Mies, miksi et seurustele?
Kommentit (227)
Olen sairastunut redfläg-syndroomaan ja näen punaisia lippuja joka naisessa
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisia kuitenkin piisaa.
Missä? Menen heti sinne kun kerrot. Ainakaan töissä, urheiluseuroissa, Tinderissä tai Treffit24:ssä ei sellaisia ole tai sellaisiin pääse tutustumaan.
En oo syntymärikas, enkä ruskettunut...
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi kuitenkin kivempaa seurustella kuin olla yksin?
Saisi välillä seksiäkin, eikä vaan omaa kättä!
Onko teillä vaatimustaso siis liian korkealla kun sinkkunaisia on kuitenkin tinder täynnä?!
Ei olisi. Muita yhtä viisaita kysymyksiä?
Siksi koska lapsuuteni oli yhtä helvettiä, mikä aiheutti syvän inhon kaikkea perhe-elämään viittaavaakin kohtaan.
Elän siis oikein mielelläni omissa oloissani.
Viitenä päivänä noin yhdeksän tuntia per päivä menee töissä. 5-6 päivänä menee seuran treeneissä noin 2 tuntia per päivä matkoineen. Tähän pakolliset kotityöt ja kokkaamiset, niin olen aika huonoa parisuhdematskua. En hae parisuhdetta, koska minulla ei ole halua priorisoida ajankäyttöäni uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei pitäisi.
Sinähän olet suhteessa eli seurustelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on yleensä agenda, joka johtaa asuntovelkaan, vaipanvaihtoon ja Prisman parkkipaikalla ostoskassien lastaamiseen jonkun helvetin skodafarmarin konttiin.
Itseä kiinnostaisi vain läheisyys, kumppanuus ja seksi. Se ei naisille pitkään riitä, ja seksi loppuu sitten kun naisen agenda on toteutettu.
Kumppanuus, läheisyys ja seksi vaativat myös arkielämän pyörittämistä.
Mikä sun pointti tässä tarkalleen oli? Kumppanuus on myös arjen jakamista tietenkin.
No minun pointtini oli se, että kumppanuutta, läheisyyttä ja seksiä voi olla ilman yhteistä asunto(laina)a, lapsia ja farmariautoa.
Voihan sitä olla kaikenlaista, voi olla vaikka miljonääri.. ei jeesus näitä kommentteja..
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastunut redfläg-syndroomaan ja näen punaisia lippuja joka naisessa
Tässä on toki olemassa myös mahdollisuus, että näet aivan oikein, etkä vain kuvittele asiaa X fataaliksi toimivan suhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap jokin erityinen syy suunnata kysymyksiä miekkosille naikkosten palstalla? X"""""""DDDDDDDDD
Tämä on vauvojen, entisten ja nykyisten, palsta. Tarkkuutta nyt.
Mutha 35-42-vuotiaita neitseitä tuskin piisaa, t: itsekin neitsepoitse. Sinkkuus ei ole neitsyyden tae. Ja mistä aiheista neitseet vanhemmat naiset yleensä tahtovat seurustella edes.....
"Koska naisilla on yleensä agenda, joka johtaa asuntovelkaan, vaipanvaihtoon ja Prisman parkkipaikalla ostoskassien lastaamiseen jonkun helvetin skodafarmarin konttiin.
Itseä kiinnostaisi vain läheisyys, kumppanuus ja seksi. Se ei naisille pitkään riitä, ja seksi loppuu sitten kun naisen agenda on toteutettu."
Tuo kaikki suoritettu Skodaa myöten. Nyt lapset maailmalla ja taas on aikaa olla vaimon kanssa kahdestaan. Seksiä oli viimeksi eilen ja yleensä 1-2 kertaa viikossa.
Joten ei se seksi mihinkään lopu jos et itse sitä liittoasi pilaa ruikuttamalla siitä miten kamalaa se on kun joutuu ottamaan vastuuta elämässä ja perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei pitäisi.
Sinähän olet suhteessa eli seurustelet.
Älä jaksa pelleillä sanojen merkityksillä noin. Aviossa olevat eivät seurustele, koska seurusteluksi nimitetään kihlasuhdetta edeltävää sitoutunutta tutustumisvaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on skodafarmarissa? VW-konsernin paras hinta/laatusuhde.
Taidat olla aika junnu, joskus 1990-luvulla syntynyt? Ne jotka näki niitä onnettomia takamoottorisia Skeid...Skodia silloin 1980-luvulla, eivät koskaan pysty vakavasti harkitsemaan Skodaa autokseen. Siis vähän sama kuin Ladan kanssa.
Lisäksi (pihit) insinöörit monesti hankkii noita, koska ne on suhteessa halpoja tehoon ja ominaisuuksiin verrattuna ja niissä on nykyään paljon samaa tekniikkaa kuin Volkkareissa.
Joten haluat tehdä vaikutuksen naiseen, edes neutraalin, niin älä osta Skeidaa.
Vastoin käsitystäsi naisiin ei keskimäärin tehdä vaikutusta autolla sen jälkeen kun naiset ovat täyttäneet 18. Sitä ennen saattoi joidenkin tyttöjen mielestä olla jännää päästä poikien auton kyytiin.
Aika usein muuten karattiin vaimon kanssa meidän Octavia farmarilla jollekin syrjäiselle sivutielle että saatiin vähän yhteistä aikaa kun lapset olivat pieniä ja saatiin ne mökillä isovanhempien hoitoon. Vieläkin väräyttää viisaria kun näen sen mallin Octavian liikenteessä... Ne isot takatilat kun takapenkit kaataa olivat enemmän kuin riittävät.
onko enää k-piikkineitseitä naisia....
Olen ikisinkkumies ja en seurustele koska viihdyn hyvin sinkkuna enkä koe että tarvitsen naista elämääni.
Olen itsenäinen ja en koe että tarvitsen naista eli miksi seurustelisin? Seksi toki on asia mihin naista tarvitsen mutta oma käsi antaa riittävää nautintoa minulle.
Mihin naista oikein tarvitsee?
En ole katkera kenellekkään enkä valita sinkkuuttani.
M33
Siksi koska en löydä tasoistani seuraa.. olen keskitasoa(amk ja suht komea olen) ja minusta kiinnostuu vain alhaisen tason naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mätsiä tinderissä 😕
Miksi Tinder? Onhan yökerhojakin. Rohkeasti sinne vaan!
Näin raittiina en yökerhoissa käy.