Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
G: kaipaatko?
Joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen tapaus ettei voi olla kaipaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Koska sä aiot sanoa jotain aitoa sun tuntemuksista, kopioitujen fraasien sijaan? Täällä tai irl?
En koskaan, ei ole tarvetta. No en kyllä kopioi mitään fraasejakaan sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan helteitä, en oikeastaan mitään nuuta. Mulla on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitä tunteita kaivattusi herättää sinussa?
Täytyy sanoa, että ristiriitaisia, en saa hänestä aina selvää. Hän herättää minussa lämpimiä tunteita, hellyyttä ja halua hoivata, kaipuuta läheisyyteen, halua. Hän on vahva, mutta toisaalta herkkä, vilpitön.
Toisaalta välillä hän saa mut melkein raivon partaalle. Hän on kärsimätön ja äkkipikainen, joskus vähän itsekäs.
Mies vai nainen? Miten itsekkyys ilmenee?
Mieskollegalle, jonka rekkari loppuu 5
eli sulle vitosen mies... tästä eteenpäin vain irl.
t. tavallinen työkaveri nelosesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei riitä se, mikä sulle on hyvä.
Missä suhteessa? Jos meitä tarkoitat, sulla ei oikeesti ole aavistustakaan mikä.on mulle hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Koska sä aiot sanoa jotain aitoa sun tuntemuksista, kopioitujen fraasien sijaan? Täällä tai irl?
Ei kaikki halua ja se on ok. Kukin käyttää ketjua miten haluaa, omaan tilanteeseensa sopivasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan, ei ole tarvetta. No en kyllä kopioi mitään fraasejakaan sen paremmin.
Sit ei tainnut olla sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ei tainnut olla sulle.
Vastasin yleiseen kysymykseen, en olettanutkaan että aloittaja mua kaipais :D
Ja yhtäkkiä jälleen ei kiinnosta sen vertaa, että viestin vaivautuisi lukemaan. Ei, vaikka tietää sen tuntuvan pahalta.
Saisipa nuolaista Anskun suolaista... 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: minkä värinen paita kaivatullasi oli viime tapaamisella?
Musta college ja itsellä musta T-paita. Nähtiin viime vuonna.
Ikävä laantuu. Ei olisi näin pitkää hiljaisuutta, jos välittäisit. Alan vähitellen uskoa sen sydämessäkin.
Täällä kun välillä käy lukemassa näitä viestejä, niin palaa kyllä heti järkiinsä. Realiteetit. Muistaen että hänellähän on se toinen.
Ihan hemmetin turhaa kaikki. Hetken ilon jälkeen aina tuo huono kohtelu, just kun luottaa edes vähän. Puskista lapaluiden väliin. Joka kerta. Oon niin väsynyt valvomaan öitä sun takia.
-vinttis
Vierailija kirjoitti:
Saisipa nuolaista Anskun suolaista... 😋
Tosimiehet tekevät eivätkä elä konditionaalissa. (Tai naiset., jos sä olet nainen.)
Vierailija kirjoitti:
Kuka poisti matkamiehen viestin? Ja miksi?
Missä luki et oli miehen viesti? 🤔
Sä ihmettelet miksi ajattelen sun tahallaan satuttavan. Ehkä siksi, että sä tieten tahtoen toistuvasti niin teet.
Kaikki kaipaa jotain, miksi olisin poikkeus.