Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
20521/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.

Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.

Miten hän osoittaa sen, että pitää sua heikompana ja typerämpänä?

Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.

Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.

Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).

Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D

Oletteko varattuja molemmat? Jospa hän vain haluaa pitää kiinni parisuhteestaan esittämällä sulle kylmäkiskoista?

Kumpikaan ei ole varattu.

Hän kertoo olevansa niin kamala ihminen, että häneen ei kannata ihastua. On kuitenkin pitänyt aktiivisesti yhteyttä, kunnes hiljattain suutahti ja sanoi ottavansa etäisyyttä. En ole varma suuttuiko siitä että kertoilin treffikokemuksistani, kuten muillekin ystävilleni kerron, vai onko jokin muu asia käytöksessäni hänelle liian hankalaa. Sekin on mahdollista koska olen saanut palautetta mm. siitä että kommunikoin liian avoimesti ja suoraan.

Annan tilaa kuten hän haluaa, pidän ikävän tunteet omana tietonani ja keskityn tapailemaan muita miehiä.

Eli olet typerä. Kerrot muista miehistä ihastuksesi aikana, mikä on aina hyvin luotaantyöntävää. Yrititkö saada aikaiseksi päinvastaisen reaktion?

Hän on selväsanaisesti torjunut minut useamman kerran. Sovimme että ollaan sitten ystäviä. Aloin käydä treffeillä muiden kanssa. Olen kysynyt onko ok jutella myös treffailuista ja saanut myöntävän vastauksen. Olen lisäksi kannustanut häntä treffailemaan (ei halua, vaikka aiemmin on kertonut haluavansa parisuhdetta).

Typerä olisin mielestäni silloin, jos jäisin loputtomiin odottelemaan ja jättäisin elämäni elämättä.

Pikkasen kummallisen kuuloista. Jos vaikka keräisit luusi ja jatkaisit eteenpäin? Et voi pakottaa ketään treffailemaan. En itsekään treffaile jos ei tunnu siltä. Ei se silti sinua auta vaikka häntä ei nyt hyvita vaan häntä itseään. Enkä usko että kannattaa luulla sinulla olevan niin suurta vaikutusvaltaa, syyt on muualla. Ja saa myös olla. Kaikki eivät ole koko ajan kiinnostuneita kaikista treffailumielessä, on muutakin tärkeää elämässä.

Siis kun kohtelen häntä kuten normaalia ystävää, niin osa on sitä mieltä että olen tyhmä koska "totta kai" hänestä tuntuu pahalta kuulla treffeistäni, ja sinä taas parjaat kun muka luulen minulla olevan liian suuri vaikutusvalta häneen, vaikka edellä erikseen sanoin että syy voi olla muuallakin.

Onneksi olen toiminut tavalla josta voin itse olla ylpeä, niin ei tarvitse jossitella. Puhukaa te muutkin niille tosielämän ihmisillenne suoremmin niin ei tarvitse tulla tänne leikkimään, että joku hieman samalta kuulostavassa tilanteessa oleva kirjoittaja on se jonka kohtaamista olette vältelleet.

Miksi sitten otit itseesi ja alat selittelemään? Kyseletkö eri ihmisiltä mielipiteitä tarinaasi ja katsot kuka vastaa haluamallasi tavalla ja sitten syyllistät kaikki muut ja tukeudut siihen täydelliseen vastaukseen? Ok, ehkä olin sitten väärässä. Olisi helpompi neuvoa tai antaa mielipiteitä jos ymmärtäisi paremmin mistä ja keistä on kyse. Chill.

Siis jos he ovat kavereita, niin kai nyt kertoilee asioitaan sillä tavalla kuin kavereille kerrotaan? En nyt ymmärrä miksi edes tartutte tuohon, kun en näe tuossa mitään ihmeellistä. Kaverukset juttelevat, ja toinen voi kertoa jos ei halua kuulla tiettyjä asioita (esim. itselläni oli joskus ystävä joka ei johonkin traumoihin vedoten kestänyt kuulla jos näen muita ystäviä, niin en sitten kertonut hänelle ja olin kuin ketään muita ei olisi olemassakaan, tosin jälkikäteen mietittynä ei ollut terve ihmissuhde tuo)

Eri

Vierailija
20522/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla nainen kuitenkin jotain tunteita mua kohtaan, ihan pieniä? No kunhan harhailen. Oliskohan auringonpistos pilvisenä päivänä.

