Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan kokenut tilannetta, jossa narsisti piirittää ja piirittää? Narskuhan piirittää niin pitkään, että saa haluamansa.
Miten kävi lopulta? Millainen suhteesta muodostui? Ja siis voihan suhde narsistin kanssa olla myös hyvä.
Eikö sellainen sitkeä piiritys voi olla vain normaalia soidinmenoa? Vai onko sitä automaattisesti narsisti, jos on tosissaan kiinnostunut toisesta?
Ajattelisin niin, että narskun piiritys on yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan edelleen, M.
Ketä M:ää?
Mika 💘
Ei.
Mikko?
Se oli mulle, M-naiselle. Vastaus yhteen aiempaan viestiini tänä päivänä, eikö, ap?
Saisinpa vielä nähdä sen ihanan, hurmaavan hymysi, joka kirjaimellisesti vie jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätellä nahkavaltikkaa. Olipa siinä kekseliäs sanamuoto.
Kiitos! Ja ihan tuosta lennosta riipaisin. Pitää aina käyttää vähän kiertoilmaisuja, niin ei ainakaan tartu automaattiseen sensuuriin. Ja olenhan mä kielellisesti lahjakas, ainakin omasta mielestäni. Mutta en niin taitava, että olisin osannut kaivatun hurmata.
Mistä tiedät ettet ole hurmannut kaivattuasi? Moni täälläkin avautuva keskittyy piilottelemaan tunteitaan irl. Luulen ettei myöskään minun kaivatulla ole aavistustakaan kuinka paljon olen häntä miettinyt. Vaikka jotain sen suuntaista hänelle vihjaisinkin.
No, hän on katkaissut välit kokonaan. Siitä tiedän. Aikoinaan välit oli ihan hyvät, ja joskus koin jopa niin, että ehkä hän jollain tavalla minua arvosti, piti ainakin jonkin verran fiksuna tietyissä jutuissa, joskus nauroi jutuilleni ym., tai ainakin siltä minusta silloin tuntui, ja itse arvostin häntä monestakin syystä, mutta en minä häntä missään vaiheessa mitenkään onnistunut "hurmaamaan". Kyllä sen huomaa, jos nainen tuntee vetoa jotakuta kohtaan. Ne on just ne katseet, lähelle hakeutumiset, hiusten haromiset, keksitään tikusta asiaa jotta päästään tekemisiin jne., ja sellaista ei minun suuntaan oikeastaan ollut. Luulen, että hän pitää ihan erilaisista miehistä kuin itse olen. En tosin ihan varmaksi osaa sanoa, että millaisista.
Et voi yleistää. Jos nainen ei syystä tai toisesta halua tuoda ilmi ihastustaan niin ennemmin välttelee ja välttelee tekemästä jotain sellaista, josta toinen huomaisi kiinnostuksen. Itse olen tällainen välttelijä. Ehkä sellaiset miehet, joihin en ole ihastunut kuvittelevat minun olevan ihastunut, koska osaan olla heidän seurassaan normaalisti ja pölistä mitä sattuu. Ihastus paikalle niin pakenen, etten vaan päästä mitään noloa sammakkoa suustani. sivusta
Itse olen aivan täysin samanlainen. Sitä vaan jäätyy ihan totaalisesti siinä tilanteessa, muiden miesten kanssa ei ole mitään ongelmaa olla normaali.
Hirveintä on kun itsestä huomaa sen tunteen, että voi viddula, nyt se taas alkaa, kun ihastuksen näkee. Ei auta mitkään sisäiset "rauhoitu!", "ole normaalisti!","älä nyt jänistä!"...-käskyt ollenkaan. Sitten syyttää loppupäivän itseään kun on tämmöinen vajavainen vellihousunyhverö, en ole kaijakoorohkea taas yhtään ollenkaan. Mikä h*******i minussa on vikana?!
En pelannut. Olin tosissani, vaikka homma oli hyvin ristiriitainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Ja ihan tuosta lennosta riipaisin. Pitää aina käyttää vähän kiertoilmaisuja, niin ei ainakaan tartu automaattiseen sensuuriin. Ja olenhan mä kielellisesti lahjakas, ainakin omasta mielestäni. Mutta en niin taitava, että olisin osannut kaivatun hurmata.
