Tapasin eilen sellaisen kailottajan ja inkvisiittorin, etten meinannut saada illalla unta
Vieras ihminen. Kyseli koko ajan jotain kovalla äänellä, eikä kuunnellut vastauksia vaan kysyi lisää. Kertoi itsestään ummet ja lammet. Ei meinannut päästää minua lähtemään tilanteesta. Pieni lapsi veti häntä kädestä, että lähdetään, mutta kailottaja vain jatkoi.
Illalla hän tuli ajatuksiin kuten hirviöt joskus pienenä!
Oletteko te tavanneet rasittavia ihmisiä, jotka ovat jääneet vaivaamaan? Miten irtaudutte tilanteesta?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa?!
Mitä tarkoitat? Kai tänne typeriäkin ongelmia saa kertoa. Ap
Eräs työkaveri kyseli kaikkea hyvin henkilökohtaista minulta kaikkien kuullen. Varmistin asian muilta, ja olin ainoa, jolle hän piti Gestapo-kuulusteluja.
Oletan, että hän yritti kaivaa minusta tietoa joita voisi käyttää minua vastaan. Vastailin osaan, ja osaan en. Jotkut ovat luonteeltaan outoja, eikä sille voi mitään. Niistä pitää pysyä kaukana.
Olen tavannut kaikenlaisia. Osasta irrottautuu huumorin voimin ja jutusta tulee hyvä tarina ja negatiivisista sitten keskittymällä tähän hetkeen ja siihen, että tyypillä on joku ongelma, ei mulla.
Kaikki oudot ei oo muuten huonoja, vaan varsin kiehtovia ja hauskoja. Jossain murteessa outo tarkoittaa vierasta, tuntematonta ihmistä.
Olen usein tekemisissä lähipiiriin kuuluvan vastaavanlaisen henkilön kanssa. Hän pääsee joka kerta ihoni alle ja ainoa keino on vain laitella pari viestiä hyvällä ystävälleni, että taas jäi ällöttävä olo. Aikaa myöten olen oppinut työntämään tyypin mielestäni.
Mikä sua vaivaa?!