Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
En näe sinua nykyisin enää kuin töissä vilaukselta. Paljon ovat asiat muuttuneet lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että tuut (hoitamaan keilauspuolta) tykyporukkaan.
Loistavaa.Kukapas muukaan...
Nii just! Kuka muu muka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut jäädä sinne hissiin jumiin sun kanssas. Se katse 💗
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Hän mietti selvästi jotain toista hissiä. mulla on mielessä yks hissi. Millos mentäs sillä taas ?🤔
Mä tilaan sen taas huomenna.
Saa tulla kyytiin.Pakko olla funi😁
Paikkakunta täsmää, mutta ei oo funi.
Oo. Omin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.
Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.
Anna mun elää omaa elämää ja mennä eteenpäin. 3 v vainoamista on vähän liikaa.
Jos sua oikeasti joku vainoaisi, se olis poliisiasia. Onkohan kuitenkin vähän lähtenyt mielikuvitus laukalle?
Eikä ole. Ei ne vainoamiset tule esiin. Poliisia ei kiinnosta mikään nykyisin, kyllä pitää olla vahvat näytöt. Muutenkaan ei onnistu mikään kun kaikkialla valehdellaan. Tutkiminen maksaa ja kaikki saa ite tehdä. Ei kannata lähteä tekeen rikosilmotuksia ellet ole täysin rehellinen, kyllä kysyvät kaikenlaista ja on noloa jos jää valheista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mammat on jonkun muun kuin huomion puutteessa.
Älä käytä tuollaista kieltä. Menee mun piikkiin.
Katsoit mua maanantaina hymyillen ja jättimäisin pupillein kun selitin jotain juttua. Sen jälkeen ei olla nähtykään. Toivottavasti taas pian. Vaikka pitäisi jo antaa olla ja unohtaa koska vähiin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ranastat tai tykkäät, laita viesti.
Joku muutti mun koon ännäksi?
Ehkä yrittää kertoa jotain?
Koska sinä et kerro
Kertoisin, jos haluaisit kuulla.
Osaatko itse aloittaa joskus?
Hehheh. Ei sitten multa mies. Paitti toi eka ja ihmettely.
Se oli tarkoituskin. Keskityhän nyt uusiin ihastuksiin, siellä onkin nyt monta varteenotettavaa naista tyrkyllä. On vara mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tulla enää koskaan olemaankaan.
Eli ette saa lasta tai jos saatte, saatte amiksen?
Parasta siis skipata koko juttu.
19-vuotiaan lähärin kanssa tehdystä poikalapsesta voi tulla vaikka rekkakuski 🤭.
Arvostan kyllä enemmän muonan kuljetusta kuin juop po jen ja nis ti en kuskaamista yhteiskunnan varoilla.
Onko täällä nyt joku vähän liian tosissaan tämän nolon poikalasta koskevan asiansa kanssa? Harmi, koska ei kukaan nainen halua enää synnyttää poikia, pojista on pelkkää harmia. Ilkeitä paskoja, joiden lähellä on paha olla. Poikia ei enää tarvita.
Näin sut ikkunastani tänään. Olet komea ja tyylikäs, aah, haluan sut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.
Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.
Anna mun elää omaa elämää ja mennä eteenpäin. 3 v vainoamista on vähän liikaa.
Jos sua oikeasti joku vainoaisi, se olis poliisiasia. Onkohan kuitenkin vähän lähtenyt mielikuvitus laukalle?
Haha, paitsi jos stalkkerina toimii vallesmanni. Sitähän ei tutki mikään piiri valtakunnassa, koska elämänkokemukseen perustuen jätetään kaikki tutkimatta. Joidenkin elämänkokemuksen piiri on niin suppea, niin suppea.
Ouukeii...
Vierailija kirjoitti:
Se oli tarkoituskin. Keskityhän nyt uusiin ihastuksiin, siellä onkin nyt monta varteenotettavaa naista tyrkyllä. On vara mistä valita.
Yleensä ne parhaat löytyy vahingossa. En oikeen jaksa treffejä, pelkkiä kysymyksiä ja arvostelemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut jäädä sinne hissiin jumiin sun kanssas. Se katse 💗
Milloin?
