Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
20401/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.

Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.

Miten hän osoittaa sen, että pitää sua heikompana ja typerämpänä?

Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.

Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.

Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).

Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D

Oletteko varattuja molemmat? Jospa hän vain haluaa pitää kiinni parisuhteestaan esittämällä sulle kylmäkiskoista?

Kumpikaan ei ole varattu.

Hän kertoo olevansa niin kamala ihminen, että häneen ei kannata ihastua. On kuitenkin pitänyt aktiivisesti yhteyttä, kunnes hiljattain suutahti ja sanoi ottavansa etäisyyttä. En ole varma suuttuiko siitä että kertoilin treffikokemuksistani, kuten muillekin ystävilleni kerron, vai onko jokin muu asia käytöksessäni hänelle liian hankalaa. Sekin on mahdollista koska olen saanut palautetta mm. siitä että kommunikoin liian avoimesti ja suoraan.

Annan tilaa kuten hän haluaa, pidän ikävän tunteet omana tietonani ja keskityn tapailemaan muita miehiä.

Eli olet typerä. Kerrot muista miehistä ihastuksesi aikana, mikä on aina hyvin luotaantyöntävää. Yrititkö saada aikaiseksi päinvastaisen reaktion?

Hän on selväsanaisesti torjunut minut useamman kerran. Sovimme että ollaan sitten ystäviä. Aloin käydä treffeillä muiden kanssa. Olen kysynyt onko ok jutella myös treffailuista ja saanut myöntävän vastauksen. Olen lisäksi kannustanut häntä treffailemaan (ei halua, vaikka aiemmin on kertonut haluavansa parisuhdetta).

Typerä olisin mielestäni silloin, jos jäisin loputtomiin odottelemaan ja jättäisin elämäni elämättä.

Vierailija
20402/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä huomasin, että vaivaannuit mun seurassa. En vaan koskaan tiennyt miksi, joten ajattelin tehneeni jotain väärin ja olin surullinen, ettet halunnut olla mun kanssa enää tekemisissä. Olin suhun ihastunut joo, mutten edes näyttänyt sitä enkä ainakaan ahdistellut. Ehkä se ihastus jotenki epämiellyttävästi paistoi musta sitten ja karkotti sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20403/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan kyllä sen, että ne pienet kosketukset ja henkilökohtaisen tilan turvallinen minimoiminen ovat puoleltasi ihan tarkoituksellista. On liian älykäs ja kyyninen esittämään, ettenkö ymmärtäisi. Sitä en tiedä, kuinka hyvin olet tietoinen siitä, että tuollainen hidas totuttaminen ja hivuttaminen on aika lailla ainoa keino, joka muhun toimii syistä, joista voimme keskustella joskus paljon myöhemmin.

Voin yhä palauttaa kosketuksesi mieleeni. Kaikki kosketuksesi, itseasiassa. Pidän käsistäsi. Niiden höyhenenkevyestä ja pehmeästä otteesta kaiken kovuuden ja väkivallan keskellä. Ehkä jonain päivänä saan koskettaa myös sinua.

Vierailija
20404/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.

Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.

Miten hän osoittaa sen, että pitää sua heikompana ja typerämpänä?

Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.

Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.

Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).

Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D

Oletteko varattuja molemmat? Jospa hän vain haluaa pitää kiinni parisuhteestaan esittämällä sulle kylmäkiskoista?

Kumpikaan ei ole varattu.

Hän kertoo olevansa niin kamala ihminen, että häneen ei kannata ihastua. On kuitenkin pitänyt aktiivisesti yhteyttä, kunnes hiljattain suutahti ja sanoi ottavansa etäisyyttä. En ole varma suuttuiko siitä että kertoilin treffikokemuksistani, kuten muillekin ystävilleni kerron, vai onko jokin muu asia käytöksessäni hänelle liian hankalaa. Sekin on mahdollista koska olen saanut palautetta mm. siitä että kommunikoin liian avoimesti ja suoraan.

Annan tilaa kuten hän haluaa, pidän ikävän tunteet omana tietonani ja keskityn tapailemaan muita miehiä.

Eli olet typerä. Kerrot muista miehistä ihastuksesi aikana, mikä on aina hyvin luotaantyöntävää. Yrititkö saada aikaiseksi päinvastaisen reaktion?

Häh? Miksi hän ei kertoisi treffailujuttujaan kaverilleen? Tuo mieshän on itse sanonut olevansa niin kamala, ettei ap:n kannata häneen ihastua, ja ovat vain kavereita.

Ihan normaalia siis kertoa treffijutuistaan, jos sellaisia elämässä on. 

Eri

Vierailija
20405/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan kokenut tilannetta, jossa narsisti piirittää ja piirittää? Narskuhan piirittää niin pitkään, että saa haluamansa.

Miten kävi lopulta? Millainen suhteesta muodostui? Ja siis voihan suhde narsistin kanssa olla myös hyvä.

Eikö sellainen sitkeä piiritys voi olla vain normaalia soidinmenoa? Vai onko sitä automaattisesti narsisti, jos on tosissaan kiinnostunut toisesta?

