Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Luen kirjaa laskevan auringon valossa.
Miten sinä vietät iltaa?
Vierailija kirjoitti:
K 💟 T
Tuukkako kaipaa Kataa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.
Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.
Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)
Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.
Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.
Täydellinen vastaus, olen samaa mieltä.
Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.
Rehellisyys ja avoimuus molemmin puolin on tyylikkäintä ja edistävintä. Vähiten vahingoittavaakin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa 💗 sun työpuhelimeen, mutta en uskalla.
No voivoi.
En mä pure.
Kiellä multa rakkaus
Niin mä keksin sen
Tuo mulle suru
Niin olen onnellinen
Anna mulle oljenkorsi
Mahdollisuus
Kutsu mut luokses
Niin kohteeni on muu
Ota multa sielu ja henki
Ja olen hengellinen
Hautani kaiva
Hyppään sen yli
Ja juuri kun luulin
Tiennyt en
Peilistä katsoi
Ihminen
Vierailija kirjoitti:
Manipulaatio on täydellinen kun tehdään oikeita asioita. 🌎🙃
Manipulaatiossa ei ole täydellisyyden häivettäkään. Ainoastaan ihmismielen sekoittamista ja oman edun tavoittelemista. Ei hyvän ja rakkauden pilkahdustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näytät tunteesi kaivatulle?
Kaikin mahdollin mukavin tavoin - pusuja, haleja, kosketuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.
Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)
Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.
Aivan oikein ja suositeltava ratkaisu jokaiselle, jolla ei ole mitään takeita tulevaisuudesta. Maailma on täynnä voimakkaita tunteita, molemminpuolisiakin, jotka eivät koskaan syystä tai toisesta johda mihinkään. Elämä on lyhyt, eikä sitä kannata kuluttaa haikailemalla sellaista, joka ehkä joskus mahdollisesti saattaa onnistua, tai sitten ei. Odottamisen päässä voi toteutuessaankin olla täysi antikliimaksi. Roikkuminen on oma valinta ja sitä en suosittelisi kenellekään.
Riippuu mistä roikkumisesta puhut, mutta ei se aina ole oma valinta. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?
Kaikki ne kerrat on varattu ihastukselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toinen osapuoli on myös velvollinen sanomaan ettei mitään halua eikä jättää asioita arvailujen varaan.
Rehellisyys ja avoimuus molemmin puolin on tyylikkäintä ja edistävintä. Vähiten vahingoittavaakin. 👍
Kyllä! Noin on.
Vierailija kirjoitti:
Sä et oo poistunu mun mielestä sen jälkeen kun me tanssittiin lähekkäin. Haluisitko ottaa uusiksi?
Tanssittiinko yökerhossa isommalla porukalla vai mikä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen rakastuu kunnolla kolmesti eläessään, onko sinulla vielä käyttämättömiä kertoja jäljellä?
Kyllä. Vielä on. En tosin usko tähän kolmen rakkauden teoriaan.
Sama, en minäkään. Mulle rakkaus ja takastaminen merkitsee aktiivisempaa asennetta ja tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikin mahdollin mukavin tavoin - pusuja, haleja, kosketuksia.
Kannattaa aika-ajoin myös sanoa ne tunteet ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K 💟 T
Tuukkako kaipaa Kataa?
Nainen miestä, nimiä en kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole, jos koskaan ei ole mitään luvattu.
Ei se mitään että et halua tavata. Ymmärrän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä ole mitään erikoisempaa näytettävää. Kyllä hän tietää, että pidän hänestä ja arvostan hänen osaamistaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K 💟 T
Tuukkako kaipaa Kataa?
Tuukalle 😘
Tee Kata
Minulle.