Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä kirppishintoja tänään - kulahtanut huivi 18 e

Vierailija
07.05.2023 |

Menee vitsi puolelle joillakin tämä hinnoittelu, mutta monet paikat on joppareiden.

Jotka myyvät ylihintaan mutta ei mene kaupaksi.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta vanha joka kodista löytyvä lintukirja 17 euroa.

Vierailija
102/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotta vanha joka kodista löytyvä lintukirja 17 euroa.

Mun kodissa ei ole yhtään lintukirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä useampi taitaa olla sellainen, että ostaa vähän ja harkiten. Tällöin hinta ei niin ole kynnyskysymys eikä se, onko tuote uusi vai käytetty. On vanhentunut ajatus, että kaikki menee kaupaksi, kun vain halvalla myy.

Toisaalta kirrpispaikkojen vuokrat ovat nykyään ihan älyttömiä, joten kaikkea ei vain voi eurolla myydä.

Ja jos laittaa tavarat liian halvalla myyntiin, niin jobbari ostaa tavarat myyntiin omaan pöytäänsä tuplahinnalla.

Yhdellä kirpparilla uusia pöytiä laitetaan maanantaisin, heti kun kirppis aukeaa, jobbari, joka on vanhempi naishenkilö, käy kaikki pöydät lävitse ja kerää niistä halvat tavarat ostoskoreihinsa ja hinnoittelee ne kaksi tai usemman kerran kalleimmiksi ja laittaa ne omalle pöydälleen esille myyntiin.

Ja varmasti maksaa myös verot voitostaan😉

Valtaosa jobbareista ei kyllä mitään isoja summia tuolla harrastuksella tienaa. Olen elämässäni tiennyt/tuntenut useamman jobbarin, ja suurin osa on ollut eläkeläisiä tai työttömiä jotka yksinkertaisesti tykkäävät kuluttaa aikaa kirpputoreilla kierrellen, ja tienaavat ajanvietteellään vähän esim. ruokarahaa. Jos jostain yksittäisestä tavarasta tekee kympin tai pari kymppiä voittoa, niin käytännössä se jobbarin "tuntipalkka" on useimmiten jotain euron luokkaa, kun ottaa huomioon kaiken siihen kuluvan ajan yhteensä.

Onhan verottajan haaviin käynyt sellaisiakin jobbareita, jotka ovat tienanneet monta kymmentä tuhatta vuodessa tuolla touhulla. Itsekin tiesin 2000-luvun alussa yhden. Mutta se onkin sitten jo niin laajaa toimintaa, ettei tuollaisiin tienesteihin - tai edes puoleen siitä - päästä siirtämällä halpaa tavaraa omalle paikalle kalliimmalla myyntiin.

Tuo minun tietämäni nainen oli valjastanut koko perheensä pyörittämään bisnestään. Hänellä oli myyntipaikat ainakin kolmella eri kirppiksellä - useampi myyntipaikka per kirppis, sai varmaan jotain paljousalennusta - ja noihin myyntipaikkoihin tuotiin halvalla tavaraa myyntiin ulkomailta, etenkin feikkilaukkuja. Sitten taas toinen puoli bisneksestä, se varsinainen jobbaripuoli, toimi Huutonetissä, jossa hänellä oli kerrallaan aina satoja tavaroita myynnissä. Tällä touhulla nainen tienasi perheelleen ainakin omakotitalon. Ja joo, huonostihan siinä lopuksi kävi. Jos en ihan väärin muista, hän kärähti feikkituotteiden maahantuonnista, ja sitten verottajakin kävi kiinni. Kuten sananlasku sanoo, ahneella on, noh, tietynlainen loppu.