Ja mä kyllä vamppasin kaksi edellistä narsistiani ihan itse. Kumpikaan ei piirittänyt, koska pitivät itseään aina muita parempina.

Vierailija
20406/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus - kosketus lyhyen tauon

jälkeen.

Kun haluaa lähelle, koskettaa toista ja tuntea hänen lämpönsä itseään vasten.

Iho kaipaa kaikkialla toisen kosketusta ja kun toinen haluaa koskettaa sinua kaikkialta.

Tämän kokeminen odotuksen jälkeen on kaunista, väreilevää, kiihkeää ja kuumaa.

Odottamisen arvoista ikävöintiä.

Toteutunut haave?

Vierailija
20407/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan kokenut tilannetta, jossa narsisti piirittää ja piirittää? Narskuhan piirittää niin pitkään, että saa haluamansa.

Miten kävi lopulta? Millainen suhteesta muodostui? Ja siis voihan suhde narsistin kanssa olla myös hyvä.

Eikö sellainen sitkeä piiritys voi olla vain normaalia soidinmenoa? Vai onko sitä automaattisesti narsisti, jos on tosissaan kiinnostunut toisesta?

Ja mä kyllä vamppasin kaksi edellistä narsistiani ihan itse. Kumpikaan ei piirittänyt, koska pitivät itseään aina muita parempina.

Kaksi edellistä narsistia :D Tehän voisitte pistää pystyyn gallerian näistä 

Vierailija
20408/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Viekö mielesi muistoihin vuosien taakse?

Ikävöitkö kaikesta tapahtuneesta huolimatta?

Kaipaan, vie, ikävöin. Naiselle

Mitä erityisesti olet jäänyt kaipaamaan?

Vierailija
20409/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi toi yksi taksimainos käski tulla sun kaupunkiin 😳Osaisin sinne itsekin jos ois osoite, no en tuu🤭. Oli siinä muutakin hupaisaa🤭

Vierailija
20410/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Yhteistyötä hänen kanssaan, yhteisiä hetkiä, hänen läsnäoloaan ja hänestä huokuvaa kauneutta, läheisyyttä, juttelua.

Vierailija
20411/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Muistoista olisikin kiva saada selvyys, muistaako toinen asiat samalla tavalla vai onko ne vaan omia harhoja...

Vierailija
20412/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tapana valittaa, mutta nyt olen kuin tulisilla hiilillä. Miksi mitään ei tapahdu?

Vierailija
20413/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Yhteistyötä hänen kanssaan, yhteisiä hetkiä, hänen läsnäoloaan ja hänestä huokuvaa kauneutta, läheisyyttä, juttelua.

Ketä kaipaat ketjussa nyt?

Vierailija
20414/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Samaa kuin yleensä.

Vierailija
20415/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Kyllä. Mietin usein, olisivatko asiat voineet mennä toisella tavalla. 

Vierailija
20416/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Samaa kuin yleensä.

Et varmaan kuitenkaan enää tätä vuosien takaista kuitenkaan?

Vierailija
20417/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Samaa kuin yleensä.

On hän ollut sama jo useita vuosia. Toki joskus hetkittäin voi tulla mieleen joku toinenkin jostain vuosien takaa. Esim. jokin aika sitten kuulin yhden entisen etäihastuksen eronneen, niin silloin kyllä muutaman päivän ajan muistelin häntä - ja chattasinkin hänen kanssaan hieman instassa. Mutta siinä olisi niin paljon esteitä hänen erostaan huolimatta, että kaipaus ei enää syttynyt uudestaan, vaikka muutaman päivän ajan häntä muistelinkin. Varsinainen "ykköskaivattu" on yhä ykkönen, selkeästi. Toisaalta se, että edes muutaman päivän ajan ajattelin jotakuta toista, saattaa olla merkki siitä, että ehkä hänenkin yksipuolisesta ihastelustaan pääsee vielä jonain päivänä yli.

Vierailija
20418/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kaivataas taas, kaipaan häikäisevän upeaa naista muutaman kellon lyömän takaa.

Vierailija
20419/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Samaa kuin yleensä.

On hän ollut sama jo useita vuosia. Toki joskus hetkittäin voi tulla mieleen joku toinenkin jostain vuosien takaa. Esim. jokin aika sitten kuulin yhden entisen etäihastuksen eronneen, niin silloin kyllä muutaman päivän ajan muistelin häntä - ja chattasinkin hänen kanssaan hieman instassa. Mutta siinä olisi niin paljon esteitä hänen erostaan huolimatta, että kaipaus ei enää syttynyt uudestaan, vaikka muutaman päivän ajan häntä muistelinkin. Varsinainen "ykköskaivattu" on yhä ykkönen, selkeästi. Toisaalta se, että edes muutaman päivän ajan ajattelin jotakuta toista, saattaa olla merkki siitä, että ehkä hänenkin yksipuolisesta ihastelustaan pääsee vielä jonain päivänä yli.

Onko tää nainen se Lotta?

Vierailija
20420/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan vielä?

Samaa kuin yleensä.

Onko tää nainen se Lotta?

Ei ole. Enkä aio antaa tunnisteita.

Ketju on lukittu.