Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
2281/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, etten joskus valinnut sua silloin, mutta toisaalta en olisi arvostanut sua samalla tavalla, kuin nyt.

Millä tavalla ja missä asioissa arvostat häntä nyt?

Ei olisi puuttunut välittämistä, rakkautta ja hellyyttä. Tiedän, että olisi aina ollut tukena, eikä olisi ikinä kohdellut huonosti.

Varmasti löydät toisen, joka välittää yhtälailla susta.

Tai siis joka oikeasti välittää. En jäisi roikkumaan keneenkään, kannattaa vaan jatkaa eteenpäin. Elämässä tapahtuu koko ajan ja hyvät kaverit on tärkeä tuki.

Ei mulla ole kavereita 😅

Teepäs tuttavuutta. Mikäs on tämä elämäntyyli että valitetaan eikä tehdä asioille mitään? Ihan turhaa hommaa.

Monta läpituttua löytyy ja tutustun helposti uusiin ihmisiin, mut kaikki on vain pintapuolista.

Vierailija
2282/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, kulta(seni). Et ole minun, vaikka mielelläni omaksi ottaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?

Määrittele mikä on "iso tarve olla yhteydessä". Riippuu ihan henkilöstä.

Vierailija
2284/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuapa ei niin vain oteta.

Joutuu tekee hieman hommia hurmatakseen minut.

En ole helppo kenellekkään.

Vierailija
2285/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa torstai toivoa täynnä💕

Vierailija
2286/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kultasestasi jotain? Onko mies vai nainen?

Vierailija
2287/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vaan, saat ilmatteeks.

Vierailija
2288/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentarallaa!

Vierailija
2289/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt halituttais ja pusututtais ankarasti.

🤗🤗🤗🤗🤗💋💋💋💋💋😘😘😘😘😘

Vierailija
2290/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa torstai toivoa täynnä💕

Ainahan se on

Vierailija
2291/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tyhmää haaveilla varatusta, jolla ei ole aikomustakaan tehdä liikkuja. Kuinka kauan pitää olla idiootti ennen kuin sen tajuaa...

Vierailija
2292/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani lienee se, että välitän sittenkin sinusta enemmän kuin itsestäni. Ehkä kaikki selittyy sillä. Myös kaikki asiat joita en tee suhteesi.

Vierailija
2293/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?

On, mutta näistä asioista ei saa nykymaailmassa hiiskua. Nainen kaipaa yhteyttä, mies kaipaa erillisyyttä. Mies sitoutuu naiseen vasta sitten, kun voi olla varma siitä, että pystyy tämän kanssa säilyttämään itsenäisyytensä. Siksi ei pidä tukahduttaa miestä varsinkaan alussa.

Vierailija
2294/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani lienee se, että välitän sittenkin sinusta enemmän kuin itsestäni. Ehkä kaikki selittyy sillä. Myös kaikki asiat joita en tee suhteesi.

Miksi koet, että sun pitäisi tehdä jotain hänen suhteensa?

Vierailija
2295/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tilannetta, jossa kaipaus olisi molemminpuolista ja sitten yhtäkkiä tajuttaisiin se samalla hetkellä - ja loppu olisi yhtä kymmenien uuvuttavien päiväpanojen ilotulitusta.

Vierailija
2296/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Ajatukseni rakas harhailevat taas luoksesi, muistuttaen kuinka suudeltavan ihana olet. Suudelmista ei tulisi loppua. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin suutelen sinut tainnoksiin.

Ystävällismielisesti tiedustelen, että eikö sun puoliso oikeasti ihmettele kun lähetät nämä terveiset tänne joka ilta? Toinen asia mitä oon miettinyt, että miten olet onnistunut tekemään sen niin pitkään, joka päivä vuoden 2020 alusta asti? Oletko lahjonut jonkun muun tekemään nämä viestit vai oletko itse mode? 😳

Kaikella rakkaudella.

Tarkistusnumero 344.

Ei kai kaikkien puolisot toistensa puhelimenkäyttöä vahdi? Jos vahtivat, niin siinä onkin taas yksi hyvä syy lisää olla pariutumatta kenenkään kanssa..

Eikä tuo ole se sama Naiselle-kirjoittaja, joka runomiehenäkin aikoinaan tunnettiin. Tuo on eri.

Sivusta

En jaksa enää yhtäkään kontrolloivaa naista. Imevät kaiken mehun ihmisestä ja aiheuttavat häpeää.

Kannattaa aloittaa sillä, että on itse rehellinen muita kohtaan. Epöluulo usein syntyy epäilyttävän käytöksen sivutuotteena.

Hän eri. Edellisen mielestä epäluulo ei korjaannu kontrolloinnilla ja esim puolison puhelimen kyttäämisellä.

Ei korjaannukkaan. Epäluulo on sellainen juttu, että kun sen siemen on kylvetty niin se aikaa myöten vain kasvaa. Mikään ei sitä korjaa.

Vierailija
2297/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tilannetta, jossa kaipaus olisi molemminpuolista ja sitten yhtäkkiä tajuttaisiin se samalla hetkellä - ja loppu olisi yhtä kymmenien uuvuttavien päiväpanojen ilotulitusta.

Nää päiväpanot vois olla me mut sä vain leikit.

Vierailija
2298/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääni elin kauan

Näkymättömyysviittaan pukeutuneena

En ajatellut olevani näkyvä

En ajatellut itseäni, saati muita

Ajattelin sitä mitä ei ole olemassa

Haaveita, ajatuskyhäelmiä, luonnoksia

Ja niin se sama rata kiertää

Irrallisuuden kehää

Kaukana tästä hetkestä

Vierailija
2299/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se koskaan oo molemminpuolista

Vierailija
2300/27486 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Ajatukseni rakas harhailevat taas luoksesi, muistuttaen kuinka suudeltavan ihana olet. Suudelmista ei tulisi loppua. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin suutelen sinut tainnoksiin.

Ystävällismielisesti tiedustelen, että eikö sun puoliso oikeasti ihmettele kun lähetät nämä terveiset tänne joka ilta? Toinen asia mitä oon miettinyt, että miten olet onnistunut tekemään sen niin pitkään, joka päivä vuoden 2020 alusta asti? Oletko lahjonut jonkun muun tekemään nämä viestit vai oletko itse mode? 😳

Kaikella rakkaudella.

Tarkistusnumero 344.

Ei kai kaikkien puolisot toistensa puhelimenkäyttöä vahdi? Jos vahtivat, niin siinä onkin taas yksi hyvä syy lisää olla pariutumatta kenenkään kanssa..

Eikä tuo ole se sama Naiselle-kirjoittaja, joka runomiehenäkin aikoinaan tunnettiin. Tuo on eri.

Sivusta

En jaksa enää yhtäkään kontrolloivaa naista. Imevät kaiken mehun ihmisestä ja aiheuttavat häpeää.

Kannattaa aloittaa sillä, että on itse rehellinen muita kohtaan. Epöluulo usein syntyy epäilyttävän käytöksen sivutuotteena.

Hän eri. Edellisen mielestä epäluulo ei korjaannu kontrolloinnilla ja esim puolison puhelimen kyttäämisellä.

Ei korjaannukkaan. Epäluulo on sellainen juttu, että kun sen siemen on kylvetty niin se aikaa myöten vain kasvaa. Mikään ei sitä korjaa.

Terapia ja avoin keskustelu voi korjata. Epäluulosta pitää kuitenkin itse haluta eroon ja tunnustaa sen myrkyllisyys ensin. Sivusta.

Ketju on lukittu.