Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Tiukkoja lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Mulla on ikävä sua 😍
Tänään taas yksi selkeästi kiinnostunut tyyppi. Aika usein on tullut nyt vastaan... Ja minä se mietin vain sinua.. on niin vaikea ymmärtää miksi juuri sun kanssa tuntuu kolahtaneen ja miksi jäin juuri sinua kaipaamaan. Niin vahva tunne siitä, että meidän olisi joskus kuulunut aiemmin jo tavata. Olisi pitänyt se sulle osoittaa. Vitsi se raastaa. Päivä toisensa jälkeen. Varattua ei ole kohteliasta pokailla, mutta ikävä mikä jäi jälkeen tuntui aivan valtavalle mitä en siinä hetkessä edes tajunnut.
Haluaisin nähdä sut joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näytät tunteesi kaivatulle?
Kaikin mahdollin mukavin tavoin - pusuja, haleja, kosketuksia.
Liian hyvältä kuullostaa ollakseen totta. 🥹🥹🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.
Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.
Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)
Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.
Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.
Täydellinen vastaus, olen samaa mieltä.
Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.
Ei tietenkään ole, jos koskaan ei ole mitään luvattu.
Lupauksia ei tehdä rikottavaksi. Kuitenkin on kunnioittavaa ja hyvä tapaista sanoa, jos ei mitään halua. Ilman lupauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?
Ei ole. Viimeistä viedään, eli kolmas suuri rakkaus on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo poistunu mun mielestä sen jälkeen kun me tanssittiin lähekkäin. Haluisitko ottaa uusiksi?
Tanssittiinko yökerhossa isommalla porukalla vai mikä juttu?
Näinhän se taisi mennä. Otetaanko uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo poistunu mun mielestä sen jälkeen kun me tanssittiin lähekkäin. Haluisitko ottaa uusiksi?
Haluan. Jo tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa 💗 sun työpuhelimeen, mutta en uskalla.
Minulla onkin erään puhelinnumero työpuhelimessa vastatuissa puheluissa, soitti siihen yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui? Tai vaihtoehtoisesti: millä kirjaimella yökerhon nimi alkaa?
Katselin vuoden vanhoja kuvia itsestäni ja totesin etten ole hullumman näköinen.
Jotenkin aina lankean siihen ajatteluun, ettet halunnut minua koska en ole kyllin kaunis. Olinhan minä hemmetin söpö 10 vuotta sittenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, mitä sinun päässäsi liikkui noin kaksi vuotta sitten?
Kaksi vuotta sitten asiat olivat jo melko pielessä, eikä tilanne ole sen koommin parantunut. Silti jotenkin silloin olin vielä hieman optimistinen tulevaisuuden suhteen. Enää en ole. Pitäisi taas tehdä jonkinlaisia uusia ratkaisuja oman elämän suhteen, mutta ei ole enää oikein mitään näköaloja mihinkään suuntaan, joten kannattaisiko se sitten mitään muuttaa kuitenkaan? Ehkä yritän raahustaa tätä polkua yhä eteenpäin kuitenkin, vaikkei se mihinkään mua vie kuitenkaan.
Just näin. Anna kaiken vain olla. Älä tee yhtään mitään!
Luulet olevasi fiksukin, huoh. Se nyt vain on niin, että jos riittävän monta kertaa tekee muutoksia, vaihtaa alaa, vaihtaa kaupunkia, vaihtaa uskontoa jne. jne. ja ikinä ei tule kuin paskaa käteen, niin jossain vaiheessa sitä tajuaa, että ei ne suunnanmuutokset mitään auta. Lopputulos on sama joka tapauksessa. Elämässä ei ole aikaa rajattomasti, ja jos tietyssä vaiheessa asiat menevät pieleen, ne ovat sitä loppuun asti.
Niin. Itseään ei pääse pakoon uusiin kaupunkeihin, uusiin habituksiin, uusiin identiteetteihin. Itse olen muuttanut paikkakuntaa useammin kuin keskivertoihminen vaihtaa kännykkää, ulkonäköä on muunneltu jopa kirurgian avulla, olen jopa vaihtanut nimeni. Uskonnot ja filosofia tietysti säännöllisin väliajoin. Ja löydän itseni aina samasta paikasta, yksin, koska en pysty juoksemaan niin lujaa, että pääsisin pakoon itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?
1 jäljellä.
Valitse tarkasti
Käsittääkseni ihminen ei valitse, keneen rakastuu. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui? Tai vaihtoehtoisesti: millä kirjaimella yökerhon nimi alkaa?
Ei tästä kauaa ole. Muutama viikko.
Vierailija kirjoitti:
Sekaisinhan tässä on. Kun käy katsomassa peiliin ja katsoo hieman ympärilleen kämpässä, niin pitäisi olla päivänselvää, ettei kukaan ihana nainen voisi ikinä minusta kiinnostua.
Kämppäsi sä ainakin voit laittaa kuntoon. Aloita jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan. Jo tällä viikolla?
Ehdottomasti jos pyydät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.
Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.
Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)
Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.
Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.
Täydellinen vastaus, olen samaa mieltä.
Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.
Ei tietenkään ole, jos koskaan ei ole mitään luvattu.
Lupauksia ei tehdä rikottavaksi. Kuitenkin on kunnioittavaa ja hyvä tapaista sanoa, jos ei mitään halua. Ilman lupauksiakin.
No kerronkin tässä ja nyt sinulle, etten ole kiinnostunut. En ole koskaan ollutkaan. Ole hyvä ja ota kunnioitukseni osoituksena. En nyt jokaiselle sitä erikseen ala kirjoittamaan, mutta lukekaa se tästä: En ole kiinnostunut.
Varmaan jo aavistin, että elämä muuttuu monella tavalla.