Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Saako lähettää väliin terkkuja, että kaipaan erästä tiettyä miestä biopsykofyysisesti? Painotus juuri nyt yhdyssanan (pun unintented) viimeisellä osiolla.
Vaikea keskittyä, prkl.
Tietenkin saa. Ihan vieraita termejä, saisiko niihin tarkoituksen? En ole ihan kärryillä kaikista termeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Ilmoitusasia. Haluan sut. Miten edetään? Sä oot täällä, mä oon täällä. Me molemmat tiedetään se.
Ollaanhan me jo edetty? Ja haluan sut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin helppoa sanoa kivoja asioita rakastettavanoloiselle ihmiselle, kun sanat olivat pelkkiä sanoja. Nyt ne tuntuvat painavilta, enkä hallitse liikeratoja enää ollenkaan...
Niinpä tietenkin, miksi sanoit? Ei ole kohteliasta sanoa väkisin tai valheellisesti kivoja/hyviä asioita. Ei sellaista tehdä kenellekään.. Mietipä omalle kohdallesi.
Mulle on ihan normaalia käyttäytymistä kehua ihmisiä, joista pidän ja myös kuulla kehuja. Ei sellaisessa ole mitään väkinäistä tai valheellista.
Hajamielinen mamma
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?
Kiire💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on iso tarve olla yhteydessä, mutta kaivatulla ei? Onko tämä vain jokin miesten ja naisten välinen ero?
Ei ole rakastunut suhun. Rakastunut on yhteydessä usein.
On, mutta ei ehdi päivystää täällä💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa torstai toivoa täynnä💕
Ainahan se on
Ja perjantai vasta hottista on🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä panettaa aina, naisia vain joskus.
Eksää ei panettanut ikinä ja ihan kyllä mies oli. Mulla oli sitten luvan kanssa muita miehiä, koska mua panetti. Ja olen nainen.
EristäJa nyt kaipaat jotain panomiestä täällä?
Mistä niin päättelit? Eksä on eksä
Eihän sun eksä ollu panomies, siis onko sulla täällä mielessä joku panomies? Eri
Ei eksä ole enää mun elämässä niin en tarvitse panomiehiäkään. Mitä mä niiltä enää siis kaipaisinkaan? Nyt tapailen seurustelumielellä ihmisiä, ja kyllä, siihen sisältyy seksi. Koska ilman seksiä en enää mene suhteeseen.
Mutta jos nyt tarvii sulle rautalangasta vääntää, niin esimerkkini pointti sukupuoliyleistyksessä. Eksä oli mies eikä sitä ikinä panettanut.
En ota kantaa exään, mutta sama juttu, ei ole löytynyt sopivaa kumppania enkä tahdo väkinäistä suhdetta joten kyllä saa seksiä harrastaa. Mulle ainakin ihan normaali asia sekä mun tuntemille ihmisille..
No tämä. Seksiin riittää fyysinen vetävyys ja mätsääminen preferensseiltä. Seurusteluunkin tarvitaan nuo, mutta lisäksi satamiljoona muutakin ominaisuutta + ihastus, joka syvenee tutustuessa. Vaikeaa on siis seurusteluun sopivaa löytää, ja jos löytää, joku on voinut jo varata sen tai on muita esteitä. Mutta asiat riippuu mistä roikkuu, ei kaikki esteetkään ole ikuisia ja tilanteet muuttuu..
eri
Joo ei jaksa hei oikeesti. Harrastan seksiä kun tulee oikea tilanne eli on intohimoinen kahden ihmisen välinen energia. Simple as that..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tilannetta, jossa kaipaus olisi molemminpuolista ja sitten yhtäkkiä tajuttaisiin se samalla hetkellä - ja loppu olisi yhtä kymmenien uuvuttavien päiväpanojen ilotulitusta.
Nää päiväpanot vois olla me mut sä vain leikit.
En leiki. Pannaanko koko pvä joskus? Kivaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Keskipäivän lämpimiä halauksia unelmieni naiselle 🤗🤗🤗
Häiritsen halauksilla, koska on hiukka ikävä 💕
Suukkokin 😘
Täällä myös ja olisi ihana auringosta kanssasi nauttia. Ja pusutella.
Näköjään aamun ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tilannetta, jossa kaipaus olisi molemminpuolista ja sitten yhtäkkiä tajuttaisiin se samalla hetkellä - ja loppu olisi yhtä kymmenien uuvuttavien päiväpanojen ilotulitusta.
Nää päiväpanot vois olla me mut sä vain leikit.
En leiki. Pannaanko koko pvä joskus? Kivaa olisi.
Jännästi muuttui tämä kommentti myönteiseksi, kun ajatteli kaivatun lähettämäksi 🤔 sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Ilmoitusasia. Haluan sut. Miten edetään? Sä oot täällä, mä oon täällä. Me molemmat tiedetään se.
... ja niin miestä iskettiin; yhä uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle terkut ja suukkoset, kivaa aurinkoista päivää ja hyvää mieltä!
Kuka hän on?
Kaikin puolin upea ja hyvä mies.
Kokopäiväpaneminen olisi mahtavaa, mutta koko päivä mitä tahansa kaivatun kanssa olisi myös mahtavaa. Tiivistäen: kaivatun kanssa olisi mahtavaa.
Nauti auringosta, paljon iloa päivään kaivatulle!
J:lle. Ei tämä varmastikaan sua tavoita,mutta mä olisin halunnu sanoa sulle,että mä tulin sinne takasi vaan sun takia,koska halusin nähdä sut vielä. Ja se miksi lähdin, on myös sä. Mä taisin tuntea täysin yksipuolisesti,enkä halua enää tuntea tätä turhaa toivoa,että meistä olisi tullut jotain,koska et sä olisi kysynyt mua ulos. Ehkä sä seurustelet,enhän mä tiedä. Mä toivoin viimeiseen asti,että olisit sanonut jotain muuta kuin aijaa. Sä et tiedäkään kuinka paljon sattui sanoa sulle se viimeinen lause. No me ei enää nähdä,toivotan sulle hyvää kesää!
Vierailija kirjoitti:
Kokopäiväpaneminen olisi mahtavaa, mutta koko päivä mitä tahansa kaivatun kanssa olisi myös mahtavaa. Tiivistäen: kaivatun kanssa olisi mahtavaa.
Tää on kyllä hyvin sanottu.
Näytit hyvältä, mutta haluaisin pukea sut pastelliväreihin.
No tämä. Seksiin riittää fyysinen vetävyys ja mätsääminen preferensseiltä. Seurusteluunkin tarvitaan nuo, mutta lisäksi satamiljoona muutakin ominaisuutta + ihastus, joka syvenee tutustuessa. Vaikeaa on siis seurusteluun sopivaa löytää, ja jos löytää, joku on voinut jo varata sen tai on muita esteitä. Mutta asiat riippuu mistä roikkuu, ei kaikki esteetkään ole ikuisia ja tilanteet muuttuu..
eri