Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vielä kerran, sille ihanalle radioääni Hoo naiselle jossa kaikki on ylitse muiden, lempeää ja seesteistä unta 🤗 💕 💖
Saisinpa kömpiä viereesi ja kietoa peiton meidän ympärille. Silloin nukuttaisi hyvin.
Iän ja kokemusten tuoma rauha, varmuus ja taidot on hyvin puoleensavetävää. Siinä muutamia huomioita, mutta ei kaikkia.
Le gioie, i dolori tra poco avran fine.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsi ei vastaa viikkon viesteihin eikä voi olla varma, onko se kuollut vai muuten vaan sekaisin.
Miettikää, jos on vetänyt jotain myrkkyhuumetta ja makaa puolikuolleena kotonaan . Eikä pysty vastaamaan puhelimeen. Tai jos on muuten vaan sekaisin eikä välitä. Ei välitä. Ei vastaa puhelimeen, koska ei välitä. Oma lapsi.
Voimia, tietääkseni Facebookissa on joku päihdelasten vanhempien vertaistukiryhmä kannattaa etsiä jos kiinnostaa. Sieltä voisi saada vertaistukea ja ymmärrystä samassa tilanteessa olevilta, ellet jo ole siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ESILEIKKI OHI
Nytkö vihdoin pyllistät?
Yksityisesti tietenkin. Ei kaikkien nähden.
Rupeaako kuulumaan niitä ääniä?
Ei tiedä. Saattaa yllättää! :)
Voin laittaa luurit jos nainen haluaa. Voin olla myös laittamatta jos ei halua! 🎧
Valitse itse vain. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jaksa enää, siinä tilanne
Kiitti kun kerroit. Oli kiva tutustua;) öitä
Iho muistaa ikuisesti.
Kosketuksen.
Minä muistan sinut.
Ikuisesti.
Hyvää yötä hakein suukoin kaunottarelle välimatkan ja usein rajain takana, huomiseen.
Huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Oot ajatuksissani.
Huomenta, muruseni.
Vielä tänään täällä.
Piipahdan myös töissä.
Kivaa päivää.
Kyselikö joku Anskua? Luinko oikein vai oliko jokin muu ketju?
Haluan silti iholle vaikka se viesti poistettiinkin..
Haluisin tutustua suhun paremmin H. Oot kuuma ja valta-asema viehättää 💥
Se ei satu, kun menet, eikä se, että jonkun toisen onnelliseksi teet. Haluan sinun olevan onnellinen. Haluaisin sinut kyllä osaksi elämäänikin, mutta se on toissijaista.
Kivalle ja kauniille hymyilijälle K:lle mukavaa viikkoa ja lomaa. 💛
irl päiviä sitten