Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?
Sinulla on käsittelemättömiä asioita ja/tai et halua päästää irti. Älä roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?
Miehiä panettaa aina, naisia vain joskus.
No ei kyllä. Mun kohdalla ollut aina taas toisinpäin, vaikka ei mukaan aina, no ei kai nyt aina ketään.. Olisko jo vähän epätervettä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rakastunut suhun. Rakastunut on yhteydessä usein.
Ei kyllä paikkaansa pitävä väite tämäkään. Pelailukin sotkee tosiasioita. Jotkut tekee tahallaan jopa. Kyllä aidosti rakastuneen pitäisi tunnistaa, jotkut vaan jopa roikkuu. Jos molemmat on rakastuneita niin ei ole koko ajan epävarmuuksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, kulta(seni). Et ole minun, vaikka mielelläni omaksi ottaisin.
Minuapa ei niin vain oteta.
Joutuu tekee hieman hommia hurmatakseen minut.
En ole helppo kenellekkään.
Miksi? Ootko vaikea ihminen? Ei kukaan jaksa määräänsä enempää toista hurmata, eiks ole vähän inhottavaa alkaa vaatimaan kuin olisit jotenkin parempi ihminen kun muut? Mites itse teet, hemmotteletko miestä ollenkaan? Tasa-arvo puuttuu, aina jompaa kumpaa pitää koko ajan tukea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ajatukseni rakas harhailevat taas luoksesi, muistuttaen kuinka suudeltavan ihana olet. Suudelmista ei tulisi loppua. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin suutelen sinut tainnoksiin.
Ystävällismielisesti tiedustelen, että eikö sun puoliso oikeasti ihmettele kun lähetät nämä terveiset tänne joka ilta? Toinen asia mitä oon miettinyt, että miten olet onnistunut tekemään sen niin pitkään, joka päivä vuoden 2020 alusta asti? Oletko lahjonut jonkun muun tekemään nämä viestit vai oletko itse mode? 😳
Kaikella rakkaudella.
Tarkistusnumero 344.Ei kai kaikkien puolisot toistensa puhelimenkäyttöä vahdi? Jos vahtivat, niin siinä onkin taas yksi hyvä syy lisää olla pariutumatta kenenkään kanssa..
Eikä tuo ole se sama Naiselle-kirjoittaja, joka runomiehenäkin aikoinaan tunnettiin. Tuo on eri.
Sivusta
En jaksa enää yhtäkään kontrolloivaa naista. Imevät kaiken mehun ihmisestä ja aiheuttavat häpeää.
Kannattaa aloittaa sillä, että on itse rehellinen muita kohtaan. Epöluulo usein syntyy epäilyttävän käytöksen sivutuotteena.
Hän eri. Edellisen mielestä epäluulo ei korjaannu kontrolloinnilla ja esim puolison puhelimen kyttäämisellä.
Ei korjaannukkaan. Epäluulo on sellainen juttu, että kun sen siemen on kylvetty niin se aikaa myöten vain kasvaa. Mikään ei sitä korjaa.
Epäluuloijan kandee sit vaan mennä terapiaan ja hoitaa ongelmaansa, eikä purkaa luulottelujaan muihin.
Vierailija kirjoitti:
Olispa torstai toivoa täynnä💕
Onhan se aina
M, jos olisitkin oikeasti minulta kysynyt, mitähän olisin vastannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, kulta(seni). Et ole minun, vaikka mielelläni omaksi ottaisin.
Ota vaan, saat ilmatteeks.
Ihanan rohkeaa, kun vielä tietäis kuka siellä tarjoaa itseään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ajatukseni rakas harhailevat taas luoksesi, muistuttaen kuinka suudeltavan ihana olet. Suudelmista ei tulisi loppua. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin suutelen sinut tainnoksiin.