Hyvin pikkaraisia. Muruja jäljellä. Pyyhkäisen nekin kohta pyhärätilläni sillä nyt ne jo ärsyttää! Miksi kukaan ei ole siivonnut niitä jo pois? Aina saa tehdä kaiken itse.

Onko pyhärätti varattu hienommille tunteille?

Ei, se pyhärätti on vaan sana. Voit ottaa minkä näistä räteistäni haluat ja se on pyhärätti sillä kertaa. Eiks ole helppoa? Tai näin ainakin siihen asti kunnes löydän upean pyhärätin hienompia vieraita varten. Nyt ei ole edes ollut tarvetta etsiä. So, rätti kun rätti. Kunhan siinä ei ole öljyä! Silloin se ei kelpaa edes lattian pyyhkimiseen. Mitä muuta?

No kun kerran kysyit, niin musta tuo tunteiden siivooja on niinku naisen karikatyyri melkein sadan vuoden takaa. Ihanku se v*ttuilis naisille ja niiden suuttumukselle. Että onko se tarkoituksella?

Kai se sitten on. Mistä minä tiedän. Jotkut naiset nyt suuttuvat milloin mistäkin. Itsehän en suutu koskaan. Olen saa ta nal li sen zen. En tunne mitään ikinä. Ihanan viileä nainen. Kevyt kenttätuulahdus, keväinen siitepölyn pöllähdys. Keiju heilauttelemassa taikasauvaansa josta on bensiini päässyt loppumaan mutta jota yksinäinen keiju tarinassaan heilauttaa vaikka vain omaksi ilokseen sillä mitä iloa olisi keijusta jos ei keiju pidä huolta perustarpeistansa. Iloa ja valoa päivääsi, sait huomiosi!

Tämä kelpasi perusteluksi paremmin kuin hyvin, kevyt kenttätuulahdus. Sä tosiaan toit iloa ja valoa päivääni, pahoittelut, jos tein itse päin vastoin, mutta onneksi olet saa ta nal li sen zen, niin tuskin tästä hajoat. Pidetään huolta kaikista keijuista!

Ei aina tarvitsekaan tuoda jotakin, kunhan heilautin taikassuvaani ohikulkijalle merkiksi siitä että huomasin sinut! Rattoisaa loppupäivää! Keijut pitävät aina yhtä!

Ohhoh, vaihdoin a:n mennessäni ässään. Pahoittelen! Kamala häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20523/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.

Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.

Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.

Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.

Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).

Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D

Oletteko varattuja molemmat? Jospa hän vain haluaa pitää kiinni parisuhteestaan esittämällä sulle kylmäkiskoista?

Hän kertoo olevansa niin kamala ihminen, että häneen ei kannata ihastua. On kuitenkin pitänyt aktiivisesti yhteyttä, kunnes hiljattain suutahti ja sanoi ottavansa etäisyyttä. En ole varma suuttuiko siitä että kertoilin treffikokemuksistani, kuten muillekin ystävilleni kerron, vai onko jokin muu asia käytöksessäni hänelle liian hankalaa. Sekin on mahdollista koska olen saanut palautetta mm. siitä että kommunikoin liian avoimesti ja suoraan.

Annan tilaa kuten hän haluaa, pidän ikävän tunteet omana tietonani ja keskityn tapailemaan muita miehiä.

Eli olet typerä. Kerrot muista miehistä ihastuksesi aikana, mikä on aina hyvin luotaantyöntävää. Yrititkö saada aikaiseksi päinvastaisen reaktion?