Mistä tiedät ettet ole hurmannut kaivattuasi? Moni täälläkin avautuva keskittyy piilottelemaan tunteitaan irl. Luulen ettei myöskään minun kaivatulla ole aavistustakaan kuinka paljon olen häntä miettinyt. Vaikka jotain sen suuntaista hänelle vihjaisinkin.
No, hän on katkaissut välit kokonaan. Siitä tiedän. Aikoinaan välit oli ihan hyvät, ja joskus koin jopa niin, että ehkä hän jollain tavalla minua arvosti, piti ainakin jonkin verran fiksuna tietyissä jutuissa, joskus nauroi jutuilleni ym., tai ainakin siltä minusta silloin tuntui, ja itse arvostin häntä monestakin syystä, mutta en minä häntä missään vaiheessa mitenkään onnistunut "hurmaamaan". Kyllä sen huomaa, jos nainen tuntee vetoa jotakuta kohtaan. Ne on just ne katseet, lähelle hakeutumiset, hiusten haromiset, keksitään tikusta asiaa jotta päästään tekemisiin jne., ja sellaista ei minun suuntaan oikeastaan ollut. Luulen, että hän pitää ihan erilaisista miehistä kuin itse olen. En tosin ihan varmaksi osaa sanoa, että millaisista.
Et voi yleistää. Jos nainen ei syystä tai toisesta halua tuoda ilmi ihastustaan niin ennemmin välttelee ja välttelee tekemästä jotain sellaista, josta toinen huomaisi kiinnostuksen. Itse olen tällainen välttelijä. Ehkä sellaiset miehet, joihin en ole ihastunut kuvittelevat minun olevan ihastunut, koska osaan olla heidän seurassaan normaalisti ja pölistä mitä sattuu. Ihastus paikalle niin pakenen, etten vaan päästä mitään noloa sammakkoa suustani. sivusta
Itse olen aivan täysin samanlainen. Sitä vaan jäätyy ihan totaalisesti siinä tilanteessa, muiden miesten kanssa ei ole mitään ongelmaa olla normaali.
Hirveintä on kun itsestä huomaa sen tunteen, että voi viddula, nyt se taas alkaa, kun ihastuksen näkee. Ei auta mitkään sisäiset "rauhoitu!", "ole normaalisti!","älä nyt jänistä!"...-käskyt ollenkaan. Sitten syyttää loppupäivän itseään kun on tämmöinen vajavainen vellihousunyhverö, en ole kaijakoorohkea taas yhtään ollenkaan. Mikä h*******i minussa on vikana?!
Jep. Ja tää tais varmaan miehelle näytti siltä, etten halunnut olla hänen kanssaan edes tekemisissä, joten nyt sitten se ei tosiaan enää ole mun kanssa minkäänlaisessa kontaktissa, edes töiden puolesta. Eli mokasin suuresti ja kyllä ketuttaa 😅 olen yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja paikata välejä, mutta vaikeaa on kun ei toista näe yhtään missään. Tänään näin vilaukselta, moikattiin ja hymyilin, mutta se katse takaisin oli niin jäätävä, että en taida toipua siitä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan edelleen, M.
Ketä M:ää?
Mika 💘
Toivon että tämä on mulle!
MM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.
Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.
Miten hän osoittaa sen, että pitää sua heikompana ja typerämpänä?
Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.
Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.
Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).
Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D
Oletteko varattuja molemmat? Jospa hän vain haluaa pitää kiinni parisuhteestaan esittämällä sulle kylmäkiskoista?
Kumpikaan ei ole varattu.
Hän kertoo olevansa niin kamala ihminen, että häneen ei kannata ihastua. On kuitenkin pitänyt aktiivisesti yhteyttä, kunnes hiljattain suutahti ja sanoi ottavansa etäisyyttä. En ole varma suuttuiko siitä että kertoilin treffikokemuksistani, kuten muillekin ystävilleni kerron, vai onko jokin muu asia käytöksessäni hänelle liian hankalaa. Sekin on mahdollista koska olen saanut palautetta mm. siitä että kommunikoin liian avoimesti ja suoraan.
Annan tilaa kuten hän haluaa, pidän ikävän tunteet omana tietonani ja keskityn tapailemaan muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
En todella kun sieltä pois olen päässyt.