Itse olen ollut muutaman kuukauden työttömänä, enkä saa mitään muuta kuin peruspäivärahan, joten olen myynyt jonkin verran kirppislöytöjä kalliimmalla eikä kyllä hävetä yhtään. Mitään upeaa bisnestä tämä ei ole, vaan rasittavaa näpertelyä - oikeasti, tavaroiden laittaminen Toriin myyntiin on vihoviimeistä hommaa - eikä kukaan muu kuin epätoivoinen ihminen käy tällaista nappikauppaa. 100-300 euroa olen kuukaudessa tehnyt voittoa, riippuen siitä mitä löytöjä olen tehnyt, sen verran että olen ainakin sähkölaskut saanut sillä maksettua. Tuntipalkka on jäänyt ihan naurettavaksi, varmaan tosiaan jotain 1e/h kaikkineen. Mutta minkäs teet kun laskut oli saatava maksettua.

Onneksi sain nyt määräaikaisia töitä, niin ei tarvitse vähän aikaa tällaista touhuta.

Kiittäkää luojaanne tai mitä tahansa haluatte kiittää, te kaikki joilla on hyväpalkkainen työ.

100-300 € lisätienestejä kuukaudessa on kyllä ihan hyvä lisä. Sen lisäksihän saa kaikki muutkin tuet, mitä saisi ilman (pimeitä) kirppistuloja.

Vierailija
104/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä useampi taitaa olla sellainen, että ostaa vähän ja harkiten. Tällöin hinta ei niin ole kynnyskysymys eikä se, onko tuote uusi vai käytetty. On vanhentunut ajatus, että kaikki menee kaupaksi, kun vain halvalla myy.

Toisaalta kirrpispaikkojen vuokrat ovat nykyään ihan älyttömiä, joten kaikkea ei vain voi eurolla myydä.

Ja jos laittaa tavarat liian halvalla myyntiin, niin jobbari ostaa tavarat myyntiin omaan pöytäänsä tuplahinnalla.

Yhdellä kirpparilla uusia pöytiä laitetaan maanantaisin, heti kun kirppis aukeaa, jobbari, joka on vanhempi naishenkilö, käy kaikki pöydät lävitse ja kerää niistä halvat tavarat ostoskoreihinsa ja hinnoittelee ne kaksi tai usemman kerran kalleimmiksi ja laittaa ne omalle pöydälleen esille myyntiin.

Onko tuo Oulussa?

Vierailija
105/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa jobbareista ei kyllä mitään isoja summia tuolla harrastuksella tienaa. Olen elämässäni tiennyt/tuntenut useamman jobbarin, ja suurin osa on ollut eläkeläisiä tai työttömiä jotka yksinkertaisesti tykkäävät kuluttaa aikaa kirpputoreilla kierrellen, ja tienaavat ajanvietteellään vähän esim. ruokarahaa. Jos jostain yksittäisestä tavarasta tekee kympin tai pari kymppiä voittoa, niin käytännössä se jobbarin "tuntipalkka" on useimmiten jotain euron luokkaa, kun ottaa huomioon kaiken siihen kuluvan ajan yhteensä.

Onhan verottajan haaviin käynyt sellaisiakin jobbareita, jotka ovat tienanneet monta kymmentä tuhatta vuodessa tuolla touhulla. Itsekin tiesin 2000-luvun alussa yhden. Mutta se onkin sitten jo niin laajaa toimintaa, ettei tuollaisiin tienesteihin - tai edes puoleen siitä - päästä siirtämällä halpaa tavaraa omalle paikalle kalliimmalla myyntiin.

Tuo minun tietämäni nainen oli valjastanut koko perheensä pyörittämään bisnestään. Hänellä oli myyntipaikat ainakin kolmella eri kirppiksellä - useampi myyntipaikka per kirppis, sai varmaan jotain paljousalennusta - ja noihin myyntipaikkoihin tuotiin halvalla tavaraa myyntiin ulkomailta, etenkin feikkilaukkuja. Sitten taas toinen puoli bisneksestä, se varsinainen jobbaripuoli, toimi Huutonetissä, jossa hänellä oli kerrallaan aina satoja tavaroita myynnissä. Tällä touhulla nainen tienasi perheelleen ainakin omakotitalon. Ja joo, huonostihan siinä lopuksi kävi. Jos en ihan väärin muista, hän kärähti feikkituotteiden maahantuonnista, ja sitten verottajakin kävi kiinni. Kuten sananlasku sanoo, ahneella on, noh, tietynlainen loppu.

