Voisiko perustrollit vaikkapa hypätä junan alle?
Niin kakaramaisia kirjoituksia ja muiden haukkumista, kuin vain voi olla.
Eikö nämä persuäänestäjät tajua olevansa kedkimääräistä tyhmempiä? 90% suomalaisista häpeää niitä tolloja.
Kommentit (13)
Siitä tulee ikävää jälkeä. Olen nähnyt miten niitä palasia on kerätty 150 metrin matkalta muovipusseihin. Suosittelen että hyppäävät riittävän syvään vesistöön kivireppu tiukasti selässä.
Ap on taas jäänyt rehdissä väittelyssä kakkoseksi.
Tässä jälleen sannan ja rinteen antin lanseeraama "erilainen käsitys ihmisarvosta".
Loppuiko argumentit kesken, kun noin meni ihon alle?
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee ikävää jälkeä. Olen nähnyt miten niitä palasia on kerätty 150 metrin matkalta muovipusseihin. Suosittelen että hyppäävät riittävän syvään vesistöön kivireppu tiukasti selässä.
Hyvä vinkki. Teen niin...
Perustrollit eli trollit jotka hokevat näitä sanoja?:
Igor
Krasnov
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin tapan itseni aikanaan just noin.
1. kiitos VR vuosien perseilystä
2. kohtalaisen varma tapa lähteä. Jos säästyy hengissä on kroppa on 150m varrella niin melkoinen saavutus
3. siinä saa vielä muutamalle tyypille haittaa kun juna myöhästyy.
BONUS: jos tekee kesällä, porukalla on hiki ja huono ilma.
Älkää helevetissä menkö junan eikä rekan alle, siinä traumatisoitte sen kuskin jopa niin, että ei pysty jatkamaan työntekoa. Jos jotain, niin sitten vaikka vesistöön repullinen kiviä seljässä.
Tai ota yhteys mielenterveyspalveluihin.
En voi, mutta minua on pyydetty mukaan politiikkaan. Olen luvannut antaa vastauksen maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
En voi, mutta minua on pyydetty mukaan politiikkaan. Olen luvannut antaa vastauksen maanantaina.
Eli, jos tiistaina ei ole palstalla enää linkkejä politiikkaan niin olen mennyt töihin puolueeseen sihteeriksi.
Sinä voisit näyttää heille esimerkkiä ja hypätä edellä. Ei nuo sinunkaan juttusi ole sieltä älyllisimmästä päästä.