Viime perjantai.
Ok.
Hän mietti selvästi jotain toista hissiä. mulla on mielessä yks hissi. Millos mentäs sillä taas ?🤔
Mä tilaan sen taas huomenna.
Saa tulla kyytiin.Mihin aikaan? En oikeasti ole tulossa. Mielenkiinnosta kysyn 😅
Aamusella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Sen vuoksi pitääkin mennä sänkyyn nopeasti, että näkee olisiko toisen kanssa elämisestä lisäarvoa vai ei.
SivuKuinkakohan monta olet sitten jo ehtinyt koeponnistaa? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että harvoin se ensimmäinen jörnintä mikään puhdas suoritus on. Jos suhteeseen olen päätynyt, niin jo ennen sitä on puhuttu mistä tykkää jo tapailuvaiheessa ja suhteessa opetettu toisiamme mikä tuntuu hyvälle ja näin pois päin. Ei se seksi sen ihmeellisempää rakettitiedettä ole ja vain yksi osa suhdetta,lol. Toisille se on tärkeää ja toisille ei. Jotkut hakevat kumppanuudelta enemmän niitä muita asioita.
Olen elänyt vuosia yksin. En tarvitse naista pesemään pyykkiä tai siivoamaan. Juttuseuraakin on netissä rajattomasti, ja ystäviä niin paljon, ettei entisiinkään ehdi tai jaksa pitää yhteyttä. Naista tarvitsen lähinnä läheisyyttä, seksiä ja lasten hankkimista varten. Oikeasti, mihin muuhunkaan kumppania enää nykyään tarvitsee kuin seksiä varten? Ei ole mitään naisten ja miesten töitä, vaan kaikki pärjäävät arjessa yksin. Ainoa asia, mitä ei voi yksin hoitaa, on läheisyys, kosketus ja seksi. Jos ei ole valmis antamaan näitä päivittäin toiselle ilman hokkuspokkustemppuja, ei kannata parisuhteesta haaveilla.
Promise me not to hide yourself when you`re in pain.
It`s unfair that we laughed together but you cried alone.Nainen ajattelee hieman muutakin kuin kehollisuutta ja kehollisia tarpeita tai niiden tyydyttymistä/tyydyttämistä. Naisella on myös spirituaalinen puolensa. Löytyykö se myös mieheltä?
Kysyy itsellinen nainen monine puolineen, joka jopa tulee toimeen ilman läheisyyttä, kosketusta ja seksiä ellei saa niiden mukana myös henkistä tyydyttyneisyyttä ja kokonaisvaltaista sielun ja yhteyden täyttymisen kokemusta.
Löytyy. Kaipaan vain naista/naisia, jo(i)lla on samanlainen arvomaailma hengellisten asioiden suhteen kuin itselläni on. Parisuhde on kilvoittelumuoto, joka tähtää molemman osapuolen hengelliseen kasvuun, kirkastumiseen, puhdistumiseen jne.
EIkö Kristus nimen omaan kärsinyt ristillä että meillä olisi vapaus? Sivusta.
Siis mitä ihmettä. 😂 Käynkö minä töissä että sinun ei tarvitse? No en helkkarissa! 😂
Suomessa käyt jos oon työtön. 😉 Viittasin ekaan viestiin, mikä jäi ilmaisematta.
Kai säkin töihin meet? Ei täällä ruveta mitään kotona istujia elättämään. Ei varmaan ollut sama idea Jeesuksella. Ootko pikkasen ymmärtänyt väärin.
Luetun ymmärtäminen ei oo sun vahvuus ja Raamattu ainakin selvästi lukematta jäänyt. Miks muuten vänkäät?
Muistat hyvin mitä oon kertonut. Testasin sua aikasemmin, jos huomasit?
Olis mammoille saunaa tarjolla. Jos kiinnostaa...
Kai säkin töihin meet? Ei täällä ruveta mitään kotona istujia elättämään. Ei varmaan ollut sama idea Jeesuksella. Ootko pikkasen ymmärtänyt väärin.