Itse olen ollut muutaman kuukauden työttömänä, enkä saa mitään muuta kuin peruspäivärahan, joten olen myynyt jonkin verran kirppislöytöjä kalliimmalla eikä kyllä hävetä yhtään. Mitään upeaa bisnestä tämä ei ole, vaan rasittavaa näpertelyä - oikeasti, tavaroiden laittaminen Toriin myyntiin on vihoviimeistä hommaa - eikä kukaan muu kuin epätoivoinen ihminen käy tällaista nappikauppaa. 100-300 euroa olen kuukaudessa tehnyt voittoa, riippuen siitä mitä löytöjä olen tehnyt, sen verran että olen ainakin sähkölaskut saanut sillä maksettua. Tuntipalkka on jäänyt ihan naurettavaksi, varmaan tosiaan jotain 1e/h kaikkineen. Mutta minkäs teet kun laskut oli saatava maksettua.

Onneksi sain nyt määräaikaisia töitä, niin ei tarvitse vähän aikaa tällaista touhuta.

Kiittäkää luojaanne tai mitä tahansa haluatte kiittää, te kaikki joilla on hyväpalkkainen työ.

100-300 € lisätienestejä kuukaudessa on kyllä ihan hyvä lisä. Sen lisäksihän saa kaikki muutkin tuet, mitä saisi ilman (pimeitä) kirppistuloja.

Itse en ole saanut tosiaan mitään muuta kuin peruspäivärahaa. Toimeentulotukea en ole edes hakenut.

Yhteensä olen tienannut tällä kirppistelyllä puolessa vuodessa jotain 800 euroa. Jos nämä ovat sinusta kadehdittavia lisätienestejä, suosittelen alanvaihtoa. :D

Vierailija
106/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Oulussa?

Ihan yhtä hyvin voisi olla Porissa.

Joka kaupungissa taitaa olla omansa.

Vierailija
107/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin torista ylioppilasjuhliin vaatteet. Jakku, toppi ja kengät yhteensä 35 euroa. Hame ja laukku on jo omasta takaa. Tuohon tuli vielä päälle postikulut 6,90 eli koko setin hinnaksi 41,90. Olen erittäin tyytyväinen. Parit juhlat näillä ja saatan myös itse myydä ne sitten eteenpäin. Eipä tuhon hintaan olisi uutena saanut.

Vierailija
108/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.tori.fi/vi/112354771.htm

https://jysk.fi/makuuhuone/sijauspatjat/sijauspatja-120x200-gold-t25-dr…

Sama Jyskin sijauspatja torissa käytettynä 150€, ja uutena kaupasta 140€!

Sijauspatjat ovat myös usein kellertäviä keskeltä, (ei uutena)

Vierailija
109/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole saanut tosiaan mitään muuta kuin peruspäivärahaa. Toimeentulotukea en ole edes hakenut.

Yhteensä olen tienannut tällä kirppistelyllä puolessa vuodessa jotain 800 euroa. Jos nämä ovat sinusta kadehdittavia lisätienestejä, suosittelen alanvaihtoa. :D

Minä en ymmärrä, mktä myytävää meillä köyhillä on?

Mulla ainakin kaikki vaatteet on loppuun käytettyjä, ei niitä enää voi myydä.

Köyhänä en ole koskaan ostellut mitään ylimääräistä, koska ei ole rahaa.

Mitä te myytte?

Vierailija
110/154 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, mktä myytävää meillä köyhillä on?

Mulla ainakin kaikki vaatteet on loppuun käytettyjä, ei niitä enää voi myydä.

Köyhänä en ole koskaan ostellut mitään ylimääräistä, koska ei ole rahaa.

Mitä te myytte?

No minulla on aiemmin ollut jonkin verran äitini jäämistöä. Ei mitään arvokasta, mutta tavaraa sekin.