Ystävällismielisesti tiedustelen, että eikö sun puoliso oikeasti ihmettele kun lähetät nämä terveiset tänne joka ilta? Toinen asia mitä oon miettinyt, että miten olet onnistunut tekemään sen niin pitkään, joka päivä vuoden 2020 alusta asti? Oletko lahjonut jonkun muun tekemään nämä viestit vai oletko itse mode? 😳
Kaikella rakkaudella.
Tarkistusnumero 344.Ei kai kaikkien puolisot toistensa puhelimenkäyttöä vahdi? Jos vahtivat, niin siinä onkin taas yksi hyvä syy lisää olla pariutumatta kenenkään kanssa..
Eikä tuo ole se sama Naiselle-kirjoittaja, joka runomiehenäkin aikoinaan tunnettiin. Tuo on eri.
Sivusta
En jaksa enää yhtäkään kontrolloivaa naista. Imevät kaiken mehun ihmisestä ja aiheuttavat häpeää.
Kannattaa aloittaa sillä, että on itse rehellinen muita kohtaan. Epöluulo usein syntyy epäilyttävän käytöksen sivutuotteena.
Totta tai toisin päin.. Helpompi olla itselläkin kun on rehellinen, menee muuten liikaa energiaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä panettaa aina, naisia vain joskus.
Eksää ei panettanut ikinä ja ihan kyllä mies oli. Mulla oli sitten luvan kanssa muita miehiä, koska mua panetti. Ja olen nainen.
EristäJa nyt kaipaat jotain panomiestä täällä?
Mistä niin päättelit? Eksä on eksä
Eihän sun eksä ollu panomies, siis onko sulla täällä mielessä joku panomies? Eri
Ei eksä ole enää mun elämässä niin en tarvitse panomiehiäkään. Mitä mä niiltä enää siis kaipaisinkaan? Nyt tapailen seurustelumielellä ihmisiä, ja kyllä, siihen sisältyy seksi. Koska ilman seksiä en enää mene suhteeseen.
Mutta jos nyt tarvii sulle rautalangasta vääntää, niin esimerkkini pointti sukupuoliyleistyksessä. Eksä oli mies eikä sitä ikinä panettanut.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tyhmää haaveilla varatusta, jolla ei ole aikomustakaan tehdä liikkuja. Kuinka kauan pitää olla idiootti ennen kuin sen tajuaa...
Saahan sitä haaveilla? Ketäs se haittaa.. Varatun täytyy huolehtia itse siitä onko rehellinen, olette liian mustasukaisia ja pelkäätte koko ajan. Sekin ajaa toista pois.
Oli niin helppoa sanoa kivoja asioita rakastettavanoloiselle ihmiselle, kun sanat olivat pelkkiä sanoja. Nyt ne tuntuvat painavilta, enkä hallitse liikeratoja enää ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani lienee se, että välitän sittenkin sinusta enemmän kuin itsestäni. Ehkä kaikki selittyy sillä. Myös kaikki asiat joita en tee suhteesi.
Joskus näin! Pidä pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kaikella rakkaudella.
Sivusta
Hän eri. Edellisen mielestä epäluulo ei korjaannu kontrolloinnilla ja esim puolison puhelimen kyttäämisellä.
Ei korjaannukkaan. Epäluulo on sellainen juttu, että kun sen siemen on kylvetty niin se aikaa myöten vain kasvaa. Mikään ei sitä korjaa.
Näinhän sekin on, älkää jääkö paskoihin ihmissuhteisiin.
Saako lähettää väliin terkkuja, että kaipaan erästä tiettyä miestä biopsykofyysisesti? Painotus juuri nyt yhdyssanan (pun unintented) viimeisellä osiolla.
Vaikea keskittyä, prkl.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät on taksikuskeja
Bussikuskeja joilla on valta.
Mies. Ilmoitusasia. Haluan sut. Miten edetään? Sä oot täällä, mä oon täällä. Me molemmat tiedetään se.
Keskipäivän lämpimiä halauksia unelmieni naiselle 🤗🤗🤗
Häiritsen halauksilla, koska on hiukka ikävä 💕
Suukkokin 😘