Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennakkoluulot esimerkiksi hyvän ulkonäön vaikutuksesta persoonaan. Pinnallisuus

Vierailija
08.05.2023 |

Olen kai ihan kaunis ja tapailen tällä hetkellä miestä jonka parhaita puolia on hänen persoona.
Hän sanoi että näytän supermallilta ja hän on muutenkin todella keskittynyt ulkonäkööni. Itse en ulkonäköäni ajattele, vaan se huomio tulee aina ulkoa päin.

Myös minussa on parasta on luonteeni. En varsinaisesti ole varma kauan tapailumme kestää...

Mies itse ei todellakaan ole komea, mutta pidän hänen persoonastaan erittäin paljon. Paitsi että hän näemmä on pinnallinen.

Ja yhtä paljon kuin usein kauniista ihmisistä ajatellaan heidän olevan pinnallisia, minäkin olin ennakkoluuloinen tämän miehen suhteen ihan toiseen suuntaan. Ajattelin että kerrankin olisi mies joka ei keskity minun ulkonäköön. Mutta olin väärässä. Pinnallinen ihminen näkee muissa vain ulkonäön pitää paikkansa.

En oikein tiedä kuinka tämä asia asetella ja olla mahdollisimman neutraali.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on äidinkielesi?

Vierailija
2/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on äidinkielesi?

Pysytään kuitenkin aiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin palstalla ollaan aina heti kivittämässä jos tekstissä on mitään viitteitä että henkilö on kaunis.

Vaikka persoona olisi kuinka ihana.

Vierailija
4/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita kumppani, joka on ulkonäöltä suunnilleen samaa tasoa tai parempi kuin sinä. Komea mies, joka on tottunut kauniisiin naisiin, tuskin antaa ulkonäölle niin suurta painoarvoa kuin rumempi.

Vierailija
5/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla suhde hataralla pohjalla jos miehelle merkkaa sinussa pelkästään ulkonäkö. Kauneus on tunnetusti katoavaista ja olipa miten kaunis tahansa, niin aina on riski että jostain löytyy miehen mielestä kauniimpi.

Vierailija
6/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita kumppani, joka on ulkonäöltä suunnilleen samaa tasoa tai parempi kuin sinä. Komea mies, joka on tottunut kauniisiin naisiin, tuskin antaa ulkonäölle niin suurta painoarvoa kuin rumempi.

Ideana tässä on siis se että jos mies saisi koska tahansa yhtä kauniin kuin sinä tai kauniimman, voit olla varma, että hän on kanssasi muista syistä kuin ulkonäön takia.

Vierailija
7/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloittaja on sellainen farkuissa ja villapaidassa kulkeva, joka ei korosta itseään runsailla meikeillä ja kampauksilla ym niin sitten tuossa on jopa pointtia...muutoin ei

Vierailija
8/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideana tässä on siis se että jos mies saisi koska tahansa yhtä kauniin kuin sinä tai kauniimman, voit olla varma, että hän on kanssasi muista syistä kuin ulkonäön takia.

Sellainen kumppani on tottunut ettei tarvitse naisille tarjota kuin ulkonäkönsä.

Vierailija
9/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies on samanlainen kuin minä, hän ei ollenkaan anna painoarvoa ulkonäölle. Ei sen pitäisi olla ulkonäköön liittyvää.

ap

Vierailija
10/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit ettei miestä kiinnosta ulkonäkösi? Miehelle ei todellakaan ole naisessa tärkeintä henkinen puoli,muuten voisi olla yhtä hyvin miesten kanssa.

Vierailija
11/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle ns trophee.

Vierailija
12/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies on samanlainen kuin minä, hän ei ollenkaan anna painoarvoa ulkonäölle. Ei sen pitäisi olla ulkonäköön liittyvää.

ap

Maailma ei ole sellainen kuin pitäisi. Miehille ulkonäkö merkkaa enemmän kuin naisille. Koska olet kaunis, sinun on vaikeampi tietää niitä miesten motiiveja. Se on varjopuoli hyvässä ulkonäössä. Plussia on kuitenkin paljon enemmän.

Vierailija
13/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kyllä mennyt luotto ihan kaikenlaisiin miehiin. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, kun yrittää löytää hyvää sellaista. En enää edes etsi. Soittaisin varmaan poliisin jos joku komea, korkeakoulutettu könsikäs yrittäisi lähestyä, sillä se olisi erittäin epäilyttävää!

Nuorena ja hoikkanakin sain ensin hyvältä vaikuttavia miehiä, mutta A I N A paljastuivat jotenkin tiedostamattaan misogynistisiksi pinnallisuudessaan.

Vierailija
14/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kyllä mennyt luotto ihan kaikenlaisiin miehiin. Tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, kun yrittää löytää hyvää sellaista. En enää edes etsi. Soittaisin varmaan poliisin jos joku komea, korkeakoulutettu könsikäs yrittäisi lähestyä, sillä se olisi erittäin epäilyttävää!

Nuorena ja hoikkanakin sain ensin hyvältä vaikuttavia miehiä, mutta A I N A paljastuivat jotenkin tiedostamattaan misogynistisiksi pinnallisuudessaan.

Nimenomaan!

Tämän miehen kanssa keskustelu sujui todella hyvin heti ensihetkestä ja Silti tuntuu että nyt hän näkee vain ulkonäköni.

Epätoivoinen olo.

ap

Vierailija
15/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

99,9% miehistä antaa painoarvoa ulkonäölle. Ehkä sokeat eivät anna, kannattaa harkita sellaista.

Vierailija
16/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

99,9% miehistä antaa painoarvoa ulkonäölle. Ehkä sokeat eivät anna, kannattaa harkita sellaista.

Tietysti jonkun verran. Mutta älä viitsi. Ei ulkonäön pitäisi mennä yli persoonan!

Vierailija
17/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tietysti jonkun verran. Mutta älä viitsi. Ei ulkonäön pitäisi mennä yli persoonan!

Ulkonäkö molemmilla sukupuolilla ja raha/status miehillä, menevät aina yli persoonan. Ne katsotaan ensimmäisinä.

Vierailija
18/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos aloittaja on sellainen farkuissa ja villapaidassa kulkeva, joka ei korosta itseään runsailla meikeillä ja kampauksilla ym niin sitten tuossa on jopa pointtia...muutoin ei

Olen juurikin sellainen.

ap

Vierailija
19/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ulkonäkö molemmilla sukupuolilla ja raha/status miehillä, menevät aina yli persoonan. Ne katsotaan ensimmäisinä.

Hahaha. Minua ei todellakaan kiinnosta raha tai status.

ap

Vierailija
20/78 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Yrität antaa itsestäsi kuvaa, että ulkonäkö ei merkitse sulle mitään. Kuitenkin kirjoitat aloituksessa, että "mies itse ei todellakaan ole komea". Et siis ole sinäkään ulkonäön arvioimisen yläpuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän