Mistä voi miehenä tietää, että onko hyvä sängyssä?
Kaikki naiset ähkivät mutta minusta tuntuu ettei oikein voi tietää että onko oikeesti hyvä sängyssä vai onko se vain mukavaa yhdessäoloa
Kommentit (92)
Siitä, kun naisen pillu tatttuu sormien tai kullin ympäri ja selkä nousee karelle orgasmien ravistellessa. Silloin mies tietää tekevänsä oikeita asioita. Jos on oikein hyvä, niin nainen haluaa pitää itsellään eikä luovuta muille naisille aarrettaan. Oikeasti hyvät miehet pidetään itsellä ja niistä pidetään niin hyvää huolta, etteivät lähde vieraisiin. Siitä.
vaikka kysymällä naiselta mitä toivoo tai mistä tykkää. Sitten jos naisen antaa jopa vastata eikä ala olettamaan mitään, niin voi saadakin vastauksia
Siitä että kun lähdet mökille yksin muutamaksi päiväksi niin nainen tulee reilun 200km päästä töiden jälkeen naimaan illaksi ja ajaa seuraavana aamuna takaisin töihin
Jos pystyt yli kahden minuutin yhdyntään, olet jo keskimääräistä parempi panomies.
Siitä tuli tiedät, että nainen saa orgasmeja ja haluaa seksiä.
Miehet kertovat kyllä itse, jos ovat hyviä sängyssä.
Jos nainen näkee vaivaa tavatakseen miestä seksin merkeissä, on mies hyvä.
En usko tähän "hyvä sängyssä" hommaan. On sopivia pareja ja ei sopivia. Ja monesti naisesta itsestä kiinni saako orgasmin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En usko tähän "hyvä sängyssä" hommaan. On sopivia pareja ja ei sopivia. Ja monesti naisesta itsestä kiinni saako orgasmin vai ei.
No osaan saada orgasmin ihan helposti itse. En tarvitse sinne sänkyyn mitään miestä joka ei tuota orgasmia tai muuta erityistä nautintoa, eikä saa minua tuntemaan oloani hyväksi. Olen ollut sängyssä tai oikeastaan lyhyessä suhteessakin sellaisen miehen kanssa josta ei kyllä saanut edes kelvollista opastamallakaan. Ja hän olisi halunnut jatkaa, todella sinnikkäästikin että tuskin oli kyse siitäkään ettei ollut kemiaa. Minulle hän oli myös muuten ihana mutta en voinut lopulta kuvitella itseäni vuosiksi käytännössä seksittömään liittoon.
Aivan varmasti naisissakin on niin estyneitä, ilkeitä tai itsekkäitä, etteivät he ole "hyviä sängyssä" kenenkään kanssa ennen kuin tekevät jotain ongelmilleen.
Tai mistä sitä tietää jos joku viehättyy täysin passiivisesta ja estyneestä miehestä joka kuitenkin mankuu tiettyä toimintaa itselleen lapsekkaalla äänellä. Mutta rohkenen epäillä.
Vaimoni kosi minua, enkä minä häntä. En olisi muuten mennyt 20v ikäisenä naimisiin, jos ei vaimoni olisi ollut niin halukas, tulinen ja tempperamenttinen seksissä. En kertakaikkiaan voinut vastustaa häntä ja tiesin, että hän halusi minut ikuisesti itselleen.. Eikä ole tarvinnut pettyä, eikä koskaan epäillä, saati stressata parisuhdetta.
Jos mies pääsee tutustumisen jälkeen sänkyyn asti ja sieltä uusille tapaamiskerroille niin on riittävän hyvä. Jos on ihan huono niin toista kertaa ei tule vaikka kuinka laittaa viestiä kuinka hänen mielestään oli niin ihanaa ja koska taas. Mut en kehtaa ikinä sanoa suoraan.
Mies on hyvä/jännä, kun hänelle on niin paljon kysyntää että on pakko valita vain parhaat. Mimmit juoruavat, huonoista miehistä mutta etenkin hyvistä.