Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
20481/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos tämä on viimeinen tanssi

Ole kiltti, tee siitä meidän vuosien arvoinen"

Jaa semmoiset terveiset kaivatulle...?

Vierailija
20482/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita peukku ylös, jos sinulla on sininen auto, mies. 🚙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20483/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaansininen bmw

Vierailija
20484/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ihan hyvä kaveri.

Olen. Valitettavasti en sunulle.

Olisit mulle myös.

Vierailija
20485/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana hymy. Ja tytötkin sen huomaa.

Vierailija
20486/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla nainen kuitenkin jotain tunteita mua kohtaan, ihan pieniä? No kunhan harhailen. Oliskohan auringonpistos pilvisenä päivänä.

Hyvin pikkaraisia. Muruja jäljellä. Pyyhkäisen nekin kohta pyhärätilläni sillä nyt ne jo ärsyttää! Miksi kukaan ei ole siivonnut niitä jo pois? Aina saa tehdä kaiken itse.

Onko pyhärätti varattu hienommille tunteille?

Vierailija
20487/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika rikki

Vierailija
20488/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tyhjää, vaikka se on ääriään myöten täynnä asioita.

Vierailija
20489/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus olen ajatellutkaan, että voihan se toinen puolisko olla uskovainen niin kyllä tuo on nyt karissut. Se toisen elämä kristinuskon keskellä toistellen raamatun lauseita yms. on mulle liikaa. Se on oma maailmansa, johon tarvitsee kaltaisensa. 

Uskovaisia on monenlaisia. Tunnen paljonkin erilaisia uskovaisia ihmisiä, eikä ne ole tuollaisia mitä netissä näkee. Toiset on humaanimpia kuin toiset, ja toisilla se syvä uskonnollisuus voi näkyä sellaisena ankaruutenakin, mutta se on ainakin oman kokemukseni mukaan niin harvinaista, että toiset uskovaisetkin ihmettelevät, jos joku on sellainen.

Esim. yhdessä perheessä ei ole pehmeitä sohvia, koska pehmeät sohvat ovat liian mukavat ja vievät laiskottelevaan elämäntyyliin ja syntiin. Lapset eivät saaneet yökyläillä, sillä yökylässä valvotaan ja valvominen vie syntiin. Yksi äiti jollain tasolla hylkäsi poikansa, koska poika nai "vääräuskoisen" naisen. Ei tunne lapsenlapsiaankaan sen kummemmin, ei ole tuosta syystä erityisen kiinnostunut heistä. 

Näillä kahdella tapauksella eri uskonto, mutta mentaliteetti tuollainen ankara ja tuomitseva. Itse en ole mitenkään uskonnollinen tai uskovainen ihminen, joten minun on helppo olla tekemisissä tuollaisten kanssa ja hyvissä väleissä, koska sääntönsä eivät kosketa minua. :D 

Tietysti se on eri asia olla muutoin läheinen, kuin parisuhdetasolla. Parisuhdetasolla on varmasti paras, jos arvomaailma ja uskonto on samankaltainen/sama. 

Vierailija
20490/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
20491/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;  sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.  Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.  Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,  että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,  saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.  Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä.  Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,  sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.  "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."  Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.  Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä, Ef 5:22-33.

Päättäkää jo, onko tää palsta ilotalo vai raamattupiiri, kumpikaan ei oo mulle

Vierailija
20492/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa täällä tapahtuu?

Vierailija
20493/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kaipausketju!

Vierailija
20494/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies55, perusta oma Raamattu-ketju!

Vierailija
20495/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja jos tämä on viimeinen tanssi

Ole kiltti, tee siitä meidän vuosien arvoinen"

Jaa semmoiset terveiset kaivatulle...?

Ihmiset käy läpi muutakin kuin ihastuksia. Sivusta

Vierailija
20496/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa täällä tapahtuu?

Mammoille kurinpalautusta.

Vierailija
20497/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en valita, it is what it is, faktoja on maailma pullollaan.

Vierailija
20498/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla nainen kuitenkin jotain tunteita mua kohtaan, ihan pieniä? No kunhan harhailen. Oliskohan auringonpistos pilvisenä päivänä.

Hyvin pikkaraisia. Muruja jäljellä. Pyyhkäisen nekin kohta pyhärätilläni sillä nyt ne jo ärsyttää! Miksi kukaan ei ole siivonnut niitä jo pois? Aina saa tehdä kaiken itse.

Onko pyhärätti varattu hienommille tunteille?

Ei, se pyhärätti on vaan sana. Voit ottaa minkä näistä räteistäni haluat ja se on pyhärätti sillä kertaa. Eiks ole helppoa? Tai näin ainakin siihen asti kunnes löydän upean pyhärätin hienompia vieraita varten. Nyt ei ole edes ollut tarvetta etsiä. So, rätti kun rätti. Kunhan siinä ei ole öljyä! Silloin se ei kelpaa edes lattian pyyhkimiseen. Mitä muuta?

Vierailija
20499/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pitää saarnata, missä sille on oivallinen pohja.

Ketä muuten kaipaat? Laitaan nimimerkkejä kehiin.

Vierailija
20500/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä pitää saarnata, missä sille on oivallinen pohja.

Ketä muuten kaipaat? Laitaan nimimerkkejä kehiin.

Tuskin sinua on pyydetty saarnaamaan. Pitää olla valtuutus.

Ketju on lukittu.