Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Kaipaan sinua, kulta(seni). Et ole minun, vaikka mielelläni omaksi ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?
Määrittele mikä on "iso tarve olla yhteydessä". Riippuu ihan henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minuapa ei niin vain oteta.
Joutuu tekee hieman hommia hurmatakseen minut.
En ole helppo kenellekkään.
Olispa torstai toivoa täynnä💕
Vierailija kirjoitti:
Kerro kultasestasi jotain? Onko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan, saat ilmatteeks.
Vierailija kirjoitti:
Nyt halituttais ja pusututtais ankarasti.
🤗🤗🤗🤗🤗💋💋💋💋💋😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Olispa torstai toivoa täynnä💕
Ainahan se on
Onhan se tyhmää haaveilla varatusta, jolla ei ole aikomustakaan tehdä liikkuja. Kuinka kauan pitää olla idiootti ennen kuin sen tajuaa...
Ongelmani lienee se, että välitän sittenkin sinusta enemmän kuin itsestäni. Ehkä kaikki selittyy sillä. Myös kaikki asiat joita en tee suhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?
On, mutta näistä asioista ei saa nykymaailmassa hiiskua. Nainen kaipaa yhteyttä, mies kaipaa erillisyyttä. Mies sitoutuu naiseen vasta sitten, kun voi olla varma siitä, että pystyy tämän kanssa säilyttämään itsenäisyytensä. Siksi ei pidä tukahduttaa miestä varsinkaan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani lienee se, että välitän sittenkin sinusta enemmän kuin itsestäni. Ehkä kaikki selittyy sillä. Myös kaikki asiat joita en tee suhteesi.
Miksi koet, että sun pitäisi tehdä jotain hänen suhteensa?
Kaipaan tilannetta, jossa kaipaus olisi molemminpuolista ja sitten yhtäkkiä tajuttaisiin se samalla hetkellä - ja loppu olisi yhtä kymmenien uuvuttavien päiväpanojen ilotulitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ajatukseni rakas harhailevat taas luoksesi, muistuttaen kuinka suudeltavan ihana olet. Suudelmista ei tulisi loppua. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin suutelen sinut tainnoksiin.
Ystävällismielisesti tiedustelen, että eikö sun puoliso oikeasti ihmettele kun lähetät nämä terveiset tänne joka ilta? Toinen asia mitä oon miettinyt, että miten olet onnistunut tekemään sen niin pitkään, joka päivä vuoden 2020 alusta asti? Oletko lahjonut jonkun muun tekemään nämä viestit vai oletko itse mode? 😳
Kaikella rakkaudella.
Tarkistusnumero 344.Ei kai kaikkien puolisot toistensa puhelimenkäyttöä vahdi? Jos vahtivat, niin siinä onkin taas yksi hyvä syy lisää olla pariutumatta kenenkään kanssa..
Eikä tuo ole se sama Naiselle-kirjoittaja, joka runomiehenäkin aikoinaan tunnettiin. Tuo on eri.
Sivusta
En jaksa enää yhtäkään kontrolloivaa naista. Imevät kaiken mehun ihmisestä ja aiheuttavat häpeää.
Kannattaa aloittaa sillä, että on itse rehellinen muita kohtaan. Epöluulo usein syntyy epäilyttävän käytöksen sivutuotteena.
Hän eri. Edellisen mielestä epäluulo ei korjaannu kontrolloinnilla ja esim puolison puhelimen kyttäämisellä.
Ei korjaannukkaan. Epäluulo on sellainen juttu, että kun sen siemen on kylvetty niin se aikaa myöten vain kasvaa. Mikään ei sitä korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tilannetta, jossa kaipaus olisi molemminpuolista ja sitten yhtäkkiä tajuttaisiin se samalla hetkellä - ja loppu olisi yhtä kymmenien uuvuttavien päiväpanojen ilotulitusta.
Nää päiväpanot vois olla me mut sä vain leikit.
Elämääni elin kauan
Näkymättömyysviittaan pukeutuneena
En ajatellut olevani näkyvä
En ajatellut itseäni, saati muita
Ajattelin sitä mitä ei ole olemassa
Haaveita, ajatuskyhäelmiä, luonnoksia
Ja niin se sama rata kiertää
Irrallisuuden kehää
Kaukana tästä hetkestä
Vierailija kirjoitti:
Ei se koskaan oo molemminpuolista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ajatukseni rakas harhailevat taas luoksesi, muistuttaen kuinka suudeltavan ihana olet. Suudelmista ei tulisi loppua. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin suutelen sinut tainnoksiin.
Ystävällismielisesti tiedustelen, että eikö sun puoliso oikeasti ihmettele kun lähetät nämä terveiset tänne joka ilta? Toinen asia mitä oon miettinyt, että miten olet onnistunut tekemään sen niin pitkään, joka päivä vuoden 2020 alusta asti? Oletko lahjonut jonkun muun tekemään nämä viestit vai oletko itse mode? 😳
Kaikella rakkaudella.
Tarkistusnumero 344.Ei kai kaikkien puolisot toistensa puhelimenkäyttöä vahdi? Jos vahtivat, niin siinä onkin taas yksi hyvä syy lisää olla pariutumatta kenenkään kanssa..
Eikä tuo ole se sama Naiselle-kirjoittaja, joka runomiehenäkin aikoinaan tunnettiin. Tuo on eri.
Sivusta
En jaksa enää yhtäkään kontrolloivaa naista. Imevät kaiken mehun ihmisestä ja aiheuttavat häpeää.
Kannattaa aloittaa sillä, että on itse rehellinen muita kohtaan. Epöluulo usein syntyy epäilyttävän käytöksen sivutuotteena.
Hän eri. Edellisen mielestä epäluulo ei korjaannu kontrolloinnilla ja esim puolison puhelimen kyttäämisellä.
Ei korjaannukkaan. Epäluulo on sellainen juttu, että kun sen siemen on kylvetty niin se aikaa myöten vain kasvaa. Mikään ei sitä korjaa.
Terapia ja avoin keskustelu voi korjata. Epäluulosta pitää kuitenkin itse haluta eroon ja tunnustaa sen myrkyllisyys ensin. Sivusta.
Monta läpituttua löytyy ja tutustun helposti uusiin ihmisiin, mut kaikki on vain pintapuolista.