Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hetken vielä siinä edessäni
Pian jo poissa
Hei hei ja moi moi
En jää kaipaamaan
Vierailija kirjoitti:
Tulenko sinun viereesi ensi yöksi? Otatko mut peittosi alle?
No jos sun nimesi on jo mun kirjoissa mies, niin kai mun on otettava. Nostan peittoa.
Mulla on sit kylmät kädet.
Ihastu suomenruotsalaiseen😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin voisi pitää sex night kun ulkonakin niin kylmä
Tänä iltana mielessä on pyörinyt kuritus ja siinä se tuhmana poikana oleminen.
Naurahdin. Meinasin kirjoittaa, että itselläni taas ei olisi juuri nyt fiilistä tuollaisiin leikkeihin, mutta kyllä minussa varmaan aina on, jos oikeista naruista vetelee.
Emme vastaa naulakkoon jätetyistä terveisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastu suomenruotsalaiseen😚
Pane inarinsaamelaista
-sivusta
Mikä mammojen mieli näin viikonlopun loppupuolella. oliko mukava kesä viikonloppu.
Tulehan huomenna toimistolle, ikävä jo hymyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan seksiä mutta en sellaisen naisen kanssa, jonka mielikuva seksistä on se, että siinä nainen "antaa" ja mies "saa". Noin ajatteleville seksissä on kyse jonkinlaisesta valtapelistä tai kaupankäynnistä, jossa seksin "antamista" käytetään välineenä jonkin muun asian saamiseksi. Minä haluan naisen, jonka näkemys seksistä on se, että sitä harrastetaan yhdessä toisen kanssa, tasavertaisesti.
Tämä hyvä! Ei se aina ole nainen joka antaa ja mies saa.
On myös päinvastoin. Peukut sinulle👍Eiköhän siinä yleensä molemmat anna ja saa, ei tarvi olla joko/tai
Niinpä, siksi ap:n kirjoitus onkin niin naurettava. Veikkaan, ettei hän saa. Eri
Saisin jos haluaisin, mutta en ole edes yrittänyt pitkään aikaan. Whatsappissa on nytkin vonkausääniviestejä naiselta. Ei jaksa mitään säätöjä. Menen kimppaan vain, jos tarkoituksena on kuolemaan kestävä avioliitto ja lasten hankkiminen.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin seuraava tapaaminen?
Ilmoitan sinulle, odottele rauhassa.
Kauanko mies täytyy vielä odotella? Sivuilija
Vierailija kirjoitti:
Mikä mammojen mieli näin viikonlopun loppupuolella. oliko mukava kesä viikonloppu.
Kesäviikonloppu on yhdyssana.
Kävikö mun silmäsulhanen somessa katsoo silmiä? Pari on tunnistettu, mutta jokunen jäi arvoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin voisi pitää sex night kun ulkonakin niin kylmä
En viitti edes laskea kuinka monta kylmää yötä on ehtinyt kulua jos se niistä olis kiinni
Kaisa kulta. Anna anteeksi <3
Iltapalan aika, nälättää! ;)
Vierailija kirjoitti:
MENETIT
Neitsyyden?
Vierailija kirjoitti:
Iltapalan aika, nälättää! ;)
Ostin vaan hotdokkeja. Ei taida prinsessalle kelvata.
T sinulle voin sanoa tämän 💓 öitä.