopa vaihtanut nimeni. Uskonnot ja filosofia tietysti säännöllisin väliajoin. Ja löydän itseni aina samasta paikasta, yksin, koska en pysty juoksemaan niin lujaa, että pääsisin pakoon itseäni.

Mitä sinä juokset itsessäsi pakoon? Mielestäni elämän tarkoitus ei ole keskittyä pelkästään itseensä ja miettiä mistä itsessään ei pidä. On jokaisella varjopuolensa, mutta ei niitä kuitenkaan tarvitse juosta pakoon vaan keskittyä enemmän positiiviseeen ja siihen mitä on mahdollista kehittää. Mutta juu, tietenkin minkä kukakin kokee tärkeäksi(eis siällä sarkasmia).

Vierailija
26439/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle?

Vierailija
26440/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osunut. Seuraamme kyllä toisiamme hänen kanssa, jonka kanssa tanssin muutama viikko sitten. Eli ohi meni, niin kuin täällä aina.

Ketju on lukittu.