Mistä voi miehenä tietää, että onko hyvä sängyssä?
Kaikki naiset ähkivät mutta minusta tuntuu ettei oikein voi tietää että onko oikeesti hyvä sängyssä vai onko se vain mukavaa yhdessäoloa
Kommentit (92)
No sitten kun naiselta ruiskahtaa limaiset nesteet niin on ainakin jotain tullut tehtyä oikein, sitä ei oikein pysty teeskentelemään. Toisin kuin Frank Drebin.
Siitä tuleeko ne naiset takaisin ilma parisuhde odotuksia.
Onko hyvä sängyssä vai ei on subjektiivista niin monella tasolla
- eri naiset pitävät eri asioista, jonkun mielestä voit olla superhyvä rakastaja, toisen mielestä ihan surkea
- jos nainen on ihastunut/rakastunut sinuun, silloin olet todennäköisesti myös hyvä rakastaja, ja päinvastoin
- jos itse olet ihastunut/rakastunut naiseen, niin todennäköisesti olet myös parempi antamaan nautintoa ja olemaan parempi rakastaja, ja taas päinvastoin
Kysy kavereiltasi. Voivat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tuleeko ne naiset takaisin ilma parisuhde odotuksia.
Komppaan. Nuorempana yhden illan jutut jäi sellaisiksi.
Vanhempana ja kokeneempana yhden illan juttuja ei oikein tule kun naiset haluaa uusintoja. Tälläkin hetkellä "olen sinkku" ja pysyn sellaisena. Mulla on 5 eri naisen kanssa seksisuhde. Pisin näistä on kestänyt 7vuotta. Yhdenkään kanssa ei ole mitään parisuhde ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät siitä että nainen haluaa ottaa uusiksi.
Jos tämän palstan aloituksia katsoo, niin tuohonkaan ei voi luottaa.
Siitä tietä kun huutavat kuin sikaa tapettais kun saavat useita orgasmeja
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietä kun huutavat kuin sikaa tapettais kun saavat useita orgasmeja
no pakko korjata ei ne kaikki huuuda (onneksi) eikä kaikki pidä samoista asioista eikä kaikki halua koko yötä naida jne..
siitä ainakin kerrran tiesin kun yhdellä vanhemmalla leski rouvalla lähti taju.Ensin silmät pyöri päässä ja meni vintti pimeeksi hetken pidetiin taukoa ja sama meno jatkui. sitten pois lähtiissä kyllä kertoi kuinka taju lähti ja kuinka nautti kun ei ollut aikaisemmin tottunut kun minuutin pikaisiin ja nyt sai tunnin. Jotkut kestää /jaksaa ja haluaa koko yön ne kyllä kertoo jos mitä mieltä on ja antaa suoran palauteen ja näkeehän sen naamastakin kun loistaa kuin naaantalin aurnko vaikka väsymys painaiskin, kun selllaista harvinaista herkkua saavat.Osa naisista ei jaksa ja halua kuin 20 min ja osa koko yön ja osa jotain siltä väliltä moneen junaan naisia on.
Kun kiimakuset lentelee ympäri seiniä.
Luet tältä palstalta että onko mamma kirjoitellut sinusta pahaa jälkeenpäin.
Pitää vielä tuota ed. kommentoida hyvin sattui tuo vierailija 69/69 kun osa naisista pitää 69 asennostakin aivan hirveesti mutta ei kaikki tietysti.:) kannattaa vaan olla varovainen ettei ne pure munaa verille siinä orgasmin kiimassa kun samalla nasta hoitelee.... (kannatas siihen hommaan varalta ottaa sellainen mummo joka jättää hampaat vesilasiiin yö pöydälle:)
sekin on kumma ei ne kaikki niitä suihkuttele ei puoletkaan edes.. pieni osa vaan.
Ihan on mielipidekysymys. Makuasia. Toinen tykkää toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ähki.
T. Nainen
Ps. Suurin osa miehistä on melko surkeita sängyssä
Vielä suurempi osa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena huomannut sen että ku se turha esinahka nipsaistaan pois mies kestää ja tyydyttää naista huomattavasti paremmin että tuossa vinkki
Naiselta voitaisiin nipsaista ne turhat velhonhihat ja klitoriskin pois.
Hyvä sängyssä:
Uskaltaa ilmaista kaikki halunsa.
Ilmaisee ne niin ettei toinen koe sitä vaatimukseksi.
Luo ilmapiiriä jossa myös toinen uskaltaa haluta.
Heittäytyy.
Se mitä ne halusi ovat ei tee sinusta hyvää tai huonoa. Se on vain ominaisuus.
Minuun vaikuttaa taidokas rakastaja niin, että en voi tukahduttaa voihkimista,en pysty hillitsemään lantion liikkeitä, sitten toki pimpin puristelu peniksen ympärillä, kosteus, rinnat kovettuvat, sitten kun selkä menee kaarelle tiedät onnistuneesti.
Naiset ovat toki erilaisia, mutta siinä vaiheessa ei lopeteta, vaan jatketaan, ja kovaa.
No niin, nyt tekisi sitten mieli päästä testaamaan ap:n taitoja, että osaisi antaa suoran arvion.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena huomannut sen että ku se turha esinahka nipsaistaan pois mies kestää ja tyydyttää naista huomattavasti paremmin että tuossa vinkki
niin että miesten ja poikien silpominen on sinusta ihan ok kun se palvelee sinun itsekkäitä seksuaalisia tarpeita. wau. vaikutat mahtavalta ihmiseltä.
Mikäli epäilet taitojasi, niin aika varmasti parannettavaa on.
Ihonväristä. Auringossa laiskottelemalla tulee hyväksi.