Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä M miehelle jonka kanssa harrastettu sänkypuuhia
Voisin lähettää samat terveiset M-miehelle. Hän on kyllä naisiin päin, josko sittemmin on rauhoittunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun viestejä, sinä vastentahtoinen rakkauteni kohde. Annan tilaa kuten pyysit. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että helpompaankin ihmiseen olisin voinut rakastua. Kuitenkin huonoista puolistasi ainut joka minua häiritsee on se, että et yhtään uskalla yrittää.
Pidät mua paljon heikompana ja typerämpänä kuin olen, ja jos et anna mulle mahdollisuutta osoittaa että oon sun puolella, et koskaan saa tietää totuutta.
Miten hän osoittaa sen, että pitää sua heikompana ja typerämpänä?
Hän ei luota siihen, että hallitsen ihastumiseni häneen aivan hyvin. Kokee tehtäväkseen suojella minua sen seurauksilta olemalla minua kohtaan kylmäkiskoinen vs. jos olisi vain oma itsensä.
Kun tarjoan apua tai tukea, ei ota sitä vastaan koska luulee että hän jäisi sitten velkaa minulle (ei luota pyyteettömyyteeni). Ei kerro mitkä juttuni satuttavat häntä - näin tulen satuttaneeksi tarkoittamattani ja tilanne pääsee jatkumaan pidemmän aikaa, mikä sitten harmittaa molempia.
Hän voisi paljon avoimemmin näyttää huonoja puoliaan ilman että ne minua hetkauttaisivat mitenkään. Hän ilmeisesti luulee pitävänsä niitä piilossa, mutta kyllä minä niistä olen ollut tietoinen jo pitkään. Hän ei vain ole vielä tajunnut että minä tunnen hänet paljon paremmin kuin hän luulee, ja haluan siitä huolimatta jatkaa yhteydenpitoa enkä ole menossa yhtään minnekään (pl. jos hän itse haluaa tilaa ja pyytää sitä).
Ts. hän elää sellaisessa harhassa jossa hän on manipuloinut minut ihastumaan itseensä esiintymällä täydellisenä, mutta oikeasti olen ihastunut hänen todelliseen epätäydelliseen persoonaansa. Häntä myös ilmeisesti ärsyttää se, että olen niin helposti manipuloitavissa. :D
Jotenkin vähän kuulostaa, että sun pitäisi jättää toi ihminen kokonaan rauhaan? Sivusta
Onko täällä kukaan kokenut tilannetta, jossa narsisti piirittää ja piirittää? Narskuhan piirittää niin pitkään, että saa haluamansa.
Miten kävi lopulta? Millainen suhteesta muodostui? Ja siis voihan suhde narsistin kanssa olla myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan kokenut tilannetta, jossa narsisti piirittää ja piirittää? Narskuhan piirittää niin pitkään, että saa haluamansa.
Miten kävi lopulta? Millainen suhteesta muodostui? Ja siis voihan suhde narsistin kanssa olla myös hyvä.
Suako nyt piiritetään? Oletko satavarma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähettää samat terveiset M-miehelle. Hän on kyllä naisiin päin, josko sittemmin on rauhoittunut
M-miehiä täälläkin kaadettu useampi. Hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitää olla kylmäkiskoinen, jos alunperinkään ei pitänyt muuta olla, kun kaveruutta? En ymmärrä vieläkään.
No vaikka siksi, että huomaa sen toisen olevan kiinnostunut eikä itse ole, eikä halua antaa mitään merkkiä mihin tämä toinen voisi epätoivoissaan tarttua?
Kohtalaisen ylimielinen pitää olla, jos noin ajattelee. Edelleenkin kyse ollut koko ajan pelkästä kaveruudesta. Siinä kohtaa se on ihan sama, vaikka väläyttäisi kaikki merkit pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuelämää huijari
No means no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivoisin että tämä on minulle <3
MM
Pahoittelut MM ei ole sopiva tunniste
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan vain sinua.
Kukas nyt on noin hurahtanut?
Sitä se teettää kun esittää kovanaamaa ja etäistä ihmistä jota ei kiinnosta yhtään mikään tai kukaan millään tasolla ja lopulta näkee kuinka kaikki vain katoavat paikalta. Voihan siitäkin syyttää vaikka koko Universumia. Älä pidä itseäsi Jumalan veroisena. XD
Vierailija kirjoitti:
Sussa oli sellanen aura tai mikskä sitä sanois joka resonoi
Oli? Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa oli sellanen aura tai mikskä sitä sanois joka resonoi
Oli? Milloin?
Oli koska ei olla nähty pitkään aikaan. Toivottavasti on vieläkin. Ap
Käytköhän täällä? Toisaalta voisin uskoa, toisaalta en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitää olla kylmäkiskoinen, jos alunperinkään ei pitänyt muuta olla, kun kaveruutta? En ymmärrä vieläkään.
No vaikka siksi, että huomaa sen toisen olevan kiinnostunut eikä itse ole, eikä halua antaa mitään merkkiä mihin tämä toinen voisi epätoivoissaan tarttua?
Kohtalaisen ylimielinen pitää olla, jos noin ajattelee. Edelleenkin kyse ollut koko ajan pelkästä kaveruudesta. Siinä kohtaa se on ihan sama, vaikka väläyttäisi kaikki merkit pöytään.
Mutta joo kiitos tästä kommentista. En voi sietää ylimielisiä ihmisiä, joten tästä tulikin helppoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni en käy.
Vierailija kirjoitti:
Toki käyn. Tosin riippuu ketä etsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätellä nahkavaltikkaa. Olipa siinä kekseliäs sanamuoto.
Kiitos! Ja ihan tuosta lennosta riipaisin. Pitää aina käyttää vähän kiertoilmaisuja, niin ei ainakaan tartu automaattiseen sensuuriin. Ja olenhan mä kielellisesti lahjakas, ainakin omasta mielestäni. Mutta en niin taitava, että olisin osannut kaivatun hurmata.
Mistä tiedät ettet ole hurmannut kaivattuasi? Moni täälläkin avautuva keskittyy piilottelemaan tunteitaan irl. Luulen ettei myöskään minun kaivatulla ole aavistustakaan kuinka paljon olen häntä miettinyt. Vaikka jotain sen suuntaista hänelle vihjaisinkin.
No, hän on katkaissut välit kokonaan. Siitä tiedän. Aikoinaan välit oli ihan hyvät, ja joskus koin jopa niin, että ehkä hän jollain tavalla minua arvosti, piti ainakin jonkin verran fiksuna tietyissä jutuissa, joskus nauroi jutuilleni ym., tai ainakin siltä minusta silloin tuntui, ja itse arvostin häntä monestakin syystä, mutta en minä häntä missään vaiheessa mitenkään onnistunut "hurmaamaan". Kyllä sen huomaa, jos nainen tuntee vetoa jotakuta kohtaan. Ne on just ne katseet, lähelle hakeutumiset, hiusten haromiset, keksitään tikusta asiaa jotta päästään tekemisiin jne., ja sellaista ei minun suuntaan oikeastaan ollut. Luulen, että hän pitää ihan erilaisista miehistä kuin itse olen. En tosin ihan varmaksi osaa sanoa, että millaisista.
Mistä tiedät ettet ole hurmannut kaivattuasi? Moni täälläkin avautuva keskittyy piilottelemaan tunteitaan irl. Luulen ettei myöskään minun kaivatulla ole aavistustakaan kuinka paljon olen häntä miettinyt. Vaikka jotain sen suuntaista hänelle vihjaisinkin.