Hän on selväsanaisesti torjunut minut useamman kerran. Sovimme että ollaan sitten ystäviä. Aloin käydä treffeillä muiden kanssa. Olen kysynyt onko ok jutella myös treffailuista ja saanut myöntävän vastauksen. Olen lisäksi kannustanut häntä treffailemaan (ei halua, vaikka aiemmin on kertonut haluavansa parisuhdetta).

Typerä olisin mielestäni silloin, jos jäisin loputtomiin odottelemaan ja jättäisin elämäni elämättä.

Pikkasen kummallisen kuuloista. Jos vaikka keräisit luusi ja jatkaisit eteenpäin? Et voi pakottaa ketään treffailemaan. En itsekään treffaile jos ei tunnu siltä. Ei se silti sinua auta vaikka häntä ei nyt hyvita vaan häntä itseään. Enkä usko että kannattaa luulla sinulla olevan niin suurta vaikutusvaltaa, syyt on muualla. Ja saa myös olla. Kaikki eivät ole koko ajan kiinnostuneita kaikista treffailumielessä, on muutakin tärkeää elämässä.

Siis kun kohtelen häntä kuten normaalia ystävää, niin osa on sitä mieltä että olen tyhmä koska "totta kai" hänestä tuntuu pahalta kuulla treffeistäni, ja sinä taas parjaat kun muka luulen minulla olevan liian suuri vaikutusvalta häneen, vaikka edellä erikseen sanoin että syy voi olla muuallakin.

Onneksi olen toiminut tavalla josta voin itse olla ylpeä, niin ei tarvitse jossitella. Puhukaa te muutkin niille tosielämän ihmisillenne suoremmin niin ei tarvitse tulla tänne leikkimään, että joku hieman samalta kuulostavassa tilanteessa oleva kirjoittaja on se jonka kohtaamista olette vältelleet.

Miksi sitten otit itseesi ja alat selittelemään? Kyseletkö eri ihmisiltä mielipiteitä tarinaasi ja katsot kuka vastaa haluamallasi tavalla ja sitten syyllistät kaikki muut ja tukeudut siihen täydelliseen vastaukseen? Ok, ehkä olin sitten väärässä. Olisi helpompi neuvoa tai antaa mielipiteitä jos ymmärtäisi paremmin mistä ja keistä on kyse. Chill.

Siis jos he ovat kavereita, niin kai nyt kertoilee asioitaan sillä tavalla kuin kavereille kerrotaan? En nyt ymmärrä miksi edes tartutte tuohon, kun en näe tuossa mitään ihmeellistä. Kaverukset juttelevat, ja toinen voi kertoa jos ei halua kuulla tiettyjä asioita (esim. itselläni oli joskus ystävä joka ei johonkin traumoihin vedoten kestänyt kuulla jos näen muita ystäviä, niin en sitten kertonut hänelle ja olin kuin ketään muita ei olisi olemassakaan, tosin jälkikäteen mietittynä ei ollut terve ihmissuhde tuo)

Eri

No kertoilkaa rauhassa, ei se muita haittaa kunhan ette puhele salattuja elämiä. 👍

Vierailija
20524/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos tämä on viimeinen tanssi

Ole kiltti, tee siitä meidän vuosien arvoinen"

Jaa semmoiset terveiset kaivatulle...?

Ihmiset käy läpi muutakin kuin ihastuksia. Sivusta

Ihastuksia kaipaa täällä ehkä alle kolmasosa.

Tuo oli jo kumminkin eroterveisiä, kaipuu koskee kai niitä heidän aiempia vuosiaan.

On tuotakin koettu, ei mitenkään kevyttä sekään.

-sama

Vierailija
20525/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toistuu varmasti sama kaava kuin ennenkin eli ei mitään. 

Vierailija
20526/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos tämä on viimeinen tanssi

Ole kiltti, tee siitä meidän vuosien arvoinen"

Jaa semmoiset terveiset kaivatulle...?

Ihmiset käy läpi muutakin kuin ihastuksia. Sivusta

Ihastuksia kaipaa täällä ehkä alle kolmasosa.

Tuo oli jo kumminkin eroterveisiä, kaipuu koskee kai niitä heidän aiempia vuosiaan.