Haluaisin olla ihastuksen lähellä kuin Rose, mutta olen sisäisesti ihan liian Daisy, että kompensoin liikaa olemalla Hyacinth.
Mies on varmaan sillee hämmentyneenä Onslow; "Oh nice!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.
Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.
Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.
Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.
Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).
Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D
Oletteko varattuja molemmat? Jospa hän vain haluaa pitää kiinni parisuhteestaan esittämällä sulle kylmäkiskoista?
Hän kertoo olevansa niin kamala ihminen, että häneen ei kannata ihastua. On kuitenkin pitänyt aktiivisesti yhteyttä, kunnes hiljattain suutahti ja sanoi ottavansa etäisyyttä. En ole varma suuttuiko siitä että kertoilin treffikokemuksistani, kuten muillekin ystävilleni kerron, vai onko jokin muu asia käytöksessäni hänelle liian hankalaa. Sekin on mahdollista koska olen saanut palautetta mm. siitä että kommunikoin liian avoimesti ja suoraan.
Annan tilaa kuten hän haluaa, pidän ikävän tunteet omana tietonani ja keskityn tapailemaan muita miehiä.
Eli olet typerä. Kerrot muista miehistä ihastuksesi aikana, mikä on aina hyvin luotaantyöntävää. Yrititkö saada aikaiseksi päinvastaisen reaktion?
Kaipaatkohan vielä?
Viekö mielesi muistoihin vuosien taakse?
Ikävöitkö kaikesta tapahtuneesta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan vielä?
Kaipaan, vie, ikävöin. Naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella laitoin eräällä ihastukselleni rakkauskirjeen nimettömänä. Yritin jotenkin herättää hyvällä tavalla sen huomiota, mutta en katsomallakaan kohti. Itse olin ylä-asteella ja hän lukion ekalla. En tiedä saiko jostain selville kuka kirjeen oli kirjoittanut. Olin siis tosi ihastunut ja kirjoittelin hänestä rakkausrunoja ja haaveilin kaikkea. Sittenpä koitti päivä, että oltiin kaverin kanssa uudenvuodenvietossa kaupungilla ja haahuiltiin ihmispaljoudessa. Muistaakseni kävelin yksin katua ihmistungoksessa, kun tuo poika seisoi yhtäkkiä aivan edessäni ja tuijotti minua. Kauan. Minä katsoin takaisin ja säikähdin mitä hxlvettiä! ja pakenin nopeasti paikalta. Että se siitä. Toista kertaa ei törmätty noissa merkeissä ikinä. Mua nolotti koulussa. Ja silti haaveilin siitä. Toivoin niin, että tulisi taas vastaan. Ei se sitten ikinä enää tullut. Enkä ikinä tiennyt oliko se kiinnostunut. Joo. Oon aika vellihousunyhverö minäkin. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa vielä nähdä sen ihanan, hurmaavan hymysi, joka kirjaimellisesti vie jalat alta.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän kuulostaa, että sun pitäisi jättää toi ihminen kokonaan rauhaan? Sivusta
Kehotin häntä olemaan minuun päin yhteydessä jos haluaa joskus jatkaa yhteydenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. En mä voi sille mitään 💙
Minäkin rakastan häntä. (Naista)
Niin minäkin.
Ja minä.
Minä myös rakastan Hoota.
Ja minä. Yhtä kaunista ja kaunisäänistä💕
Minä, kaunissääristä.
Juu, hänellä on myös sen porukan paras vartalo, kasvot ja hiukset. On myös korkeasti koulutetuin, aivan ihana nainen.💗
On muuten myös porukan ainoa sinkku. Elämä on hassua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan vielä?
Kyllä, kaikkiin. n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet typerä. Kerrot muista miehistä ihastuksesi aikana, mikä on aina hyvin luotaantyöntävää. Yrititkö saada aikaiseksi päinvastaisen reaktion?
Täältä sivusta minäkin ihmettelen. Kaipaat täällä, mutta tosielämässä kertoilet treffeistä kaivatullesi. Kyllä minäkin ottaisin tuossa tilanteessa etäisyyttä.
Voihan se. Kuulostaa tutulta.
Sivuhuomio