Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
20361/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän täällä? Toisaalta voisin uskoa, toisaalta en.

Uskoakseni en käy.

En olisi sellaista paremmalta ihmiseltä odottanutkaan.

Vierailija
20362/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20363/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätellä nahkavaltikkaa. Olipa siinä kekseliäs sanamuoto.

Kiitos! Ja ihan tuosta lennosta riipaisin. Pitää aina käyttää vähän kiertoilmaisuja, niin ei ainakaan tartu automaattiseen sensuuriin. Ja olenhan mä kielellisesti lahjakas, ainakin omasta mielestäni. Mutta en niin taitava, että olisin osannut kaivatun hurmata.

Mistä tiedät ettet ole hurmannut kaivattuasi? Moni täälläkin avautuva keskittyy piilottelemaan tunteitaan irl. Luulen ettei myöskään minun kaivatulla ole aavistustakaan kuinka paljon olen häntä miettinyt. Vaikka jotain sen suuntaista hänelle vihjaisinkin.

No, hän on katkaissut välit kokonaan. Siitä tiedän. Aikoinaan välit oli ihan hyvät, ja joskus koin jopa niin, että ehkä hän jollain tavalla minua arvosti, piti ainakin jonkin verran fiksuna tietyissä jutuissa, joskus nauroi jutuilleni ym., tai ainakin siltä minusta silloin tuntui, ja itse arvostin häntä monestakin syystä, mutta en minä häntä missään vaiheessa mitenkään onnistunut "hurmaamaan". Kyllä sen huomaa, jos nainen tuntee vetoa jotakuta kohtaan. Ne on just ne katseet, lähelle hakeutumiset, hiusten haromiset, keksitään tikusta asiaa jotta päästään tekemisiin jne., ja sellaista ei minun suuntaan oikeastaan ollut. Luulen, että hän pitää ihan erilaisista miehistä kuin itse olen. En tosin ihan varmaksi osaa sanoa, että millaisista.

Et voi yleistää. Jos nainen ei syystä tai toisesta halua tuoda ilmi ihastustaan niin ennemmin välttelee ja välttelee tekemästä jotain sellaista, josta toinen huomaisi kiinnostuksen. Itse olen tällainen välttelijä. Ehkä sellaiset miehet, joihin en ole ihastunut kuvittelevat minun olevan ihastunut, koska osaan olla heidän seurassaan normaalisti ja pölistä mitä sattuu. Ihastus paikalle niin pakenen, etten vaan päästä mitään noloa sammakkoa suustani. sivusta

Vierailija
20364/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän täällä? Toisaalta voisin uskoa, toisaalta en.

Uskoakseni en käy.

En olisi sellaista paremmalta ihmiseltä odottanutkaan.

Juu, joku roti.

Vierailija
20365/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen, M.

Ketä M:ää?

Mika 💘

Ei.

Vierailija
20366/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vain sinua.

Ketä? Miestä vai naista?

Miestä.

Oletko L? Osoita se minulle selkeästi niin tiedän.

En ole L.

Vierailija
20367/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy, älkäämme tuomitko Joukoa.

Vierailija
20368/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ja ihan tuosta lennosta riipaisin. Pitää aina käyttää vähän kiertoilmaisuja, niin ei ainakaan tartu automaattiseen sensuuriin. Ja olenhan mä kielellisesti lahjakas, ainakin omasta mielestäni. Mutta en niin taitava, että olisin osannut kaivatun hurmata.

Mistä tiedät ettet ole hurmannut kaivattuasi? Moni täälläkin avautuva keskittyy piilottelemaan tunteitaan irl. Luulen ettei myöskään minun kaivatulla ole aavistustakaan kuinka paljon olen häntä miettinyt. Vaikka jotain sen suuntaista hänelle vihjaisinkin.

No, hän on katkaissut välit kokonaan. Siitä tiedän. Aikoinaan välit oli ihan hyvät, ja joskus koin jopa niin, että ehkä hän jollain tavalla minua arvosti, piti ainakin jonkin verran fiksuna tietyissä jutuissa, joskus nauroi jutuilleni ym., tai ainakin siltä minusta silloin tuntui, ja itse arvostin häntä monestakin syystä, mutta en minä häntä missään vaiheessa mitenkään onnistunut "hurmaamaan". Kyllä sen huomaa, jos nainen tuntee vetoa jotakuta kohtaan. Ne on just ne katseet, lähelle hakeutumiset, hiusten haromiset, keksitään tikusta asiaa jotta päästään tekemisiin jne., ja sellaista ei minun suuntaan oikeastaan ollut. Luulen, että hän pitää ihan erilaisista miehistä kuin itse olen. En tosin ihan varmaksi osaa sanoa, että millaisista.