Mutta "jobbarina" olen tyyliin ostanut eurolla, myynyt vitosella. Ostanut vitosella, myynyt kympillä. Pienet on marginaalit ja kova homma. En tekisi tällaista ollenkaan ellei olisi pakko.

Todella arvokkaita löytöjä tekee ehkä joskus ja jouluna. Muistaakseni joskus vuosia sitten löysin vitosella kirpparilta kengät, jotka sain myytyä Huutiksessa 100 eurolla. Nykyään tuo ei enää onnistuisi, kukaan ei maksa 15-20 euroa enempää mistään.

Vierailija
111/154 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina ihmettelen näissä jutuissa missä parjataan myyjiä jotka pistävät muka ylihintaa tuotteisiinsa verrattuna laatuun, niin miksi kuitenkin unohdetaan se sanonta että ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se on tyhmä joka maksaa?

Ei kukaan varmaan pakota ketään ostamaan niitä kulahtaneita vaatteita, ruostuneita työkaluja tai rikkinäisiä astioita.

Vierailija
112/154 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tise ja zadaa parempia

Vierailija
113/154 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina ihmettelen näissä jutuissa missä parjataan myyjiä jotka pistävät muka ylihintaa tuotteisiinsa verrattuna laatuun, niin miksi kuitenkin unohdetaan se sanonta että ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se on tyhmä joka maksaa?

Ei kukaan varmaan pakota ketään ostamaan niitä kulahtaneita vaatteita, ruostuneita työkaluja tai rikkinäisiä astioita.

Se ei ole muka ylihintaa, että käytetty hinnoitellaan kalliimmaksi kuin se oli uutena, tai jopa kalliimmaksi mitä se maksaa.tällä hetkellä kaupassa. Lähes kaikessa tavarassa tavoitellaan uuden hintaa, ja unohdetaan että itsekin on ostettu kyseinen tuote kampanjahintaan. Nämä kampanjahinnathan käytännössä ovat se hinta, millä tuotteet ostetaan, nimittäin ne kampanjat ovat toistuvia, ja monissa tuotteissa suurin osa myydään kampanjahintaan. Paras esimerkki näistä aina alennuksella myytävistä tuotteista ovat huonekalut.

Kyllä se on tyhmä, joka pyytää niin paljon tuotteistaan, että ne jää käsiin.

Vierailija
114/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6110372#kommentit

Tavarat jopa kalliimpia kuin uutena! Lukijat protestoivat kierrätyskeskusten korkeita hintoja näin vastaa myymäläpäällikkö

Kierrätyskeskusten suosio on ampaissut viime vuosina Helsingissä korkealle. Osa asiakkaista pitää kuitenkin hintoja liian suurina.

Kierrätyssohvia pidetään jopa uusia sohvia kalliimpina. Harva ostaja kuitenkaan muistaa, että vanhat huonekalut ovat uusia pitkäikäisempiä.

Pääkaupungin kierrätyskeskusten huimasti kasvanut suosio on kirvoittanut Helsingin Uutisten lukijat kipakkaan sananvaihtoon keskusten hintatasosta.

Facebookissa osa asiakkaista on sitä mieltä, että kierrätyskeskuksissa tavarat ovat jopa kalliimpia kuin uutena ostetut.

Laukkaavat ne hinnat kierrätyskeskuksessakin. Elektroniikalle katsotaan kallein mahdollinen hinta netistä ja sitten kamat seisoo hyllyssä kuukausitolkulla, kritisoi yksi lukijoista.

Hän muistuttaa, että tavara saadaan lahjoituksena ja suurin osa työntekijöistä on työkokeilussa. Hänen mukaansa joku tekee asialla rahaa.

Noita mestoja ei olis ilman ilmaista työvoimaa ja pari palkattua tyyppiä mitkä viilailee kynsiään toimistossa, toinen lukija arvelee.

Yksi lukijoista kertoo puolestaan lopettaneensa käymisen kierrätyskeskuksessa, kun hän huomasi, että sohvan ostaminen oli kalliimpaa kierrätyskeskuksesta kuin suoraan uutena.

