Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
26381/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toive, laita viestiä.

Voisin laittaakin, jos tietäisin kenelle?

Minulle.

Vierailija
26382/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa laskevan auringon valossa.

Miten sinä vietät iltaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26383/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K 💟 T

Tuukkako kaipaa Kataa?

Vierailija
26384/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.

Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)

Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.

Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.

Täydellinen vastaus, olen samaa mieltä.

Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.

Rehellisyys ja avoimuus molemmin puolin on tyylikkäintä ja edistävintä. Vähiten vahingoittavaakin. 👍

Vierailija
26385/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli laittaa 💗 sun työpuhelimeen, mutta en uskalla.

No voivoi.

En mä pure.

Vierailija
26386/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä multa rakkaus

Niin mä keksin sen

Tuo mulle suru

Niin olen onnellinen

Anna mulle oljenkorsi

Mahdollisuus

Kutsu mut luokses

Niin kohteeni on muu

Ota multa sielu ja henki

Ja olen hengellinen

Hautani kaiva

Hyppään sen yli

Ja juuri kun luulin

Tiennyt en

Peilistä katsoi

Ihminen

Vierailija
26387/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipulaatio on täydellinen kun tehdään oikeita asioita. 🌎🙃

Manipulaatiossa ei ole täydellisyyden häivettäkään. Ainoastaan ihmismielen sekoittamista ja oman edun tavoittelemista. Ei hyvän ja rakkauden pilkahdustakaan.

Vierailija
26388/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näytät tunteesi kaivatulle?

Kaikin mahdollin mukavin tavoin - pusuja, haleja, kosketuksia.

Vierailija
26389/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)

Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.

Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.

Riippuu mistä roikkumisesta puhut, mutta ei se aina ole oma valinta. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa.

Vierailija
26390/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?

Kaikki ne kerrat on varattu ihastukselleni.

Vierailija
26391/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.

Rehellisyys ja avoimuus molemmin puolin on tyylikkäintä ja edistävintä. Vähiten vahingoittavaakin. 👍

Kyllä! Noin on.

Vierailija
26392/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo poistunu mun mielestä sen jälkeen kun me tanssittiin lähekkäin. Haluisitko ottaa uusiksi?

Tanssittiinko yökerhossa isommalla porukalla vai mikä juttu?

Vierailija
26393/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?

Kyllä. Vielä on. En tosin usko tähän kolmen rakkauden teoriaan.

Sama, en minäkään. Mulle rakkaus ja takastaminen merkitsee aktiivisempaa asennetta ja tekoja.

Vierailija
26394/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mahdollin mukavin tavoin - pusuja, haleja, kosketuksia.

Kannattaa aika-ajoin myös sanoa ne tunteet ääneen.

Vierailija
26395/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K 💟 T

Tuukkako kaipaa Kataa?

Nainen miestä, nimiä en kerro

Vierailija
26396/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, jos koskaan ei ole mitään luvattu.

Vierailija
26397/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 😘💕 öitä.

Vierailija
26398/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään että et halua tavata. Ymmärrän kyllä.

Vierailija
26399/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä ole mitään erikoisempaa näytettävää. Kyllä hän tietää, että pidän hänestä ja arvostan hänen osaamistaan ym.

Vierailija
26400/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K 💟 T

Tuukkako kaipaa Kataa?

Tuukalle 😘

Tee Kata

Ketju on lukittu.