Et voi yleistää. Jos nainen ei syystä tai toisesta halua tuoda ilmi ihastustaan niin ennemmin välttelee ja välttelee tekemästä jotain sellaista, josta toinen huomaisi kiinnostuksen. Itse olen tällainen välttelijä. Ehkä sellaiset miehet, joihin en ole ihastunut kuvittelevat minun olevan ihastunut, koska osaan olla heidän seurassaan normaalisti ja pölistä mitä sattuu. Ihastus paikalle niin pakenen, etten vaan päästä mitään noloa sammakkoa suustani. sivusta

Itse olen aivan täysin samanlainen. Sitä vaan jäätyy ihan totaalisesti siinä tilanteessa, muiden miesten kanssa ei ole mitään ongelmaa olla normaali.

Vierailija
20369/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen, M.

Ketä M:ää?

Mika 💘

Ei.

Mikko?

Vierailija
20370/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toimin juuri näin ihastuessani ja sehän ei auta asiaani yhtään.

Vierailija
20371/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan tuokin teoriassa mahdollista. Omiin tulkintoihin vaikuttaa se, että minä en osaa tuolla tavalla peitellä ihastustani vaikka yrittäisinkin. Aina se jotenkin tulee esiin. Yleensä just sillä tavalla, että pyrin mahdollisimman paljon tekemisiin ihastuksen kohteen kanssa, näkemään hänestä edes vilauksen jne. Jos koen hänen tuntevan olonsa kiusalliseksi, sitten saatan "paeta" paikalta. Siitä voi ehkä tulla vaikutelma, kuin en tykkäisi ollenkaan. Tarkemmin kun mietin, niin olen kyllä joskus niinkin tehnyt.

Vierailija
20372/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskellyt täällä alter egosi kirjoituksia. Kaipaan samalla hetken.

Vierailija
20373/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitää olla kylmäkiskoinen, jos alunperinkään ei pitänyt muuta olla, kun kaveruutta? En ymmärrä vieläkään.

No vaikka siksi, että huomaa sen toisen olevan kiinnostunut eikä itse ole, eikä halua antaa mitään merkkiä mihin tämä toinen voisi epätoivoissaan tarttua?

Kylmäkiskoisuuden voi myös tulkita vältteleväksi ihastukseksi. Parempi olisi olla ystävällinen, niin kaipaajan ei tarvitse ihmetellä toisen kylmäkiskoisuutta ja voi ymmärtää ehkä paremmin, että kaveruudesta vain kyse.

Vierailija
20374/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
20375/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likewise

Vierailija
20376/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiskellyt täällä alter egosi kirjoituksia. Kaipaan samalla hetken.

Onnea matkaan. Voit aloittaa aika kaukaa.

Vierailija
20377/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi niin mukavaa. Oi, jospa saisin olla mukana.

Vierailija
20378/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kukaan kokenut tilannetta, jossa narsisti piirittää ja piirittää? Narskuhan piirittää niin pitkään, että saa haluamansa.

Miten kävi lopulta? Millainen suhteesta muodostui? Ja siis voihan suhde narsistin kanssa olla myös hyvä.

Eikö sellainen sitkeä piiritys voi olla vain normaalia soidinmenoa? Vai onko sitä automaattisesti narsisti, jos on tosissaan kiinnostunut toisesta?

Vierailija
20379/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa väkisinkin kun Hyacinth Bucket-vaihde on päällä.

Vierailija
20380/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitää olla kylmäkiskoinen, jos alunperinkään ei pitänyt muuta olla, kun kaveruutta? En ymmärrä vieläkään.

No vaikka siksi, että huomaa sen toisen olevan kiinnostunut eikä itse ole, eikä halua antaa mitään merkkiä mihin tämä toinen voisi epätoivoissaan tarttua?

Kylmäkiskoisuuden voi myös tulkita vältteleväksi ihastukseksi. Parempi olisi olla ystävällinen, niin kaipaajan ei tarvitse ihmetellä toisen kylmäkiskoisuutta ja voi ymmärtää ehkä paremmin, että kaveruudesta vain kyse.

Niin, ja siis muutenkin, eikö voisi vaan sanoa suoraan, ettei ole kiinnostunut? Jos huomaa toisen olevan ihastunut, mutta itse ei ole, eikä halua myöskään ruokkia sen toisen tunteita, olisi kaikkien kannalta varmasti helpompaa kertoa se epäkiinnostus ääneen, eikä käyttäytyä kuin lapsi ja vältellä.

Ketju on lukittu.