Muumihahmon hinta löi huutokauppiaankin ällikällä

Itäkeskuksen Kierrätyskeskuksen myymäläpäällikkö Milja Aro vastaa lukijoiden kritiikkiin kalliinpuoleisesta elektroniikasta.

Pitää muistaa, että esimerkiksi meiltä myytävä elektroniikka käy aina läpi tarkastuksen. Jos laite on pienellä korjauksella kunnostettavissa, se tietenkin kunnostetaan. Kunnostus tulee siis tavallaan samaan hintaan. Elektroniikkatuotteet eivät jää hyllyihin seisomaan, vaan ne myydään melko nopeasti, Aro kertoo.

Hänen mukaansa kierrätyskeskusten henkilökuntaan kuuluu monenlaista väkeä.

Itäkeskuksen kierrätyskeskuksessa on kaksi palkattua työntekijää, kahdeksan työkokeilussa olevaa ja 14 palkkatuettua henkilöä. Jokaisella on omat tehtävänsä. Ainakaan minä en ole ehtinyt viilata kynsiäni toimistossa vielä kertaakaan, Aro naurahtaa.

Myös oppisopimuskouluttautuminen on mahdollista kierrätyskeskuksissa.

Ikea teki hittiruoastaan uuden version halvempi kuin alkuperäinen

Sohvien ja kierrätyskeskusten muiden huonekalujen hintoja Milja Aro pitää kohtuullisena kunhan muistetaan huonekalujen rakenne.

Meillä myytävät sohvat tai nojatuolit ovat yleensä tavallista vanhempia, ja niiden rungot ovat usein täyspuisia. Se taas tarkoittaa sitä, että asiakas voi niitä tarvittaessa vuosienkin päästä entisöitä.

Toisin on nykyisin uutena myytävien huonekalujen laita.

Se on totta, että samalla hinnalla voi saada esimerkiksi Ikeasta kokonaan uuden sohvan, mutta sitä harvoin on mahdollista entisöidä, Aro kertoo.

Kierrätykseen ei kelpaa mikä tahansa sohva tai jakkara yksi asia johtaa ehdottomaan hylkyyn

Kaikki eivät kuitenkaan kritisoi kierrätyskeskusten toimintaa. Eräs lukija kertoo kiertävänsä viikoittain keskuksissa.

Varsinkin tällä Itiksen Kierrätyskeskuksella kirjojen ja astioiden hinnat ovat pysyneet samoina, kiitos siitä. Läheisen Kontin hintoja on nostettu "buumin" aikana. Myös henkilökunnan keskustelun perusteella hilaavat hintoja ylös, kun "joku kuitenkin maksaa enemmänkin", tämä lukija kertoo havaintonaan.

Moni lukija pitää kierrätyskeskusten suurta suosiota hienona uutisena.

Kierrätys, tuunaus ja uusiokäyttö ovat trendikkään elämäntavan muuttujat nyt. Ökykulutus väistyy, hän arvelee.

Yksi lukijoista kehottaa kysyä uutta tavaraa ostaessaan, onko kyseessä tarve vaiko haluaminen.

Vierailija
115/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita viitsii edes viedä kirppikselle, kun tietää ettei mene kaupaksi? Meillä esim lähikirppiksellä pöytä 50e/viikko. Sielä on ennen ollutkin hinnasta johtuen vain hyvää kamaa yli 90%. Mutta nyt kun kävin viime viikolla, monta pöytää oli täynnä tuollaista roskikseen joutavaa vaatetta. Ei pelasta edes halvat hinnat.

Vierailija
116/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kierrätyssohvia pidetään jopa uusia sohvia kalliimpina. Harva ostaja kuitenkaan muistaa, että vanhat huonekalut ovat uusia pitkäikäisempiä."

Ei vanha automaattisesti ole laadukas, ainakin 70 luvulta lähtien on ollut myynnissä paskaa. Vanhemmat olivat ostaneet halvan sohvan 70 luvun loppupuolella, mutta lastulevyrunko oli hajonnut pian.