On tuotakin koettu, ei mitenkään kevyttä sekään.

-sama

Oli mielenkiintoinen kappale! Musiikki on ihana, olisin heti tanssimassa. Se mikä kappaleessa ei vetoa minuun on tunnelma sillä se ei ollut sellaisessa ristiriidassa joka vetoaisi minuun MUTTA tykkäsin kuitenkin! Hyvä uusi kappale ja kuuntelijoita riittää varmasti. Olavi oli hyvä lisä, toimi hyvin. Elämä on elämää ja kyllä se musiikissakin kuuluu ja saattaa näkyäkin.

Vierailija
20527/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään toistuu varmasti sama kaava kuin ennenkin eli ei mitään. 

Treffit peruuntuu?

Vierailija
20528/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet sitten, kun et enää tee sitä, mitä nyt teet?

Vierailija
20529/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No kertoilkaa rauhassa, ei se muita haittaa kunhan ette puhele salattuja elämiä. 👍

En tiedä mitä tarkoittaa salattujen elämien puheleminen, mutta tuli tuosta mieleen muisto yhdestä vanhasta miespuoleisesta kaverista, johon tutustuin aikoinaan Tinderissä. Törmättiin sattumalta yössä, kun molemmilla oli jo juttua jonkun muun kanssa ja alettiin hengaamaan kaverina, aina päivitetiin mies-/naiskuulumiset jne. Hän heitti joskus baarista lähtiessämme jonkun tuollaisen lainin, että kun hengaa mun kanssa niin ei tarvitse katsoa salattuja elämiä, kun mun kanssa tapahtuu niin paljon enemmän. Lol. No, se oli sitä aikaa se.

Yksi toinen mies, jonka kanssa oltiin myös kavereita, selitti aina jotain naisjuttujaan ja usutti minua seksiin kaverinsa kanssa. Ja sitten kun niin jossain vaiheessa oikeasti kävi, hänellä menikin aivan tunteisiin. Huhujen mukaan oli oikeasti ihastunut minuun, mutta ei koskaan sanonut sitä, vaan selitti niitä naisjuttujaan ja työnsi minua kaverinsa syliin? Eli vähän oma moka. AP:n tilanteessahan ei ole mitään epäselvää, kun ap on tehnyt tuolle mieskaverilleen selväksi olevansa ihastunut, ja mies on antanut pakit. Eli ei senkään puolesta ongelmaa tai mitään mitä ap voisi tuolla käytöksellä sössiä.

Silloin se tosiaan olisi tyhmää, jos ap ei olisi sanonut omista tunteistaan mitään tuolle miehelle, ja salaa ihastuneena selittelisi vaan jotain miesjuttujaan. 

Vierailija
20530/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen jotain muuta, ei aina tiedä. Tarvitseeko aina tietää? Ketä se hyödyttää?

Vierailija
20531/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ilmassa? Olisipa meilläkin...

Vierailija
20532/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meen telkkariin

Vierailija
20533/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän terveiset täältä kaukaa Afrikasta aavikon reunoilta.   Mielikuvitusystäväni <3

Vierailija
20534/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ilmassa? Olisipa meilläkin...

Rakkaus on niin moninaista, joskus pienikin rakkauden hapettuma elämässä voi tuoda paljon pahaa vaikkakin näennäisesti kaiken pitäisi olla hyvin ja olla onnellista. Monta monessa, monen lusikan kauppa, mitä meillä ei ole ei aina tarvitakaan...

Vierailija
20535/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, jos elämäsi kiinnostaa sattuneesta syystä.

Vierailija
20536/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen sitten jotain sinun kanssasi.

Vierailija
20537/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain paljon mielenkiintoisempaa ja paremmin palkattua.

Vierailija
20538/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, jos elämäsi kiinnostaa sattuneesta syystä.

En liittänyt omaan elämääni kommenttia, vastasin siihen vain ohimennen.

Vierailija
20539/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Jaria 💞

Vierailija
20540/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen sitten jotain sinun kanssasi.

Mitä oikein teet minun kanssani? 😅

Ketju on lukittu.