Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
20301/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tänään uskallan ajatella sitä että hän on tehnyt kivoja juttuja, että hän saattaa olla ihana

Vierailija
20302/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaivatullani vielä mun puhelinnumeroa.. yhteys on katkennut todella kauan sitten. Käyn kuitenkin välillä katselemassa Whatsapp-kuvaasi ja muistelen hymyäsi, mies. Me ei taidettu koskaan viestitellä Whatsappissa, mutta onneksi numerosi on säilynyt yhteystiedoissani. Joskus aloitan kirjoittamaan sinulle viestiä, mutta pyyhin sen aina pois.. Suukkoja sinne toiselle puolelle Suomea! Ajattelen sua.😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20303/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi. En oo saanu sua mielestä sen lauantain jälkeen.

Vierailija
20304/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusetit mua.

Enkä.

Et ole edes irl kysynyt.

Vierailija
20305/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan edelleen, M.

Vierailija
20306/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkoa vaan kaipaan. 💕

Vierailija
20307/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaipauksen jälkeen ihana vapaus. Rakkaus on.

Vierailija
20308/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan edelleen, M.

Ketä M:ää?

Vierailija
20309/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että mitä jos vilkkaalla tai normaalillakin libidolla varustettu mies eksyy tänne eli kaipaamaan niin kauanko hän pystyy olemaan ilman seksiä. Mun oletus on, että me naiset totutaan siihen hiukan paremmin, mitä nyt ajoittaiset sekä kuukausittaiset piikit halujen suhteen. Käykö molemmille sukupuolille niin että ajan kuluessa ne tarpeet on sivussa, jäähyllä, horroksessa odottamassa toisia aikoja.

Se on aika yksilöllistä naisillakin. Olen tottunut vuosien seksittömiin kausiin (toisen ihmisen kanssa), mutta ei se halu ole koskaan lähtenyt pois, eli yleensä p*nettaa päivittäin ja monta kertaa. :(

Ois kyllä kiva jos kävisi noin, että halut menisivät vain horrokseen jos ei ole kumppania. 

Yksin ollessa on helpompaa, ei ärsytä seksittömyys, kun ei ole päivittäin lähellä ärsykkeitä ja sitä kenen kanssa voisi harrastaa. Se on piinaa jos se ihminen on siinä mutta mitään ei tapahdu.

Välillä on kyllä ollut hetkiä kun seksittömyys on ollut vaikeaa, todella vaikeaa myös yksinollessa

Kyllä parisuhdekin voi tuhota niitä haluja. En voi enää koskeakaan puolisooni. Miten voisin koskea johonkin toiseenkaan. Ei meillä ole ollut yli vuoteen seksiä kertaakaan. En voi koskea ihmistä, johon ei ole enää tunteita. Mennään kaikessa siinä rajalla, että huomenna meitä ei enää ole. Eikä se tarkoita, että ketään muuta enää ikinä ottaisin. Kaipaan täällä toista, mutta en usko meille tulevan ikinä mitään ja siihen on monta syytä. Enemmän eristäydyn kaikista. Ihmisten keskellä mulle tuottaa muutenkin suuria vaikeuksia OCD. Rajatussa piirissä sitä ongelmaa ei ole. Sivusta ihan muu. 

Minulla ei ole parisuhdekokemusta, mutta voisin kuvitella, että juurikin huono parisuhde voisi latistaa haluni ja menisin horrokseen. En toki voi tietää kävisikö näin, mutta ajatuksen tasolla voisin kuvitella, että jos olisin parisuhteessa ja puoliso kohtelisi kaltoin, olisi ilkeä, epäempaattinen ym., niin saattaisin kokea sellaisen sisäisen kuoleman, joka tapppaisi seksuaalisen halun. Tietty en osaa sanoa, kokisinko sitä silti jotain muuta kohtaan tai yleisesti, vai kuolisiko se kokonaan. Minulle oma mieleni on ärsyke, joten en tiedä miten se käyttäytyisi tuollaisessa tilanteessa - eli lopahtaisiko halu, vai loisiko mieleni jotain reittejä pitääkseen sitä yllä ja paetakseen mielikuvituksen kautta pois kurjasta kotitilanteesta.

- tuo jolla ei mene horrokseen, vaikka olisi vuosiakin ilman 

Vierailija
20310/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vain sinua.

Vierailija
20311/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa nuolaista Anskun suolaista...

Vierailija
20312/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksettömistä ihmisistä ei tänne kukaan kirjoita.

Vierailija
20313/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vain sinua.

Ketä? Miestä vai naista?

Vierailija
20314/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että mitä jos vilkkaalla tai normaalillakin libidolla varustettu mies eksyy tänne eli kaipaamaan niin kauanko hän pystyy olemaan ilman seksiä. Mun oletus on, että me naiset totutaan siihen hiukan paremmin, mitä nyt ajoittaiset sekä kuukausittaiset piikit halujen suhteen. Käykö molemmille sukupuolille niin että ajan kuluessa ne tarpeet on sivussa, jäähyllä, horroksessa odottamassa toisia aikoja.

Se on aika yksilöllistä naisillakin. Olen tottunut vuosien seksittömiin kausiin (toisen ihmisen kanssa), mutta ei se halu ole koskaan lähtenyt pois, eli yleensä p*nettaa päivittäin ja monta kertaa. :(

Ois kyllä kiva jos kävisi noin, että halut menisivät vain horrokseen jos ei ole kumppania. 

Yksin ollessa on helpompaa, ei ärsytä seksittömyys, kun ei ole päivittäin lähellä ärsykkeitä ja sitä kenen kanssa voisi harrastaa. Se on piinaa jos se ihminen on siinä mutta mitään ei tapahdu.

Välillä on kyllä ollut hetkiä kun seksittömyys on ollut vaikeaa, todella vaikeaa myös yksinollessa

Itse olen kaivatun kanssa tekemisissä lähes päivittäin. Ja se on juuri näin, kun mitään ei tapahdu, niin turhauttaa ja vitu*ttaa.

Vierailija
20315/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua H-nainen, illalla nähdään 💕

Vierailija
20316/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdin sinun peliisi mukaan? Hauskanpitoa kaikki tyyni, kun mitään et tahtonut etkä todella aikonut.

Etkö pelannut itsekin?

Vierailija
20317/27486 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vain sinua.

Ketä? Miestä vai naista?

Miestä.

Vierailija
20318/27486 |