Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ranastat tai tykkäät, laita viesti.
Ei voi. Mäkin osaan olla itsepäinen.
Kaikkee pitää olla. Mitä multa ei löydy sitä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muutti mun koon ännäksi?
Mä ajattelin, että tarkoitit "jos rahastat tai tykkäät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Sen vuoksi pitääkin mennä sänkyyn nopeasti, että näkee olisiko toisen kanssa elämisestä lisäarvoa vai ei.
SivuKuinkakohan monta olet sitten jo ehtinyt koeponnistaa? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että harvoin se ensimmäinen jörnintä mikään puhdas suoritus on. Jos suhteeseen olen päätynyt, niin jo ennen sitä on puhuttu mistä tykkää jo tapailuvaiheessa ja suhteessa opetettu toisiamme mikä tuntuu hyvälle ja näin pois päin. Ei se seksi sen ihmeellisempää rakettitiedettä ole ja vain yksi osa suhdetta,lol. Toisille se on tärkeää ja toisille ei. Jotkut hakevat kumppanuudelta enemmän niitä muita asioita.
Olen elänyt vuosia yksin. En tarvitse naista pesemään pyykkiä tai siivoamaan. Juttuseuraakin on netissä rajattomasti, ja ystäviä niin paljon, ettei entisiinkään ehdi tai jaksa pitää yhteyttä. Naista tarvitsen lähinnä läheisyyttä, seksiä ja lasten hankkimista varten. Oikeasti, mihin muuhunkaan kumppania enää nykyään tarvitsee kuin seksiä varten? Ei ole mitään naisten ja miesten töitä, vaan kaikki pärjäävät arjessa yksin. Ainoa asia, mitä ei voi yksin hoitaa, on läheisyys, kosketus ja seksi. Jos ei ole valmis antamaan näitä päivittäin toiselle ilman hokkuspokkustemppuja, ei kannata parisuhteesta haaveilla.
Promise me not to hide yourself when you`re in pain.
It`s unfair that we laughed together but you cried alone.Nainen ajattelee hieman muutakin kuin kehollisuutta ja kehollisia tarpeita tai niiden tyydyttymistä/tyydyttämistä. Naisella on myös spirituaalinen puolensa. Löytyykö se myös mieheltä?
Kysyy itsellinen nainen monine puolineen, joka jopa tulee toimeen ilman läheisyyttä, kosketusta ja seksiä ellei saa niiden mukana myös henkistä tyydyttyneisyyttä ja kokonaisvaltaista sielun ja yhteyden täyttymisen kokemusta.
Löytyy. Kaipaan vain naista/naisia, jo(i)lla on samanlainen arvomaailma hengellisten asioiden suhteen kuin itselläni on. Parisuhde on kilvoittelumuoto, joka tähtää molemman osapuolen hengelliseen kasvuun, kirkastumiseen, puhdistumiseen jne.
EIkö Kristus nimen omaan kärsinyt ristillä että meillä olisi vapaus? Sivusta.
Siis mitä ihmettä. 😂 Käynkö minä töissä että sinun ei tarvitse? No en helkkarissa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Eron syy palstan ulkopuolella tapahtunut pettäminen, hyväksikäyttö ja väkivalta.
Onx tarpeex pätevä syy ottaa avioero vai haluuttex vielä Jeesustella?!
Tietenkin ne haluaa. Tässä ketjussa kaikki vika on aina kaipaajassa, joten oota vaan, jotenkin toi saadaan käännettyä sua vastaan 👍 et vaan yrittäny tarpeeks tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yrittää kertoa jotain?
Kuulin, että tuut (hoitamaan keilauspuolta) tykyporukkaan.
Loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on illan agenda? Kuulin vähän juttuja, että täällä on porukkaa vähän tullut lisää kyttäilemään.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluu mun kans naimisiin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tulla enää koskaan olemaankaan.
Eli ette saa lasta tai jos saatte, saatte amiksen?
Parasta siis skipata koko juttu.
Alapeukutetaanko me yhdessä, ettei toinen vaan erehdy luulemaan mitään. Vähän niinku yhteinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on jonkun muun kuin huomion puutteessa.
Munaa vois ottaa, mutta miehet pihistelee. 🥵
Kuulostaa oudolta. Voiko olla edes mahdollista? 😅
Todellakin voi, etkö tiennyt? Joko niillä ei seiso tai ei tee mieli, koska ne marisee, syö ja porsastelee. Eipä sellasta kyllä itekään halua. Eihän vaihtoehtoja monia ole semmoisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut jäädä sinne hissiin jumiin sun kanssas. Se katse 💗
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Hän mietti selvästi jotain toista hissiä. mulla on mielessä yks hissi. Millos mentäs sillä taas ?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluu mun kans naimisiin? 🤔
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei mitään mahoja lapsikielteisiä vanhoja naisia pidä ottaa partneriksi
En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.
Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.
Anna mun elää omaa elämää ja mennä eteenpäin. 3 v vainoamista on vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin sinuun jo 2017.
Milloin tämä tapahtui tuona vuonna?
Toukokuu 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-vuotiaan lähärin kanssa tehdystä poikalapsesta voi tulla vaikka rekkakuski 🤭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron syy palstan ulkopuolella tapahtunut pettäminen, hyväksikäyttö ja väkivalta.
Onx tarpeex pätevä syy ottaa avioero vai haluuttex vielä Jeesustella?!Tietenkin ne haluaa. Tässä ketjussa kaikki vika on aina kaipaajassa, joten oota vaan, jotenkin toi saadaan käännettyä sua vastaan 👍 et vaan yrittäny tarpeeks tms
Joo kyllä se minun syytä on. Yritin liikaa.
Loputon hyväksikäyttäjän hyödyke, toivomuskaivo ja punainen risti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut jäädä sinne hissiin jumiin sun kanssas. Se katse 💗
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Hän mietti selvästi jotain toista hissiä. mulla on mielessä yks hissi. Millos mentäs sillä taas ?🤔
Mä tilaan sen taas huomenna.
Saa tulla kyytiin.
Käännä lähimmäiselle toinen poski, ja aviopuolisolle toinenkin persposki.