Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saankohan edes kertoa, että olet mulle erityinen vai täytyykö mun nyt vain opetella teeskentelemään...
Teeskennellä ettei ole? Erikoinen tilanne. Kyllähän sinullakin on oikeus tunteesi ilmaista. Jos joku on hyvin erityinen, sen saa sanoa. Miksi ei saisi sillä sehän on vain hyvä asia.
Ei kaikki tykkää ilmeisesti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saankohan edes kertoa, että olet mulle erityinen vai täytyykö mun nyt vain opetella teeskentelemään...
Teeskennellä ettei ole? Erikoinen tilanne. Kyllähän sinullakin on oikeus tunteesi ilmaista. Jos joku on hyvin erityinen, sen saa sanoa. Miksi ei saisi sillä sehän on vain hyvä asia.
Ei kaikki tykkää ilmeisesti. Sivusta.
Tai sitten ei vain kehtaa sanoa ja yrittää jatkaa elämäänsä. Valintoja yhtä kaikki.
Jatkan lepäilyä ja kerään voimia illan kaipailuun.
Tuun tänne katsomaan illan tunnelmat noin 21,00 tai myöhemmin.
Riippuu virkeystasosta. 🦥
Kaipailemisiin!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö edes miten pahasti olet loukannut minua. Eräälle, miehelle.
En. En ole sinua herjannut enkä syyttänyt mistään. Mistä tarkkaan ottaen olet loukkaantunut? Siitäkö, että minusta vaikutti, että olet kiinnostunut eräästä toisesta? Miksi sen toteaminen olisi sinusta niin loukkaavaa? Etenkin, kun toiminnassasi oli seikkoja, jotka viittasivat siihen suuntaan, että asia olisi ollut niin.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan teeskennellä. Polttavimmat tunteet joutuu aina pitämään sisällään, tukahduttamaan tai käsittelemään yksikseen.
Vai kylästyttää fraasit. Ihan piruuttani toistan sitten yhden:
Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa
Miten ei voi ihminen ymmärtää sitä että käytökseen vastataan yleensä samaan sävyyn takaisin.
🤍 Hyvää lomaa etukäteen 🤍 nautitaan lomasta ja keskityn tästä lähtien itseeni. En palaa tänne. Nähdään ehkä joskus 😊
Päivän ajatelma:
Genuine and true love is so rare that when you encounter it in any form,
it's a wonderful thing,
to be utterly cherished in whatever form it takes.
- Gwendoline Christie
Toivon että vielä kohdataan ja saan kertoa kuinka tärkeä olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu kahviloissa, haettu ruokaa ravintolasta, oon noukkinut sut kyytiin pihaltasi. Kaiken mä muistan, mitään en unohda. Miksi me ollaan täällä, sitä en tiedä.
Onko mitään johtolankoja, mikä selittäisi miksi on näin, ja miksi?
On ja ei.
Me taidettiin ihastua oikein kunnolla
Minkä väriset sun silmät ovat? Mustat vai ruskeat?
Vierailija kirjoitti:
No tiedän nyt ainakin, että jotain meillä oli, koska suutuit noinkin paljon. Jos olisin täysin merkityksetön sanoisit sen suoraan.
Ehkä ei kuitenkaan. Tunteita ollut eikä ole. Joskus olisi hyvä olla rehellinen ja myöntää tappionsa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset selvitä sitä katsomalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tiedän nyt ainakin, että jotain meillä oli, koska suutuit noinkin paljon. Jos olisin täysin merkityksetön sanoisit sen suoraan.
Ehkä ei kuitenkaan. Tunteita ollut eikä ole. Joskus olisi hyvä olla rehellinen ja myöntää tappionsa.
Suuttua voi ilman rakkaudentunteitakin, jos vaikka toinen loukkaa jatkuvasti kaikesta tai tekee jotain todella ilkeää. Voi myös paljastua jokin asia joka on hyvin loukkaava. Minä en ainakaan katso sellaisiin ihmisiin päinkään, ei tarvitse kaikkea hyväksyä ja antaa anteeksi. Jos alkaisin sellaiseen, en usko että siitä seuraisi hyvää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset sanoin samoin.
Nyt poistun toveksi toivomaan tämän tapahtuvan todeksi.
Ajatushalaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset sanoin samoin.
Nyt poistun toveksi toivomaan tämän tapahtuvan todeksi.
Ajatushalaus.
Täytyy toivoa parasta sinulle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset selvitä sitä katsomalla?
Kuvassa ne näyttävät ihan mustilta. En nyt näe häntä että voisin silmiin tuijotella.