Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on jonkun muun kuin huomion puutteessa.
Munaa vois ottaa, mutta miehet pihistelee. 🥵
Kuulostaa oudolta. Voiko olla edes mahdollista? 😅
Todellakin voi, etkö tiennyt? Joko niillä ei seiso tai ei tee mieli, koska ne marisee, syö ja porsastelee. Eipä sellasta kyllä itekään halua. Eihän vaihtoehtoja monia ole semmoisessa tilanteessa.
Jos kävelee kadulla ja tsekkaa 100 vastaan tulevaa naista, niin aika harva niistä on sellainen, että viisari värähtää. Sellaiset lasketaan yhden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron syy palstan ulkopuolella tapahtunut pettäminen, hyväksikäyttö ja väkivalta.
Onx tarpeex pätevä syy ottaa avioero vai haluuttex vielä Jeesustella?!Tietenkin ne haluaa. Tässä ketjussa kaikki vika on aina kaipaajassa, joten oota vaan, jotenkin toi saadaan käännettyä sua vastaan 👍 et vaan yrittäny tarpeeks tms
Voi jösses. Huomasin saman. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut jäädä sinne hissiin jumiin sun kanssas. Se katse 💗
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Hän mietti selvästi jotain toista hissiä. mulla on mielessä yks hissi. Millos mentäs sillä taas ?🤔
Sitten, kun ehdotat? En oikeesti halua jäädä jumiin, ku on tuota ahtaanpaikankammoa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ranastat tai tykkäät, laita viesti.
Joku muutti mun koon ännäksi?
Ehkä yrittää kertoa jotain?
Koska sinä et kerro
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että tuut (hoitamaan keilauspuolta) tykyporukkaan.
Loistavaa.
Kukapas muukaan...
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.
Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.
Anna mun elää omaa elämää ja mennä eteenpäin. 3 v vainoamista on vähän liikaa.
Oliks toi n-n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi, etkö tiennyt? Joko niillä ei seiso tai ei tee mieli, koska ne marisee, syö ja porsastelee. Eipä sellasta kyllä itekään halua. Eihän vaihtoehtoja monia ole semmoisessa tilanteessa.
En silti osaa samaistua 😅
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutetaanko me yhdessä, ettei toinen vaan erehdy luulemaan mitään. Vähän niinku yhteinen harrastus.
Paljon hauskempaa on peukuttaa sinne sun tänne, käytä mieltäsi. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tulla enää koskaan olemaankaan.
Eli ette saa lasta tai jos saatte, saatte amiksen?
Parasta siis skipata koko juttu.
Jep. Ei mitään mahoja lapsikielteisiä vanhoja naisia pidä ottaa partneriksi
Ei pidä, etenkään vanhojen, yli 40v. isien, joiden sperma tuottaa mielenterveydeltään heikkoja jälkeläisiä: autisteja, skitsofreenikoita ja bipoja. Ota päihdeongelmainen, amistaustainen äiti, niin saatte isän tuottamat mielisairaudet ja äidin tuottamat persoonallisuushäiriöt kerralla samaan luontokappaleeseen ja kärsimystä lisättyä tälle planeetalle. Ja sekös hauskaa muista olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ranastat tai tykkäät, laita viesti.
Joku muutti mun koon ännäksi?
Ehkä yrittää kertoa jotain?
Koska sinä et kerro
Kertoisin, jos haluaisit kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, etenkään vanhojen, yli 40v. isien, joiden sperma tuottaa mielenterveydeltään heikkoja jälkeläisiä: autisteja, skitsofreenikoita ja bipoja. Ota päihdeongelmainen, amistaustainen äiti, niin saatte isän tuottamat mielisairaudet ja äidin tuottamat persoonallisuushäiriöt kerralla samaan luontokappaleeseen ja kärsimystä lisättyä tälle planeetalle. Ja sekös hauskaa muista olisi.
Ihan hyvin voi vaikka 83-vuotiaana mies panna menemään niin kuin Al Pacino. Kyl ne on naiset, joilla ruuti ei pysy kuivana kovin pitkään sen jälkeen kun 35-v. on tullut mittariin.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.
Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.
Anna mun elää omaa elämää ja mennä eteenpäin. 3 v vainoamista on vähän liikaa.
Eihän toi ole vielä mitään, mutta lyödään tuohon vielä ilkivalta ja oot pohjamudissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi olisin halunnut olla tulevan vaimoni eka mies sänkypuuhissa
Ymmärrettävää, jos olet itsekin neitsyt. Tunnen tuollaisia pareja jonkin verran, jotka ovat toistensa ainoita. Onhan se ihan kiva tavallaan, tai en näe siinä mitään vikaa jos niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Hän mietti selvästi jotain toista hissiä. mulla on mielessä yks hissi. Millos mentäs sillä taas ?🤔
Mä tilaan sen taas huomenna.
Saa tulla kyytiin.
Mihin aikaan? En oikeasti ole tulossa. Mielenkiinnosta kysyn 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Mä tilaan sen taas huomenna.
Saa tulla kyytiin.
Pakko olla funi😁
Vierailija kirjoitti:
Nytkö on elämä pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron syy palstan ulkopuolella tapahtunut pettäminen, hyväksikäyttö ja väkivalta.
Onx tarpeex pätevä syy ottaa avioero vai haluuttex vielä Jeesustella?!Tietenkin ne haluaa. Tässä ketjussa kaikki vika on aina kaipaajassa, joten oota vaan, jotenkin toi saadaan käännettyä sua vastaan 👍 et vaan yrittäny tarpeeks tms
Joo kyllä se minun syytä on. Yritin liikaa.
Loputon hyväksikäyttäjän hyödyke, toivomuskaivo ja punainen risti.Kuulostat kivalta, ollaanko frendejä? 😂
T. Eri
Aiempi kommentoija ei ikinä haluaisi tavata tästä ketjusta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi vaikka 83-vuotiaana mies panna menemään niin kuin Al Pacino. Kyl ne on naiset, joilla ruuti ei pysy kuivana kovin pitkään sen jälkeen kun 35-v. on tullut mittariin.
Barron Trump jotain 20-vuotias, eikä vieläkään osaa puhua. Jollekin suomalaisamikselle tuollainen poika on pelkkä elätti, rikkaan miehen kanssa vammaisen lapsen hankinta on naiselle ihan eri juttu. Melanialle varma meal ticket.