Klarna boikottiin
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti: Miksi? itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa Klarnan kanssa.
Ei suostu myymään minulle koska olen yli 60v perussuomalaisia äänestänyt heteromies. Myy silti 20v vassarinaisille.
Joillakin verkkokauppiailla on onneksi payment tai muu. Mutta joillakin vain klarna. Ei sillä että kauheasti olisi tilaamassa.
Ja sitten kun laskussa jotain setvittävää, kiva säätää robotin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Koska tekoäly. En tykkää.
Ei se sinun tykkäämisiäsi tarvitse.
Vierailija kirjoitti: Miksi? itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa Klarnan kanssa.
Ei minullakaan. Kaikki toiminut moitteettomasti.
Mennyt pakostakin boikottiin, kun niiden järjestelmä ei hyväksy mun sähköpostiosoitetta.
Toinen karhu tulee paperisena, lisämaksuineen. Edeltävät sähköpostiin ja sovellukseen, mutta kun ei näy... sitten tulee lisämaksu karhu. En tykkää.
Olen yrittänyt monia kertoja selvittää asiaa. Sen jälkeen vaihtaa toiseen sähköpostiin kolmesti. Aina tietty botin kanssa asioiden. Sanoo asian olevan ok, vaihto tehty ja ei sitten olekaan.
V*ttu olkoot!
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa setvinyt, ei ongelmaa siinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan. Kaikki toiminut moitteettomasti.
Mäkin oon ollu tyytyväinen. Kerran ei tilausta toimitettu, soitto Klarnaan, lasku hyllylle riittävän pitkäksi aikaa, homma hoitui. Mulla ei oo monen vuoden ajalta muuta ku hyvää sanottavaa ja tämä ei ole yleistä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti joo, näin mulle kävi: Olen botti, miten voin auttaa, olen botti, en saa selvää, olen botti mitä tarkoitit, olen botti miten hurisee, olen botti poks, yhteys poikki. ALUSTA. Olen botti, miten voin auttaa, olen botti, en saa selvää, olen botti, mikä asia, olen botti, präts yhteys poikki. ALOITA ALUSTA, maailma näköjään kehittyy huimaa vauhtia!
Onnea vaan sen kun ensimäinen kerta osuu kohdalle. Mä maksoin laskut Klarnaan ihan ajallaan, mutta heidän järjestelmässä oli bugi ja ne ei kirjautuneet maksetuiksi.
Sitä soppaa olikin kiva selvitellä bottien kanssa kun maksumuistutuksiakin alkoi satelemaan.
Eli kaikki toimi siihen asti hyvin kun ei enää toiminutkaan ja asikaspalvelun laatu vaikutti siihen, että itse en enää Klarnaa aio käyttää.
Harmi sinänsä kun toimi tuohon asti hyvin.
Mä en oo ikinä suostunut toimiin Klarnan kanssa, en halua mitään laskuja vaan maksaa ostokseni heti. Ja se taas vaatisi, että päästäisin ne tarkkaileen mun tiliä kuukausiksi. Sitä ei kukaan tuu tarkkaileen ees minuuteiksi.
Vaadi botilta, että siirtää sinut asiakaspalveluhenkilön kanssa asioimaan. Aikansa pistää vastaan, mutta kun vaan jankkaa asiaa, niin lopulta lähettävät linkin, jota painamalla soittavat ja aikansa jonotettua pääsee juttelemaan ihan ihka oikean ihmisen kanssa. Minulta karhuttu kaksi kertaa saman kuukauden aikana etukäteen maksettua laskua. Otin opikseni, enää en maksa etukäteen, jos kerran heidän ohjelmansa ei ymmärrä sitä.
Miksi?
itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa Klarnan kanssa.