Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella kylmän välttelijän kanssa, jolla on vaivana anhedonia ja äärimmäisen olematon kyky näyttää positiivisia tunteita?
Also known as Cold-Avoidant personality
Noh, eikös tuosta voi parantua? Jos siis olisi joku tukemassa.
Kärsivällisyyttä se ainakin vaatii, että kylmän sydämen saa normalisoitua. Kyllä mulla välillä näkyy hymy, mutta en oikein osaa ilmaista positiivisia tunteita näkyvästi.
No sehän on vaan ihan normaalia, ettei koko ajan naureskele :D Onko sulla stressiä vai mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua pitkä vihreäsilmäinen mies 🤗😊 siitä on hetki aikaan, kun ollaan nähty.
Täältä yksi pitkä ja vihreäsilmäinen mies kumartaa ja toteaa, että niin on aikaa viime näkemisestä mennyt.
Halaus ja suukko.
Tänään nähnyt kaksi kertaa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Etkä kuole, kyllä se siitä.
Mä oon naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
No sit täytynee erota ja matkata rakkauden luokse.
Kauniita unia sinulle hopeakettuseni💙💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella kylmän välttelijän kanssa, jolla on vaivana anhedonia ja äärimmäisen olematon kyky näyttää positiivisia tunteita?
Also known as Cold-Avoidant personality
Noh, eikös tuosta voi parantua? Jos siis olisi joku tukemassa.
Kärsivällisyyttä se ainakin vaatii, että kylmän sydämen saa normalisoitua. Kyllä mulla välillä näkyy hymy, mutta en oikein osaa ilmaista positiivisia tunteita näkyvästi.
No sehän on vaan ihan normaalia, ettei koko ajan naureskele :D Onko sulla stressiä vai mistä johtuu?
Elämän historian koettelemukset ja kasvatusolot => Eristäytyminen => Yksinäisyyden kokemus => Itseinho ja Anhedonia => Huono itsetunto => Alati voimistuva kierre on valmis.
Miksi lopetit sen harrastuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää itsellenne palvelus, panostakaa irliin!
Ei pysty enää. Mahikset on sen suhteen nollissa tällä hetkellä. Jos jotain olis tehtävissä, tekisin sen. Virhe oli siinä, että keskityin liikaa menneisyyden setvimiseen nykyhetkeen keskittymisen sijaan. Käsi pystyyn virheen merkiksi.
Utelit hänen suhteistaan ja murehdit minkälaisia kumppaneita hänellä ennen ollut? Ei hyvä.
Ei mennyt noin. Liittyi meidän välisiin asioihin. En aio niitä täällä avata.
Ootko n vai m?
m
Sivusta etkä varmaan ole hän. Mutta väärinkäsitykset jäi selvittämättä eikä niitä varmaan enää saisikaan selvitettyä. Enkä edes haluaisi olla miehen kanssa, joka ei suhtaudu minuun positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Mä en halua erota, mulla on hyvä liitto. Mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, olis tosi väärin jättää hänet. Mutta mun pää on ihan sekaisin, en ole koskaan rakastunut näin täysin. Kirjaimellisesti tuntuu, että kuolen. Auttakaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Mä en halua erota, mulla on hyvä liitto. Mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, olis tosi väärin jättää hänet. Mutta mun pää on ihan sekaisin, en ole koskaan rakastunut näin täysin. Kirjaimellisesti tuntuu, että kuolen. Auttakaa.
Olet ihastunut, et rakastunut. Anna ajan kulua ja koita nauttia tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Niinhän sinä kerroit jo aiemmin kun on niin ihana mies. Ole sinä nyt ihana nainen!
Vierailija kirjoitti:
Minkä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut ja aloittanut monia harrastuksia. Menen aina elämässä fiiliksen mukaan. Toisinaan harrasteasiat jää joksikin aikaa, kunnes taas tartun uudella innolla niihin. Harrastuksen pitää mielestäni olla sellainen, että se tuottaa iloa eikä ole mikään pakkopulla.
Haluan sua niin paljon, että mun keho värisee vielä useita päiviä sun tapaamisen jälkeen. Tällaistako se on? Jos mies haluat mua edes puoliksin niin paljon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Niinhän sinä kerroit jo aiemmin kun on niin ihana mies. Ole sinä nyt ihana nainen!
Mutta jos sydän kuuluu toiselle? Ihastumista ei pysty hallitsemaan järjellä.
Vierailija kirjoitti:
En mä oo mitään harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, rakastuin, kuolen!
Mä oon naimisissa
Ihmiset eroaa.
Olet ihastunut, et rakastunut. Anna ajan kulua ja koita nauttia tunteesta.
Kukaan ei koskaan ennen ole kolahtanut näin totaalisesti. En pysty nukkumaan, ruoka ei maistu. Tunnen hänet pitkältä ajalta. Ei ole mikään pikku ihastuminen. Niitä on ollut ennenkin, mutta nyt on eri juttu kyseessä. Tämä ei tule menemään ohi.
Iltavuorossa.