Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Me sovittais ihan varmasti kaikella tavalla yhteen. Harmaapaitaiselle, mustaverkkariselle.
Agree
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me sovittais ihan varmasti kaikella tavalla yhteen. Harmaapaitaiselle, mustaverkkariselle.
Agree
Kuka on samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Agree
Kuka on samaa mieltä?
Naapuri
Pitikös sinun mies taas tänään olla niin haluttavan näköinen ja hymyileväinen ja katselit liikaa. En ota sinusta selvää. Päätin kyllä, että en enää kehittele mitään typeriä kuvitelmia päässäni vaikka tuijottaisit minua kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko muka tarot olla väärässä? Sain niin rakkauspakkausluennan meistä silloin joskus. Ja nyt kuitenkin harmaasusi imeskelemässä viimeisiä makuja kaipausluista...
Harmaasudella on pehmeä kieli
Puumalla karkea kieli, mutta pehmeä turkki. Kelpaa silitellä. Jos pääset lähelle.
Taidat kaivata saada käpertyä viereen siliteltynä kehräämään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on kun ei enää vaadi mitään
Vaadi keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Agree
Kuka on samaa mieltä?
Naapuri
Arvasinhan, että jotain vilunkia tässä on. Ei ollut naapurille.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjän päällä. Ilman sinua 😓 en toivu ikinä
Etkä ole. Olen tässä vierelläsi, kulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Agree
Kuka on samaa mieltä?
Naapuri
Arvasinhan, että jotain vilunkia tässä on. Ei ollut naapurille.
No höh
k 💕 t. Nähtäispä vielä joskus :(
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää, että kuulen pitkästä aikaa sun äänen 🥰
Mutta onko syykin kiva ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Öitä!
Nyt jo? Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko muka tarot olla väärässä? Sain niin rakkauspakkausluennan meistä silloin joskus. Ja nyt kuitenkin harmaasusi imeskelemässä viimeisiä makuja kaipausluista...
Harmaasudella on pehmeä kieli
Puumalla karkea kieli, mutta pehmeä turkki. Kelpaa silitellä. Jos pääset lähelle.
Taidat kaivata saada käpertyä viereen siliteltynä kehräämään?
Ehkä. Jos osaat olla nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää, että kuulen pitkästä aikaa sun äänen 🥰
Mutta onko syykin kiva ei ole.
Upside down 👍
Oletko sä rakas flunssassa, kun et tullut töihin tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitpa viestin, että sinäkin kaipaat.
Kuvittelen hetken viestin olleen sinulta ja vastaan huudahtaen: Kaipaan!
Kylmä totuus on, ettet kaipaa minua. Yritän kuolettaa kaipaukseni.
Minä en yritä. Kaipaan vaan edelleen. Sydän on romuna, kun lukee näitä juttuja. En vieläkään tajua, miksi kaivattuni suuttui.
Mulle taas on sanottu, että moni vaikuttaa ensin selvästi kiinnostuneelta ja nämä henkilöt on sivustakatsojana odottaneet tai pitäneet itsestäänselvänä, että kohta tapahtuu jotain, mutta sitten ne miehet vaan jotenkin jäätyy eivätkä tee mitään.
En tiedä, en ole itse niin ajatellut tai huomannut. Kerran muistan kyllä kun yksi mies ihan selkeästi jotenkin vaan paskoi housuun, mutta se oli sellainen yli-itsevarma mallin näköinen kreikkalainen, niin tuon pystyi helposti huomaamaan, kun se oli ensin niin itsevarmana kunnes jotenkin lässähtikin siinä silmien edessä ihan täysin ryhtiä myöten, ja lähti sitten hetken seisoskeltuaan ja otsaa raaviskeltuaan pois.