Aivan toista laatua oli aiempi 60 luvun koivurunkoinen sohva. Ei sekään tietysti ollut kestänyt ikuisesti, vaan kankaat kuluivat puhki. Päätyi sekin kaatopaikalle, jälkikäteen ajatellen se olisi ehkä kannattanut verhoiluttaa uudelleen.

Kierrätyskeskuksessakaan harvoin on myynnissä laadukkaita sohvia, samaa paskaa nekin yleensä ovat.

Vierailija
117/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksissa on töissä kaikenlaista porukkaa. Hinnoittelu saattaa heitellä. Asiasta kannattaa sanoa.

Kirppiksillä taas huonoina aikoina tulee mukaan paljon myyjiä, jotka eivät ole muuten olleet bisneksessä eivät ymmärrä järkevää hinnoittelua. Pahin moka on ajatella tunteella sitä mitä tavara on itselle merkinnyt ja mitä se on joskus maksanut. Myös kiireellinen tarve saada rahaa vaikuttaa.  Kannattaa enemmän ajatella kuntoa ja sitä mitä asiakas olisi halukas maksamaan. Esim. vähän käytetty (1 v) peruspesukone (uutena hinta n.300 e). Sopiva hinta ois 100-150 e.

Vierailija
118/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa Littlest pet shop eläinten hinnat, yleensä ihan liikaa yläkanttiin ja toisinaan niissä on myös varashälyttimet.

Toki on olemassa muutama harvinainen sekä haluttu Littlest pet shop josta voi saada melko paljonkin rahaa ebayssa  (mm. eräs mäyräkoira jota joku youtubeilija on käyttänyt Popular videosarjassaan, se räjäytti sen mäyräkoiran suosion koska kaikki halusivat sen) mutta suurin osa noista yläkanttiin hinnoitelluista on ihan tavallisia petsejä joiden arvo ei ole niin paljoa kuin niistä pyydetään kirppareilla.

Tullut tutuiksi nämä jutut kun yhdessä vaiheessa tyttäreni keräili ja liityttiin yhdessa kaikenmaailman Lps foorumeille joita tuli vastaan.

Vierailija
119/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksissa on töissä kaikenlaista porukkaa. Hinnoittelu saattaa heitellä. Asiasta kannattaa sanoa.

Kirppiksillä taas huonoina aikoina tulee mukaan paljon myyjiä, jotka eivät ole muuten olleet bisneksessä eivät ymmärrä järkevää hinnoittelua. Pahin moka on ajatella tunteella sitä mitä tavara on itselle merkinnyt ja mitä se on joskus maksanut. Myös kiireellinen tarve saada rahaa vaikuttaa.  Kannattaa enemmän ajatella kuntoa ja sitä mitä asiakas olisi halukas maksamaan. Esim. vähän käytetty (1 v) peruspesukone (uutena hinta n.300 e). Sopiva hinta ois 100-150 e.

"Esim. vähän käytetty (1 v) peruspesukone (uutena hinta n.300 e). Sopiva hinta ois 100-150 e."

Myyntiin ei kyllä tule vähän käytettyjä pesukoneita, kyllä ne on kaikki paljon käytettyjä. Itse ostin Verkkokauppa.com:sta uuden pyykinpesukoneen 100€ hintaan vajaa 10 vuotta sitten, ja hyvin pelaa vielä.

Vierailija
120/154 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esim. vähän käytetty (1 v) peruspesukone (uutena hinta n.300 e). Sopiva hinta ois 100-150 e."

Myyntiin ei kyllä tule vähän käytettyjä pesukoneita, kyllä ne on kaikki paljon käytettyjä. Itse ostin Verkkokauppa.com:sta uuden pyykinpesukoneen 100€ hintaan vajaa 10 vuotta sitten, ja hyvin pelaa vielä.

Mikö pointti kommentissa? Eikö se riipu vähän.. niinku..tapauksesta. Tuohan oli vain esimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän